Розв'язування задач на всі дії з десятковими дробами

Про матеріал
Презентація може бути корисною для пояснення теми вчителем на уроці, а також для самостійного опрацювання нового матеріалу учнями в умовах дистанційного навчання. Містить завдання на повторення у вигляді схеми, розв'язування задач з даної теми складанням рівнянь.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА. Задачі на всі дії з десятковими дробами. №1. Знайти невідомі числа (виконаємо разом)а2,8:0,04b+6,56с:30d-0,182a= 2,8*0,04a=0,112b= 2,8+6,56b=9,36с= 9,36:30с=0,312d= 0,312-0,182d=0,13

Номер слайду 2

ТЕМА. Задачі на всі дії з десятковими дробами. №1. Знайти невідомі числа (виконаємо разом)x-4,154y:0,12z+7,35х= 29,06-4,154х=24,906b= 24,906:0,12b=207,55с= 207,55+7,35с=214,929,06

Номер слайду 3

ТЕМА. Задачі на всі дії з десятковими дробами. №2. Розв’язати рівняння (виконаємо разом)1) 6·х-11,4=3,48; 6·х=3,48+11,4; 6·х=14,88; х=14,88:6; х=2,48;122) (а+7,2)·4,2=30,996; а+7,2=30,996:4,2; а+7,2=7,38; а=7,38-7,2; а=0,18;12

Номер слайду 4

ТЕМА. Задачі на всі дії з десятковими дробами. №2. Розв’язати рівняння (виконаємо разом)3) 1,98: (0,7-х)=4,5; 0,7-х=1,98:4,5; 0,7-х=0,44; х=0,7-0,44; х=0,26;124) 7,9х+4,9х-11,26=33,54; 12,8·х-11,26=33,54; 12,8·х=33,54+11,26; 12,8·х=44,8; х=44,8:12,8;12 х=3,5.

Номер слайду 5

ТЕМА. Задачі на всі дії з десятковими дробами. №3. У двох ящиках 43,68кг яблук. У першому ящику у 1,8 разів більше яблук, ніж у другому ящику. Скільки кілограмів яблук у кожному ящику?І ящ. – ?кг, у 1,8р. більше, ніж ІІ ящ. - ?кг 43,68кг. Розв’язання: Нехай у ІІ ящику буде х кг яблук, тоді у ІІ ящику 1,8х кг яблук. Знаючи, що у двох ящиках 43,68кг яблук, складаємо рівняння: 1,8х+1х=43,68;х=43,68:2,8;Відповідь. У І ящику 28,08кг яблук, у ІІ ящику 15,6кг яблук.1,8х1х2,8х=43,68;х=15,6 – у І ящику;1) 15,6·1,8=28,08(кг)Для перевірки: 28,08+15,6 має вийти 43,68

Номер слайду 6

ТЕМА. Задачі на всі дії з десятковими дробами. №3. Трубу завдовжки 14,14м розрізали на три частини. Довжина першої частини на 3,61м більша, за довжину третьої, а другої - на 1,83м більша, ніж другої. Знайти довжину кожної частини.І ч. – ?м, на 3,61м більше, ніж ІІ ч. - ?м, на 1,83м більше, ніжІІІ ч. - ?м 14,14м. Розв’язання: Нехай довжина ІІІ частини буде х м, тоді ІІ частини х+3,61м, ІІІ частини х+1,83м. Знаючи, що довжина всієї труби 14,14м, складаємо рівняння: 1х+3,61+1х+1,83+1х=14,14;3·х=14,14-5,44;Відповідь. Довжина І частини 6,51м, ІІ частини 4,73м, ІІІ частини 2,9м.1х+3,611х3·х+5,44=14,14;3·х=8,7;1) 2,9+3,61=6,51(м)1х+1,83х=8,7:3;х=2,9;2) 2,9+1,83=4,73(м)Для самоперевірки: 6,51+4,73+2,9 має дорівнювати 14,14

Номер слайду 7

ТЕМА. Задачі на всі дії з десятковими дробами. №4. Периметр прямокутника дорівнює 47,8см. Знайти довжини сторін прямокутника, якщо одна з них на 4,7см менша за другу.а – ?см, на 4,7см менше, ніж b - ?см. Р = 47,8см. Розв’язання: Нехай довжина однієї сторони буде х см, тоді ІІ сторони х+4,7см. Знаючи, що периметр прямокутника 47,8см, складаємо рівняння: 2(1х+4,7+1х)=47,8;4·х+9,4=47,8;Відповідь. Довжина 9,6см, ширина 14,3см.1х+4,71х2(2·х+4,7)=47,8;4·х=38,4;1) 9,6+4,7=14,3(см)х=38,4:4;х=9,6;аb. Р=2(а+b)4·х=47,8-9,4;

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
4617
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку