Розв'язування задач на тему:"Теплообмін, потужність кількість теплоти"

Про матеріал
Мета уроку: Навчальна: аналізувати умову задач, грамотно оформлювати задачі, виконувати необхідні креслення; Розвивальна: продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі Виховна: виховувати акуратність у кресленнях, відповідальність до поставленої задачі(зокрема розв’язків), допомогу однокласникам. Обладнання та наочність: картки або збірники із задачами, табличні матеріали.
Перегляд файлу

___________

План-конспект

уроку фізики  у 9 класі

 

Тема уроку:  Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея.

Мета уроку: навчальнаввести поняття електромагнітної індукції; 

 розвивальнаформувати в учнів вміння користуватися науково-популярною літературою та виявлення творчих здібностей при розв’язуванні вправ;

виховна – виховати трудолюбивість, точність і чіткість при відповідях  і розв’язуванні завдань та навчити дітей  «бачити» фізику навколо себе.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Обладнання: презентація на тему «Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея»

План уроку

  1.        Досліди Фарадея
  2.        Причини виникнення індукційного струму
  3.       Промислові джерела електричної енергії
  4.        Підбиваємо підсумки

І. Організаційна частина (привітання, перевірка д/з)

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів

Оголошення теми і мети уроку

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Візьмемо котушку, помістимо всередину неї постійний магніт і з'єднаємо котушку з гальванометром (рис. 30.1, а). Виймаючи маг­ніт з котушки, помітимо, що під час руху магніту стрілка гальвано­метра відхиляється ліворуч. Але як тільки рух магніту припиняється, стрілка приладу повертається на нульову позначку. Тепер уведемо магніт у котушку. Під час руху магніту стрілка галь­ванометра знову відхиляється, тільки в іншому напрямку — право­руч (рис. 30.1, в). Після припинення руху магніту стрілка так само повертається на нульову позначку. Таким чином, електричний струм у котушці виникає тільки тоді, коли магніт рухається відносно ко­тушки. Слід зазначити, що не тільки рух магніту відносно нерухомої котушки викликає в останній електричний струм.

Явище виникнення електричного струму в замкненій котушці можна спостерігати також, якщо рухати саму котушку відносно не­рухомого магніту або змінювати силу струму в іншій котушці, яка разом з досліджуваною надіта на спільне осердя (рис. 30.2). Переко­наємося в цьому. Візьмемо котушки (котушку А і котушку В) і наді­немо їх на спільне осердя. Котушку В через реостат приєднаємо до джерела струму, а котушку А замкнемо на гальванометр. Якщо тепер


V. Домашнє завдання: Опрацювати § 30. Дати відповіді на питання після параграфів.

Виконати вправу  №27

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 9. Тепловий баланс
Додано
3 жовтня 2019
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку