розробку уроку з інформатики 6 клас на тему: "Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі."

Про матеріал

Мета:

ü навчальна: сформувати вміння змінювання значень властивостей об'єкта в програмі.

ü розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;

ü виховна: виховуватиінформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Перегляд файлу

Урок. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

 

Тема. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Мета:

  • навчальна: сформувати вміння змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
  • виховна: виховуватиінформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch 2

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 17

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 142

  1. Вправи для очей.

VI. Підбиття підсумків уроку

Обговорюємо

  1. Які об'єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об'єктів?
  2. Назви приклади об'єктів, які можна використати у проектах у середовищі Скретч.
  3. Як визначити значення властивостей об'єктів у проектах у середовищі Скретч?
  4. Наведи приклади властивостей об'єктів, значення яких можна змінити підчас виконання програми.

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 17 ст. 140-144

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
7131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку