Розв’язування задач на тему: “Застосування закону збереження імпульсу”

Про матеріал
Розробка відкритого уроку на тему: “Застосування закону збереження імпульсу. Розв’язування задач”. На уроці крім звичайних завдань було використано випереджаюче завкання - підготувати повідомлення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач на тему: “Застосування закону збереження імпульсу”

Номер слайду 2

Основний мотив мого життя – зробити що-небудь корисне для людей, не прожити життя даром, просунути людство хоч трішки вперед. К. Е. Ціолковський.

Номер слайду 3

Мета : навчити застосовувати знання учнів про фізичні величини: імпульс тіла та імпульс сили та зв'язок між ними, навчити усвідомлювати знання про закон збереження імпульсу, навчити застосовувати знання про реактивний рух та внесок українських фізиків у науку. Тип уроку: комбінований.

Номер слайду 4

Самостійна робота: Перейти у classroom і виконати тест.

Номер слайду 5

Зіткнення тілпружніНе пружні𝒎𝟏𝝊𝟎𝟏+𝒎𝟐𝝊𝟎𝟐=𝒎𝟏𝝊𝟏+𝒎𝟐𝝊𝟐 𝒎𝟏𝝊𝟎𝟏+𝒎𝟐𝝊𝟎𝟐=𝒎𝟏+𝒎𝟐𝒗  

Номер слайду 6

З якою швидкістю мав би рухатися легковий автомобіль, маса якого 2,5 т, щоб у нього був такий самий імпульс, як у вантажівки масою 9 т, що рухається зі швидкістю 54 км/год?

Номер слайду 7

Із гармати, встановленої на гладенькій горизонтальній поверхні, горизонтально випущено снаряд зі швидкістю 200 м/с. Якої швидкості руху набуде гармата після пострілу, якщо маса снаряда дорівнює 20 кг, а маса гармати – 1,5т?

Номер слайду 8

Яку силу тяги розвиває реактивний двигун, що викидає щосекунди 10 кг продуктів згоряння палива зі швидкістю 3 км/c відносно ракети?

Номер слайду 9

Снаряд для святкового салюту, який випущено у вертикальному напрямі, досягає висоти hmax s вибухає. При цьому утворюється три осколки. Перший осколок масою 9 кг відлетів зі швидкістю 60 м/с вертикально вгору. Другий, масою 18 кг, зі швидкістю 40 м/с відлетів у горизонтальному напрямі. Третій осколок відлетів зі швидкістю 200 с/м. Визначте графічно напрям польоту третього осколка. Знайдіть кут до горизонталі, під яким він відлетів. Якою є маса третього осколку?

Номер слайду 10

Повідомлення учнів про внесок українських вчених у космонавтику

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Підсумок уроку, домашнє завдання: Повторити §17, виконати вправу 17 (завдання 3,4)

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 10 клас, Презентації
До підручника
Фізика (академічний рівень) 10 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я.)
До уроку
Розділ 3. Закони збереження в механіці
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку