Тема: Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора.
Мета роботи:
формувати предметні компетентності: засвоїти практичні навички роботи з табличним процесором та вміти його використовувати при виконанні завдань з різних предметних галузей;
розвивати ключові компетентності:
Очікувані результати: учні повинні уміти вирішувати задачі з різних пердметних галузей засобами табличного процесора.
Обладнання: комп’ютер зі встановленим браузером, та акантом Google,а бо смартфон з встановленим додатком Google таблиця. Встановлена програма Zoom.
Хід уроку.
І. Організаційний етап.
Привітання
IІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
Виконання завдань
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1owOZ-434JS-GsSMTb7E4s5J0nTFLJiFy0qSiLkISlOM/edit?usp=sharing
IІІ. Оголошення теми та мети уроку
За допомогою проблемного запитання
ІV. Основна частина
Робота в групах. Та захист групових проєктів
Група 1
https://ru.padlet.com/meletenkokate/padlet-gw1ibuomhsvrz3je
Група 2
https://ru.padlet.com/meletenkokate/padlet-mrwxzr2yffkcqf4c
Група 3
https://ru.padlet.com/meletenkokate/padlet-faolrr3deg2iq61i
V. Рефлексія навчальної діяльності.
Побудувати хмару слів на сайті https://www.mentimeter.com/ з основними поняттями теми табличний процесор, та можливостями застосування табличного процесора.
VI. Домашнє завдання
Читати сторінки підручника 116-117 та побудувати Гістограму за даними в таблиці, що прикріплена в Класрум