Урок 54/25. Розв’язування задач на закон Архімеда і умови плавання тіл.
Освітня . Формувати вміння і навики застосовувати здобуті знання до розв’язування задач.
Розвиваюча. Розвивати логічне і алгоритмічне мислення учнів.
Виховна . Виховувати культуру мовлення і оформлення розв’язків задач.
Прилади та матеріали: картки завдань для роботи в групах.
Презентації Розв’язування задач на закон Архімеда Урок 54.25
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Перевірка домашнього завдання.
Усне опитування біля дошки.
Оцінювання відповідей учнів.
3.Актуалізація опорних знань.
4.Мотивація навчальної діяльності.
Проблемне запитання: Після розгляду теоретичного матеріалу про умови плавання тіл і виштовхувальну силу, вже пора чим зайнятися?
Тема: Розв’язування задач на закон Архімеда і умови плавання тіл.
5.Сприйняття та засвоєння нового матеріалу.
Якісна задача. Чарівна картоплина.
Задача 1. Деяке тіло має вагу в повітрі 380Н і об’єм 0,045 м. Плаває це тіло у
воді чи тоне?
Задача 2. Яку силу необхідно прикласти до шматка золота об’ємом 1 см³, щоб утримати його в воді?
Задача 3. У річці плаває плоска крижина товщиною 0,2 м. . Яка висота
надводної частини крижини?
Відповідь: h=0,02 м.
Задача 4. Куля масою 300 г має об’єм 600 см3. Плаває куля у воді чи тоне?
Задача 5. Яку силу необхідно прикласти, щоб утримати у воді камінь, маса
якого 10 кг? Густина каменю 2,6·103
кг/м3
6.Осмислення об’єктивних зв’язків.
Метод «Мікрофон»
Оцінювання вчителем роботи учнів на уроці.
8.Домашнє завдання.