Воєнний час часто вимушує вчителів працювати з учнями в асинхронному режимі за допомогою Google Classroom. Розробка уроку надає вчителю можливість за обмежений час підготувати завдання для уроку й організувати активну роботу здобувачів освіти.
Тема уроку. Розв´язування задач з теми: «Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху.»
Задачі уроку: формувати кометентності щодо рівномірного прямолінійного руху та його швидкості, рішення типових задач теми
Хід уроку
Сьогодні протягом уроку ви працюєте самостійно.
1.Запишіть у зошит тему уроку.
2.Перейдіть за покликанням та перегляньте запропоновані матеріли до уроку.
3. Обміркуйте зміст задач.
4. Виконайте рішення задач.
Домашнє завдання:
А) сантиметр за секунду; Б) метр за секунду;
В) метр за годину; Г) кілометр за годину.
А) ; Б) ; В); Г).
6. Приладом для вимірювання швидкості є:
А) камертон; Б) лінійка; В) спідометр; Г) секундомір;
7. Який із наведених виразів використовують для обчислення шляху, який пройшло тіло, рухаючись рівномірно?
А) ; Б) ; В); Г).