Тема уроку: «Розв’язування вправ та задач на всі дії з натуральними числами»
Номер слайду 2
Мета: закріпити в учнів уміння виконувати дії над натуральними числами в процесі розв’язування різноманітних вправ та задач; сприяти розвитку логічного мислення, обчислювальних навичок учнів, культуру математичної мови і записів; формувати інтерес до математики; виховувати самостійність, наполегливість, взаємодовіру. Прогнозований результат. Після уроку ви зможете:узагальнити і систематизувати свої знання про натуральні числа;додавати, віднімати, множити й ділити, підносити до степеня натуральні числа;розв’язувати рівняння на основі залежності між компонентами дій;спрощувати вирази та обчислювати їх зручним способом;поглибити свої знання про школу.
Номер слайду 3
АБВ1 2 3 4 Математичний бій
Номер слайду 4
А1 Знайди корінь рівняння (329+х) -219=137 Х=27 27 вікон у першому корпусі школи
Номер слайду 5
А2 Знайди корінь рівняння х*2-55=29 Х= 4242 ялинки на шкільному подвір’ї
Номер слайду 6
А3 Задача. Штучне поле школи має форму прямокутника. Довжина його - 40 м, ширина – на 18 м менша. Яка площа штучного поля?S=880 м2 - - площа штучного поля школи
Номер слайду 7
А4 Обчислити вираз 34+56:2 109 років школі на даний момент
Номер слайду 8
Б1 Обчислити вираз 92*83-961031862 м2 - загальна площа шкільної території
Номер слайду 9
Б2 Задача. Наша школа складається з трьох навчальних корпусів. Другий корпус має площу 180 м2, третій – на 200 м2 більший, а перший на 95 м2 менший, ніж другий і третій разом. Яка загальна площа трьох навчальних корпусів разом? 1025 м2 - загальна площа трьох навчальних корпусів
Б4 Обчисли вираз: 48 : 6 + 35 : 713 туй росте на території школи
Номер слайду 12
В1 За одну годину одна техпрацівниця школи може помити 4 вікна, а інша 5 вікон. Яку кількість вікон вони зможуть помити за 9 годин, якщо працюватимуть разом? 81 вікно в усій школі
Номер слайду 13
В2 Спростіть вираз та обчисліть його: 19х+21х+313, якщо х = 401913 рік - рік заснування нашої школи
Номер слайду 14
В3 Обчисліть вираз (43 - 37)2-10 26 беріз росте на території школи
Номер слайду 15
В4 Індивідуальне завдання кожному . 1)63:х=92) 90-х=833)х*8=564)47+х=545)х-0=76)х:7=17)6*х=428)104-х=979)100*х=70010)7-х=011)56+х=63
- Чи сподобався вам урок математики в поєднанні з фактами про школу?- Що з уроку найбільше запам’яталось? - Чи працювали з повною віддачею? Чи готові ви написати контрольну роботу?Оберіть смайлик, який відповідає зараз вашому настрою. Рефлексія
Номер слайду 19
АБВ1 2 3 4 Самооцінювання
Номер слайду 20
Домашнє завдання Повторити §15, виконати вправи 598, 599(3-4), підготуватись до самостійної роботи. Творче завдання (за бажанням) скласти задачу, яку б можна було розв’язати склавши числовий вираз