Розширити знання учнів про рекламу

Про матеріал
Мета: повторити і закріпити матеріал попередніх розділів, ознайо¬мити учнів зі змістом розділу III «Соціальна складова здоров'я»; ознайомити учнів із сімейними традиціями, що сприяють збереженню здоров'я; розвивати інтерес до пізнання і збереження сімейних тради¬цій; виховувати дбайливе ставлення до здоров'я всіх членів родини, бажання підтримувати сімейні традиції збереження здоров'я. Обладнання: аркуші паперу, мікрофон. Попередня робота. □ Підготувати анкети для батьків і роздати їх для заповнення
Перегляд файлу

Основи здоров’я

Урок 16.

 

Тема: ПРО РЕКЛАМУ

Мета: розширити знання учнів про рекламу; пояснити роль рекла­ми в житті людини, як може реклама впливати на рішення і поведінку людини; виховувати бажання приймати свідомі та виважені рішення.

Обладнання: мікрофон, плакати, журнали, газети з рекламою різ­них товарів, послуг, вирізки з журналів, малюнки, фотографії, фломас­тери, ножиці, клей, аркуші паперу формату АО.

Попередня робота.

Підготувати різний матеріал для виготовлення і презента­ції реклами якогось товару — вирізки з журналів, малюнки, фотографії, фломастери, ножиці, клей, аркуші паперу форма­ту АО (для кожної групи).

Ключові поняття: реклама, реклама товарів і послуг, вплив реклами.

Хід уроку

 

І. Повторення вивченого.

1. Вправа «Мікрофон».

- Продовжте речення.

  1. Дивитись телевізор не можна... (тривалий час; цілий день; у темряві; лежачи; близько до екрана; далеко від екрана; на від­стані менше ніж 2 м від екрана; на відстані не більше НІЖ О М від екрана тощо).
  2. Працювати за комп'ютером не можна... (тривалий час; цілий день; у темряві; без перерви; лежачи; близько до монітора; далеко від монітора; на відстані менше ніж 50 см від монітора тощо).
  3. Телевізор і комп'ютер, якщо їх неправильно використовува­ти, впливають на... (зір, поставу, самопочуття тощо).
  4. Дивитися телевізор можна... (при світлі; сидячи; не більше ніж 1,5 години на день; на відстані не менше ніж 2—3 м; на відста­ні не більше ніж 4-5 м тощо).
  5. Працюючи за комп'ютером, слід пам'ятати про такі прави­ла...
  6. Користуючись мобільним телефоном, слід дотримуватися та­ких правил...

2. Перевірка домашнього завдання.
Завдання 4 на с. 82 підручника.

  • Які передачі та в який час ви можете переглядати по телевізору?
  • У яких випадках потрібно користуватися мобільним те­лефоном, а в яких - ні?

II. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми поговоримо про рекламу, її вплив на рішення і поведінку людини.

III. Актуалізація опорних знань.

Учитель проводить бесіду про те, що таке реклама, який вплив вона має на рішення і поведінку людини.

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь учителя з проведенням словникової роботи.

- Реклама - інформація про особу чи товар, розповсюдже­на в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сфор­мувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх­ній інтерес щодо особи чи товару.

Реклама потрібна для популяризації товарів, видовищ, по­слуг з метою привертання уваги покупців, споживачів, гля­дачів, замовників і т. ін.; поширення відомостей про кого-, що-небудь для створення популярності. Для цього використо­вують плакати, листівки, буклети, оголошення тощо.

Є нетоварна реклама, що пропагує будь-які ідеї та цілі, а не конкретний товар. Наприклад, реклама, спрямована на зміну поведінкової моделі (боротьба зі СНІДом, наркотика­ми), популяризацію соціальних проблем і пропаганду здоро­вого способу життя тощо.

2. Бесіда з елементами розповіді вчителя і демонстрацією
малюнків.

Учитель ставить запитання і доповнює відповіді учнів, демонструючи малюнки.

  • Де ви бачили рекламу? Де чули?
  • Рекламу яких товарів і послуг ви бачили? Чули?
  • Які товари й послуги найчастіше рекламують?
  • Як ви вважаєте, чи завжди реклама пропонує корисні товари?
  • Чи завжди можна довіряти рекламі?
  • Чи впливає реклама на прийняття рішень і поведінку людини? Як саме?
  • Чи купували ви або ваші батьки, родичі якийсь товар під впливом реклами? Чи залишилися задоволені придбаною річчю?
  1. Робота за підручником на с. 83-85. Опрацювання тексту і бесіда за малюнками.
  2. Фізкультхвилинка. (За вибором учителя).

V . Закріплення матеріалу.

1. Робота за підручником на с. 85.

  • Розгадування ребусів.
  • Відповіді на запитання і виконання завдань 1-4.
  • Робота в групах (завдання 5).

Учні об’єднуються в групи (по 5-6 осіб). Учитель дає за­вдання.

1) Обговорити, що позитивного і що негативного має ре­клама.

Позитивне: реклама допомагає дізнатися про нові товари й по­слуги, їхню вартість, про акційні товари і знижки тощо.

Негативне: у рекламі може бути подано неповну інформацію, що вводить в оману, іноді рекламуються шкідливі товари - тютюн, алкоголь, чіпси, солодкі газовані напої тощо.

Після обговорення представник однієї групи називає, що позитивного є в рекламі, потім - що негативного. Далі пред­ставники інших груп доповнюють відповідь.

2) Придумати рекламу якогось товару. Презентувати її ін­шим.


Кожна група придумує рекламу товару і готує презентацію. Рекламу можна зробити у вигляді плаката, буклета, книжки, журналу, використовуючи малюнки, вирізки, фото­графії тощо.

Після завершення роботи один із представників кожної групи проводить презентацію.

  1. Робота в зошиті на с. 31-33. Обговорення і виконання завдань 1-3.
  2. Вправа «Мікрофон».

- Які слова використовують рекламодавці, щоб приверну­ти увагу споживачів з метою підвищити продаж товарів?

Учні по черзі називають.

Наприклад: увага, акція, розпродаж, знижка, останній день знижки, тільки сьогодні, останній день акції, уперше, купиш то­вар - отримаєш подарунок, купиш два товари - третій у подару­нок, першим п'ятьом покупцям подарунки, купиш товар на певну суму - отримаєш знижку тощо).

4. Робота в парах.

Учитель роздає кожній парі якийсь предмет (наприклад, книжку, ляльку, машинку, робота) або продукт харчування (виноград, диню, молоко, гречану крупу тощо - за вибором учителя) і дає завдання: підготувати його словесну рекламу. Описати товар так, щоб це привабило споживача - і він його придбав.

VI. Підсумок уроку.

  • Для чого потрібна реклама?
  • Де ви найчастіше її бачите?
  • До яких способів вдаються рекламодавці, щоб підвищи­ти продажі свого товару?
  • Як реклама впливає на рішення і поведінку людини? Наведіть приклади.

1

 

doc
Додано
11 травня 2020
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку