Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора.

Про матеріал
Тема: Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора. Мета роботи: формувати предметні компетентності: засвоїти практичні навички роботи з табличним процесором та вміти його використовувати при виконанні завдань з різних предметних галузей; розвивати ключові компетентності: • Компетентності в галузі природничих наук, вміння будувати комп’ютерну модель в табличному процесорі; • Інформаційно-комунікаційна компетентність, вміння працювати в командах, вміння представляти свої виконанні проєкти; • Математатична компетентність, вміння будувати та математично правильно записувати формули в табличному процесорі; • Навчання впродовж життя (розвиток алгоритмічного мислення при побудові моделей з різних предметних галузей); • Виховувати: лідерські якості, вміння співпрацювати, робити висновки.
Перегляд файлу

Тема:  Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора.

Мета роботи:

формувати предметні компетентності: засвоїти практичні навички роботи з табличним процесором та вміти його використовувати при виконанні завдань з різних предметних галузей;

розвивати ключові компетентності:

  • Компетентності в галузі природничих наук, вміння будувати комп’ютерну модель в табличному процесорі;
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність, вміння працювати в командах, вміння представляти свої виконанні проєкти;
  • Математатична компетентність, вміння будувати та математично правильно записувати формули в табличному процесорі;
  • Навчання впродовж життя (розвиток алгоритмічного мислення при побудові моделей з різних предметних галузей);
  • Виховувати: лідерські якості, вміння співпрацювати, робити висновки.

Очікувані результати: учні повинні уміти вирішувати задачі з різних пердметних галузей засобами табличного процесора.

Обладнання: комп’ютер зі встановленим браузером, та акантом Google,а бо смартфон з встановленим додатком Google таблиця. Встановлена програма Zoom.

 

Хід уроку.

І. Організаційний етап.

Привітання

IІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

Виконання завдань

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1owOZ-434JS-GsSMTb7E4s5J0nTFLJiFy0qSiLkISlOM/edit?usp=sharing

IІІ. Оголошення теми та мети уроку

За допомогою проблемного запитання

 

ІV. Основна частина

Робота в групах.  Та захист групових проєктів

Група 1

https://ru.padlet.com/meletenkokate/padlet-gw1ibuomhsvrz3je

Група 2

https://ru.padlet.com/meletenkokate/padlet-mrwxzr2yffkcqf4c

Група 3

https://ru.padlet.com/meletenkokate/padlet-faolrr3deg2iq61i

 

 

V. Рефлексія навчальної діяльності.

Побудувати хмару слів на сайті https://www.mentimeter.com/ з основними поняттями теми табличний процесор, та можливостями застосування табличного процесора.

VI. Домашнє завдання

Читати сторінки підручника 116-117 та побудувати Гістограму за даними в таблиці, що прикріплена в Класрум

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Холодько Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
2096
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку