Розробка відкритого уроку на тему: “Застосування закону збереження імпульсу. Розв’язування задач”. На уроці крім звичайних завдань було використано випереджаюче завкання - підготувати повідомлення.
Розв’язування задач на тему: “Застосування закону збереження імпульсу”
Номер слайду 2
Основний мотив мого життя – зробити що-небудь корисне для людей, не прожити життя даром, просунути людство хоч трішки вперед. К. Е. Ціолковський.
Номер слайду 3
Мета : навчити застосовувати знання учнів про фізичні величини: імпульс тіла та імпульс сили та зв'язок між ними, навчити усвідомлювати знання про закон збереження імпульсу, навчити застосовувати знання про реактивний рух та внесок українських фізиків у науку. Тип уроку: комбінований.
Номер слайду 4
Самостійна робота: Перейти у classroom і виконати тест.
З якою швидкістю мав би рухатися легковий автомобіль, маса якого 2,5 т, щоб у нього був такий самий імпульс, як у вантажівки масою 9 т, що рухається зі швидкістю 54 км/год?
Номер слайду 7
Із гармати, встановленої на гладенькій горизонтальній поверхні, горизонтально випущено снаряд зі швидкістю 200 м/с. Якої швидкості руху набуде гармата після пострілу, якщо маса снаряда дорівнює 20 кг, а маса гармати – 1,5т?
Номер слайду 8
Яку силу тяги розвиває реактивний двигун, що викидає щосекунди 10 кг продуктів згоряння палива зі швидкістю 3 км/c відносно ракети?
Номер слайду 9
Снаряд для святкового салюту, який випущено у вертикальному напрямі, досягає висоти hmax s вибухає. При цьому утворюється три осколки. Перший осколок масою 9 кг відлетів зі швидкістю 60 м/с вертикально вгору. Другий, масою 18 кг, зі швидкістю 40 м/с відлетів у горизонтальному напрямі. Третій осколок відлетів зі швидкістю 200 с/м. Визначте графічно напрям польоту третього осколка. Знайдіть кут до горизонталі, під яким він відлетів. Якою є маса третього осколку?
Номер слайду 10
Повідомлення учнів про внесок українських вчених у космонавтику