Розв’язування прикладів на додавання та віднімання у межах 20. Розпізнавання геометричних фігур. Читання слів з вивченими буквами.

Про матеріал
Тема уроку :"Розв’язування прикладів на додавання та віднімання у межах 20. Розпізнавання геометричних фігур. Читання слів з вивченими буквами." Мета:закріпити навички складання та розв’ язування прикладів та задач на додавання та віднімання в межах 20, вміння розпізнавати геометричні фігури; формувати навички правильного читання; розвивати пам’ять, мислення, мову; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги. Обладнання. Таблиці звуків, ілюстрації, геометричні фігури, схеми задач, грамзапис.
Перегляд файлу

 

Інтегрований

   урок – гра

    у 1 класі

« По морю,

   по хвилям».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Розв’язування прикладів на додавання та віднімання у межах 20. Розпізнавання геометричних фігур. Читання слів з вивченими буквами.

 

Мета .Закріпити навички складання та розв’ язування прикладів та   задач на додавання та віднімання в межах 20, вміння розпізнавати геометричні фігури; формувати навички правильного читання; розвивати пам’ять, мислення, мову; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

 

Обладнання. Таблиці звуків, ілюстрації, геометричні фігури, схеми задач, грамзапис.

 

Хід уроку.

 

І . Організація класу.

 

ІІ. Повідомлення теми, мети і задач уроку.  Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми вирушаємо у подорож.

 

ІІІ. Актуалізація знань учнів.

 

 Зосередьтеся. Бо, щоб дізнатися на чому ми вирушимо, треба відгадати загадку.

Не санки, не віз, а йде без коліс.( корабель)

 

  • А чи знаєте, звідки прийшло це слово? Воно утворилося від слова « кора». Наші предки – древні слов яни, плавали по річках на легких човнах, які були обшиті березовою корою.

 

ІV. Робота над темою уроку.

 

  1. Звуко – буквений аналіз слова корабель.

 

  1. Розпізнавання геометричних фігур.

 

  • Перш ніж відправитися у подорож, ми збудуємо корабель. Будувати будемо з геометричних фігур. Їх нам приніс казковий герой – Буратіно. ( Лунає пісня про Буратіно. )

 

  • Назвіть геометричні фігури, які він приніс.

 

 

  • Якого вони кольору?

           

 

 

  • У вас на столі лежать геометричні фігури. Кожна команда повинна з цих фігур збудувати корабель.

 

  • Назвіть фігури, які ви використали для будівництва. Чому вони так називаються?

 

 

  • Знайдіть суму чисел у чотирикутниках.

 

  • Знайдіть різницю у синіх фігурах.

 

 

  • Знайдіть на скільки більше число у трикутнику, ніж у   п’ятикутнику.

 

  • На скільки число у колі менше, ніж у квадраті?

 

 

  • Корабель ми збудували, і на нас чекає море цифр. Вам треба назвати усі цифри, тільки тоді ми зможемо підняти якір.

 

 

                                                                                                                   

     

 

 

 

 

  • А тепер запишіть ці числа у порядку зростання, у порядку убування.

 

  • Молодці, діти, ви звільнили якір і ми можемо вирушати.

 

  1. Фізкультхвилинка.

 

Від зеленого причалу

Відштовхнувся теплохід 1 – 2.

Він назад зробив два кроки 1 – 2,

Потім уперед два кроки 1 – 2.

І поплив, поплив по морю

Набираючи повний хід.

 

  1. Розв’язування задач.

 

  • Поки наш корабель набирав повний хід, над палубою пролітали чайки і принесли розв язання задач. Вам треба скласти умову до кожного приклада.

 

          4+5=9           11-8=3        7+6=13

 

  • Не забувайте, що задачі повинні бути різних типів.

 

  1. Розв’язування прикладів.

 

- До нашого корабля підплило багато… Відгадавши загадку,ви дізнаєтесь, яке завдання вас чекає.

 

У воді вона живе, нема дзьоба, а клює.(риба )

 

  • Кожна рибка принесла приклади. Їх треба прочитати різними способами,

роз’язати пояснивши.

 

14-7=                    5+6=                 8+9=

7+5=                    12-6=                 3+8=

7*4=11                16*8=8               9*5=4

4+8*11                12*9+3               15-8*7

4+9-6=                11-5+7=              6+8-9=

 

  1. Групова робота.

 

  • Море розхвилювалося. З морської пучини звився грізний цар Нептун. Він не хоче дати нашому кораблю продовжити подорож і придумав важке випробування. Кожна команда отримує завдання. Виконавши його, ви зможете прочитати зашифровані слова. Зі слів складемо речення. Це речення – наш девіз.

 

  0   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18

  Т  Л  С  Е  П  Ш  Г  Я   Р  В     І     Ь     Ю  И    Д    М    О     К    Ж

 

9+3-12=               9+3-10=               6+6-8=               9+4+2=

8+4-2=                 9-2+8=                 7+5-2=               20-2-2=

14-10-3=              20-5-5=                13-7+8=             9+7-8=

12-3+2=               8-4-3=                  19-1-1=               4-2+5=

       9+6+2=                6+7-0=                 9-1+8=

       18-8+3=               18-8-1=                15-5-2=

                                    4+5+4=                14-4-3=

                                    20-6+1=                0+6+6= 

                                                     12-4-8=

                                                     7+2+2=

                                                     12+0-10=

                                                     15-6-2=  

 

( Діти хором читають слова, складають речення:

 

ТІЛЬКИ СМІЛИВИМ ПІДКОРЯЮТЬСЯ МОРЯ!

 

  • Поясніть, як ви розумієте це речення? Ви не злякалися Нептуна, впоралися з його завданням. Це тому, що працювали дружно, допомагали один одному.

 

  • А зараз динамічна пауза.

 

  1. « Умілі ручки»
  • Щоб повернутися додому, треба виготовити паперовий кораблик.   (Діти виготовляють паперові човники.)

 

  1. Морська вікторина.

 

-    Назвіть «кольорові» моря нашої планети.  (Біле, Жовте ,Чорне, Червоне.)

 

  • У яких морських тварин однакові назви з тваринами, що живуть на суші?(Морський півень, собака, коники, їжак, лисиця, лев, котик.)

 

  • Чому моря зазвичай синього кольору? ( Морська вода відображає колір неба.)

 

ІV. Рефлексія

 

Наша подорож скінчилася. Ви добре потрудилися і отримуєте призи. Вітаю!

 Пригадайте, будь ласка, завдяки чому ви змогли здійснити цю подорож.

   ( Завдяки знанням.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку