«Розв’язування вправ та задач на всі дії з натуральними числами»

Про матеріал
Презентація до уроку «Розв’язування вправ та задач на всі дії з натуральними числами»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: «Розв’язування вправ та задач на всі дії з натуральними числами»

Номер слайду 2

Мета: закріпити в учнів уміння виконувати дії над натуральними числами в процесі розв’язування різноманітних вправ та задач; сприяти розвитку логічного мислення, обчислювальних навичок учнів, культуру математичної мови і записів; формувати інтерес до математики; виховувати самостійність, наполегливість, взаємодовіру. Прогнозований результат. Після уроку ви зможете:узагальнити і систематизувати свої знання про натуральні числа;додавати, віднімати, множити й ділити, підносити до степеня натуральні числа;розв’язувати рівняння на основі залежності між компонентами дій;спрощувати вирази та обчислювати їх зручним способом;поглибити свої знання про школу.

Номер слайду 3

 АБВ1   2   3   4   Математичний бій

Номер слайду 4

А1 Знайди корінь рівняння (329+х) -219=137 Х=27 27 вікон у першому корпусі школи

Номер слайду 5

А2 Знайди корінь рівняння х*2-55=29 Х= 4242 ялинки на шкільному подвір’ї

Номер слайду 6

А3 Задача. Штучне поле школи має форму прямокутника. Довжина його - 40 м, ширина – на 18 м менша. Яка площа штучного поля?S=880 м2 - - площа штучного поля школи

Номер слайду 7

А4 Обчислити вираз 34+56:2 109 років школі на даний момент

Номер слайду 8

Б1 Обчислити вираз 92*83-961031862 м2 - загальна площа шкільної території

Номер слайду 9

Б2 Задача. Наша школа складається з трьох навчальних корпусів. Другий корпус має площу 180 м2, третій – на 200 м2 більший, а перший на 95 м2 менший, ніж другий і третій разом. Яка загальна площа трьох навчальних корпусів разом? 1025 м2 - загальна площа трьох навчальних корпусів

Номер слайду 10

Б3 Обчисліть вираз 9 ∙ (27 + 13) – 132 191 м2 - площа шкільної їдальні

Номер слайду 11

Б4 Обчисли вираз: 48 : 6 + 35 : 713 туй росте на території школи

Номер слайду 12

В1 За одну годину одна техпрацівниця школи може помити 4 вікна, а інша 5 вікон. Яку кількість вікон вони зможуть помити за 9 годин, якщо працюватимуть разом? 81 вікно в усій школі

Номер слайду 13

В2 Спростіть вираз та обчисліть його: 19х+21х+313, якщо х = 401913 рік - рік заснування нашої школи

Номер слайду 14

В3 Обчисліть вираз (43 - 37)2-10 26 беріз росте на території школи

Номер слайду 15

В4 Індивідуальне завдання кожному . 1)63:х=92) 90-х=833)х*8=564)47+х=545)х-0=76)х:7=17)6*х=428)104-х=979)100*х=70010)7-х=011)56+х=63

Номер слайду 16

 Фізкультхвилинка. Малюємо цифру 1 – носомцифру 2 - підборіддямцифру 3 - лівим плечемцифру 4 - правим плечемцифру 5 – лівим ліктемцифру 6 – правим ліктемцифру 7 – лівим коліномцифру 8 – правим коліномцифру 9 – лівою ногоюцифру 10- правою ногою

Номер слайду 17

ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ18241824124124313198987

Номер слайду 18

- Чи сподобався вам урок математики в поєднанні з фактами про школу?- Що з уроку найбільше запам’яталось? - Чи працювали з повною віддачею? Чи готові ви написати контрольну роботу?Оберіть смайлик, який відповідає зараз вашому настрою. Рефлексія

Номер слайду 19

 АБВ1   2   3   4   Самооцінювання

Номер слайду 20

Домашнє завдання Повторити §15, виконати вправи 598, 599(3-4), підготуватись до самостійної роботи. Творче завдання (за бажанням) скласти задачу, яку б можна було розв’язати склавши числовий вираз

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
23 січня 2023
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку