К О Н С П Е К Т № 1 у р о к у ф і з и к и
Клас – 8 Дата – 01.09.2019 р.
ТЕМА Тепловий стан тіла. Температура та її вимірювання
МЕТА: Сформувати в учнів знання про тепловий стан тіла, температуру та її вимірювання. Розширити знання про явище, під час якого відчувається перетворення одного виду енергії на інший. Вчити розв’язувати якісні задачі. Привчати учнів до акуратності під час оформлення та розв’язування задач.
ОБЛАДНАННЯ: підручник, кольорова крейда, комп’ютер, проектор, відео фрагменти, екран.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань.
ХІД УРОКУ (ТЕХНОЛОГІЇ УРОКУ):
|
Евристична бесіда з класом про теплові явища природи.
Усім змалку є звичними слова: гаряче, тепле, холодне. «Обережно, чашка гаряча, обпечешся», – застерігали нас дорослі. Ми не розуміли, що означає «гаряча», торкалися чашки – і обпікалися. «Сніг холодний, не знімай рукавичок, пальчики змерзнуть», – умовляла бабуся. Нам дуже хотілося дізнатись, а як це – «холодний», ми не знімали рукавички й невдовзі розуміли значення цього слова. «Доведеться побути в ліжку. Температура висока», – наполягав лікар… А що ж таке температура з погляду фізики?
План вивчення нової навчальної теми:
6.2. Розв’язування вправи № 1 (1-4) коментоване розв’язування.
Бесіда з класом про температуру.