Розв'язування рівнянь з діями першого ступеня

Про матеріал
Презентація допоможе ознайомити учнів із рівністю зі змінною - рівнянням, істотними ознаками поняття рівняння, сформувати поняття про розв'язок або корінь рівняння, алгоритмом розв'язування рівнянь з діями першого ступеня.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика. Розв’язування рівнянь з діями першого ступеня3 клас

Номер слайду 2

Компоненти дії додавання

Номер слайду 3

Доповни правило16+24=40 …+24=40 16+…=40 Щоб знайти невідомий доданок, слід від суми відняти ... .

Номер слайду 4

Компоненти дії віднімання

Номер слайду 5

Доповни правило 39-17=22 …-17=22 39-…=22 Щоб знайти невідоме зменшуване, слід до … додати ... . Щоб знайти невідомий від’ємник, слід від … відняти ... .

Номер слайду 6

Довідничок. Означення. Приклад. Рівняння – це рівність, що містить змінну, яку потрібно знайти. х +45 = 89 17-n=4 а – 29 = 23 28+m=31 20-k=8 y-38=51

Номер слайду 7

Довідничок. Означення. Приклад. Рівняння – це рівність, що містить змінну, яку потрібно знайти. х +45 = 89 Розв’язати рівняння означає знайти таке числове значення змінної, при якому рівність буде правильною. х = 89-45 х=44 – розв’язок або корінь рівняння 44+45 = 89 – правильна рівність 89=89

Номер слайду 8

Довідничок. Означення. Приклад. Рівняння – це рівність, що містить змінну, яку потрібно знайти. а – 29 = 23 Розв’язати рівняння означає знайти таке числове значення змінної, при якому рівність буде правильною. а=23+29 а=52 -розв’язок або корінь рівняння 52-29=23 – правильна рівність 23=23

Номер слайду 9

Довідничок. Означення. Приклад. Рівняння – це рівність, що містить змінну, яку потрібно знайти. 20-k=8 Розв’язати рівняння означає знайти таке числове значення змінної, при якому рівність буде правильною. k = 20-8 k=12 -розв’язок або корінь рівняння 20-12=8 – правильна рівність 8=8

Номер слайду 10

Пам’ятка розв’язування рівнянь1. Читаю рівняння з назвою компонентів.2. Визначаю, який компонент невідомий. 3. Пригадую, як знайти невідомий компонент.4. Виконую дії. 5. Виконую перевірку: підставляю знайдене значення замість букви і визначаю, чи буде при цьому рівність істинною. 6. Роблю висновок, чи правильно розв'язане рівняння.

Номер слайду 11

Для розв'язування рівнянь застосовую такі правила: Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник. Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

Номер слайду 12

Розв’яжи рівняння у+15=28 m-42=36 39-a=18

Номер слайду 13

Перевіру+15=28 m-42=36 39-a=18y=28-15 m=36+42 a=39-18y=13 m=78 a=2113+15=28 78-42=36 39-21=1828=28 36=36 18=18

Номер слайду 14

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
4 листопада 2023
Переглядів
572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку