Тема: Розв'язування задач з теми: закони збереження в мехініці.
Мета: формувати в учнів вміння розв’язати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, «читати» графіки руху, робити необхідні креслення.
Тип уроку: урок формування навичок розв’язування задач.
Хід уроку:
І. Організаційний етап.
Привітання. Перевірка присутності учнів на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1 Сформулюйте загальний закон збереження і перетворення енергії.
2.Запишіть формулу закону збереження повної механічної енергії. Сформулюйте закон.
3 Що називають кінетичною енергією тіла?
4 Що називають потенціальною енергією тіла?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
На уроці ми з вами будемо розв’язувати задачі для закріплення наших знань з
вивченої теми.
IV. Розв'язування задач.
Задача 1 (327)
Висота кімнати 3 м, висота стола 0,75 м. На столі стоїть гиря масою 2 кг. ̈ка потенціальна енергія гирі відносно стола, підлоги, стелі? (g 10 м/с2).
Задача 2 (330)
Визначте кінетичну енергію метеорної частинки масою 1 г, якщо вона влітає в атмосферу Землі зі швидкістю 70 км/с.
Задача 3 (341)
Тіло кинули вертикально вгору зі швидкістю 20 м/с. На якій висоті від точки кидання кінетична енергія тіла дорівнюватиме потенціальній?
VI. Підсумки уроку.
На уроці я дізнався __________
VII. Домашнє завдання.