Розважальний захід для учнів початкових класів на тему "Можливості нашого Я або На що здатен організм людини"

Про матеріал

Людина – жива істота, частина живої природи. Вона – найзагадковіша істота серед всього природного. Що ж такого цікавого у людині? Чому вона така особлива? В організмі людини криється великий потенціал над можливостей. Він проявляється в екстремальних ситуаціях, коли мова йде про життя та смерть, тоді людський організм творить дива.

Перегляд файлу

              Можливості нашого Я або На що здатен організм людини

       Напевне найочікуваніша пора року для кожного школяра – це літо. До його приходу особливо готуватися не потрібно, прийшло літо – лише радій. Але ця пора – це період нових подорожей, знайомств, відкриттів. Сьогодні я пропоную вам познайомитися… із самим собою. Ви напевне здивуєтеся, почувши таку пропозицію, але я впевнена, що саме про себе та про свої можливості, вірніше, можливості свого організму, ви знаєте дуже мало.

     Людина – жива істота, частина живої природи. Вона – найзагадковіша істота серед всього природного. Що ж такого цікавого у людині? Чому вона така особлива?

      В організмі людини криється великий потенціал над можливостей. Він проявляється в екстремальних ситуаціях, коли мова йде про життя та смерть, тоді людський організм творить дива. Погляньте на (анатомічне) зображення людини. Під шкірою заховано багато таємниць, розпочинаючи від голови та закінчуючи пальцями ніг.

         Послухайте одну історію. Одного разу вирушила Людина у мандрівку. Йшла по дорогах, по перелісках, полях, все Їй подобалося, всім Вона захоплювалася, хоча дорога була не легкою. Людина вже вибилася із сил, задумала повертатися додому. Йшла довго, долаючи нелегкий шлях. Перед Людиною-Мандрівником постав густий ліс, котрий Він на попередньому шляху обминув, обійшовши його стороною. Людина через утому вирішила скоротити шлях і піти через ліс. У лісі на Неї чекала неприємна несподіванка. Дійшовши до середини лісу, Людина відчула, що за ним хтось спостерігає. Це був дикий свиня, котра намагалася відігнати Людину подалі від своєї родини, і погналася на Людину-Мандрівника. Переляк був дуже сильним. Людина незчулася, як опинилася на високому дереві, незважаючи на велику втому. Ця історія завершилась добре, дика свиня не завдала шкоди Мандрівнику. Вона ще трохи походила навколо дерева, а тоді побігла до своїх. Як сталося так, що втомлена Людина змогла швидко вилізти на високе дерево? Чому Вона прийняла саме таке рішення? Це ще раз доводить, що людський організм – це загадка. Давайте спробуємо трішки розгадати його.

          Тому пропоную вам цікаву подорож по організмі людини. Слухаючи неймовірні історії, випробовуючи свій організм на міцність, витривалість у звичайних умовах, ми з вами ще й складемо цікаву картинку з пазлів, котрі будемо отримувати за перемоги у різних конкурсах.

        Для проведення змагань поділимось на дві команди довільно. Головне, щоб у них, командах, були і дівчатка, і хлопчики. На організацію команд, визначення капітана та придумування назв для них у вас є 5 хвилин.

          Наша сьогоднішня гра-змагання буде проходити так: я розповідаю вам цікаві факти про організм людини, тоді пропоную гру, у якій ви намагаєтеся бути кращими, переможець у кожному етапі змагання отримує квіточку – ромашку, волошку чи мак – серединкою до кожної квіточки буде тематичний пазл. Перед кожною командою є стенд, на якому потрібно із отриманих квіточок викласти схематичний український віночок, а по завершенні всієї гри-змагання зібрати пазли та разом із командою-суперником викласти цікаву картинку.

      Тепер будьте уважними і зосередженими. Успіху вам!

      Розповім вам сьогодні невигадані історії. В одному російському селі якось загорівся будинок. Господинею його була стара жінка на ім’я Мотрона. Вона була напівглухою і напівсліпою, а також ледь пересувалася… Тим часом на очах у сусідів стара перелізла через високий паркан з величезною скринею в руках, яку вона врятувала від пожежі і в якій було все її добро… Пізніше його намагалися підняти кілька чоловіків – не змогли…

        А ось інша історія: літній чоловік, коли за ним погнався розлючений бик, спритно перестрибнув двохметровий паркан, хоча в молодості ніколи не був спортсменом. Хіба це не дивно? Як таке може трапитися?

Сьогодні ми можемо перевірити можливості свого організму.

Насамперед випробуємо, на що здатні ваші м’язи. Для цього пограємо у гру «Хто далі на одній нозі?»

    Усі гравці стають у дві або три колони. За моїм сигналом учасники, які стоять першими в колонах, починають стрибати на одній нозі (без зміни ніг). Після того, як вони зроблять 8-10 стрибків, дам сигнал для початку руху гравцям, які стоять наступними в колоні. Оголошується команда- переможець, яка найдальше дострибала.

    М’язи людини унікальні. Виявляється, що люди - найкращі бігуни на далекі дистанції на планеті. Тисячі років тому люди могли заганяти свою здобич до тих пір, поки вона не вмирала від виснаження.

Пропоную спробувати свої м’язи на витривалість, спритність.

Гра «Заєць у лісі» . Перед кожною командою намалювати пряму лінію, на якій розмістити «дерева-фішки» на відстані одного метра одна від одної. «Зайчикам» потрібно оббігти всі «дерева» та повернутися на свою «галявину», просто пробігши зворотній шлях, передавши естафету іншому. Переможе та команда, котра першою виконає все завдання і не зіб’є жодної фішки. (Гравець, котрий збив фішку, розпочинає свій шлях спочатку.)

Та не тільки м’язи міцні у людини. Сьогодні ми зможемо дізнатися майже про весь організм. Всі ми знаємо, що для людини пам'ять дуже важлива, без неї людина вважається важкохворою, адже не може жити у суспільстві.

Я розповім вам найцікавіші факти про пам'ять людини, про які ви навіть не чули!

Пам'ять розвивається у людини до 25 років. Пік її можливостей припадає на 19-20 років. А згасає після 50 років.

Якщо ж порівняти мозок людини з комп’ютером, він би міг зберегти до 7 мільйонів мегабайт інформації.

Ось деякі цікаві факти про пам'ять людини.

  • Римський філософ Сенека міг повторити 2000 абсолютних слів по черзі.
  • Олександр Македонський знав в обличчя і по імені кожного з 30 тисяч своїх солдатів.

Ці та багато інших фактів доводять, що пам'ять людини – феноменальна річ. Її потрібно тренувати і розвивати.

Давайте спробуємо дізнатися можливості вашої  пам’яті. Для цього пропоную від кожної команди направити на змагання «найпам‘ятаючішого».

Гра «Повтори навпаки». Я зачитую 1-3 складові слова – один гравець від команди повторює їх, вимовляючи навпаки. Наприклад: сон – нос, бар – раб, село – олес і т.д.

І команда: яма, кома, сир, дим, клас, поле, вила.

ІІ команда: сом, коло, рис, мир, лама, лото, мило.

Ще один цікавий факт:

- Кардинал Меццофанті знав близько 100 мов. Йому достатньо було один раз почути іноземне слово, як він запам’ятовував його на все життя.

- Наполеон читав зі швидкістю 2000 слів на хвилину. Для порівняння: більшість освічених сучасних жителів планети — лише 180-220. При цьому рівень запам’ятовування і розуміння тексту при швидкому читанні вище.

Давайте спробуємо зробити ще одну перевірку для нашої пам’яті, запам’ятати і замалювати геометричні фігури.

Гра «Запам’ятай і змалюй»

  Я демонструю протягом 3-5 с низку простих геометричних фігур.

Після цього один з гравців відтворює на аркуші це по пам’яті, а також демонструє усім.

Для кожної команди пропонуються інші фігури. Час їх демонстрації залишається один і той же.

  (Для ускладнення вправи кількість фігур можна збільшувати, а також

змінювати їх на інші знайомі для дітей об’єкти.)

Варіантами ігор для тренування пам’яті можна запропонувати такі:

Гра «Запам'ятай рух»

Для кожної команди пропонуються інші рухи. Я показую рух, що складається з 3-4 дій. Один гравець від команди має повторити ці дії - спочатку в порядку, в якому вони були показані, а потім - у зворотному.

Гра «Розвідники»

Варіант I. Потрібно обрати "розвідника із команди-суперника" і "командира". Всі інші діти - "загін".

На площадці хаотично розставлені стільці, фішки чи інші маячки. "Розвідник" проходить поміж стільців із різних боків. "Командир" спостерігає за діями "розвідника". Потім він проводить "загін" тим шляхом, який показав "розвідник". "Розвідник" з іншої команди прокладає новий шлях, і наступний "командир" повторює його. Перемагає та команда, котра правильно «пройшла шлях»

Варіант ІІ. У цілому гра проходить так само, тільки "командир" веде "загін" із того місця, на якому закінчив свій шлях "розвідник", і в те місце, з якого "розвідник" вийшов.

Гра «Пари картинок»

Потрібні пари картинок, пов'язаних одна з одною за змістом. Розкласти їх попарно, наприклад: олівець - альбом, вишня - малина, книжка - окуляри, дерево - ліс. Закриваю один ряд, коли гравець підтвердить, що запам'ятав але обов'язково попереджую, що закриваю, і треба буде згадати його, користуючись другим.

Якщо дитина легко справляється із завданням, можна ускладнити його, поступово збільшуючи кількість пар картинок, скорочуючи час розглядання картинок, віддаляючи зв'язок між картинками.

Крім того, щоб швидко запам’ятовувати, людина повинна швидко мислити.

Для перевірки швидкості мислення людини

«Друкарська машинка»

У цій грі для обох команд озвучується однакове завдання.  Кожному гравцеві присвоюється 1-2-3 літери алфавіту ( в залежності від кількості учасників, щоб усі літери були розподілені). Потім придумується слово або фраза з 2-3 слів. На сигнал ведучого учні починають «друкувати», тобто ставати на відповідні місця, де повинна бути у слові певна буква. Перемагає та команда, котра швидше «надрукує» слова.

«Які звуки повторюються?»

  Варіант 1.

Кожна команда отримує своє завдання. Для участі запрошуються по два гравці. По черзі для гравців кожної команди зачитую 4-5 слів, у кожному з яких зустрічається якийсь один звук. Наприклад: хліб – відро – пролісок – камінь. Гравці визначають звук, який повторюється в кожному слові. Перемагає та команда, гравець котрої швидко та правильно визначає звук.

  Варіант 2. Дається набір слів, у яких повторюються 2 звуки. Наприклад:

книжка – нитка – тканина – нирка – ноги.

А що ж із нашим мисленням? Виявляється, що здібності до творчого мислення людини покращуються під впливом позитивного настрою. Експеримент довів, що налаштовані позитивно люди краще виконують завдання, ніж сумні.

Тому у нас за планом весела музична пауза.

Тепер пропоную вам відшукати у командах по одному учаснику, котрому доведеться позмагатися за честь команди. А завдання ось яке: із саморобних пазлів (зроблених із великих листівок) скласти і продемонструвати усім листівку. Враховується швидкість та позитивний настрій.

Ми перевірили швидкість мислення лише у одного із гравців з кожної команди, та я впевнена, що кожен із вас блискавично впорається із цим завданням: «Хороші загадки – блискавичні відгадки». Умова: для кожної команди по черзі загадується загадка, на відгадування якої є лише 5 секунд. За кожну відгадану загадку нараховується один бал. Якщо команда не впоралася із завданням, право на оголошення відповіді передається команді-суперниці. Переможе та команда, котра набере більше балів.

Загадки для першої команди

Загадки для другої команди

  1. Через воду він проводить,
    А сам з місця вік не сходить.
    (Міст)
  2. І червона, й соковита,
    Та гірка вона все літо.
    Припече мороз – вона
    Стала добра й смачна. 
    (Калина)
  3. Дерев’яний та довгенький,
    Маю носик я гостренький.
    На білому слід лишаю,
    Усіх діток потішаю.
    (Олівець)
  4. Спритний майстер у стрибках:
    На деревах, по гілках.
    Вся руда, пухнастий хвіст,
    Рідний дім для неї – ліс.
    (Білка)
  5. Квітка пишна, квітка гожа,
    На троянду трішки схожа.
    На кущах вона зростає.
    Хто із вас цю квітку знає?
    (Шипшина)
  6. Прийшла кума із довгим віником
    На бесіду із нашим півником,
    Схопила півня на обід
    Та й замела мітлою слід.
    (Лисиця)
  7. У лісі зростав,
    У столяра побував,
    В кімнаті оселився,
    Полотном укрився.
    (Стіл)
  8. Я порою дощовою – 
    Наче дах над головою.
    При собі мене тримають,
    А як дощ  пройде – складають.
    (Парасолька)
  9. Хто крилатий, гарний, гожий,
    На красиву квітку схожий,
    Має довгий хоботок,
    П’є нектар ним із квіток?
    (Метелик)
  10. Над глибокою рікою
    Вигнув спину він дугою.
    Всі по ньому їдуть,
    Всі по ньому йдуть,
    А з собою не беруть.

(Міст)

  1. Загорнулася в клубок
    Ціла купка голочок.
    Лис підбіг, голки понюхав.
    Потім довго носа чухав.
    (Їжак)
  2. Без насіння виростає
    І міцне коріння має.
    Ним їмо і хліб, і суп.
    Що це буде, дітки?
    (Зуб)
  3. Цього діда мусиш  знати,
    Він стоїть десь під стіною.
    Кожен день твою кімнату
    Підмітає бородою.
    (Віник)
  4. Чистить курточку, штанці,
    Чобітки і сап’янці…
    Дуже працьовита тітка.
    Здогадались, хто це?
    (Щітка)
  5. На дубочку я вродився,
    На дубочку й оселився.
    Восени я упаду
    Та дубочком проросту.
    (Жолудь)

 

 

 

  1. По полю ходить, жне, косить,
    Зерно молотить, хліба не просить.
    (Комбайн)
  2. Кавунчики дрібненькі,
    Смугасті та кисленькі,
    У колючки вбралися
    І кущиком назвалися.
    (Аґрус)
  3. Торох, торох,
    Розсипався горох.
    Почало світати – 
    Нема що збирати.
    (Зірки)
  4. На городі нога стоїть,
    На нозі голова висить.
    Куди сонце повертається,
    Туди голова нахиляється.
    (Соняшник)
  5. Олена зелена,
    Не сіяна, не саджена,
    Хто доторкнеться,
    Той обпечеться.
    (Кропива)
  6. У нашої бабусі
    Сидить дід в кожусі,
    Проти печі гріється,
    Без води умиється.
    (Кіт)
  7. Хто завжди правду каже?
    Який є, таким покаже,
    І без слів про все рас скаже.
    На нього дивишся, а себе бачиш.
    (Дзеркало)
  8. У носатого Івана
    Одежина дерев’яна.
    Він у чистім полі ходить
    І по ньому носом водить.
    Не стрижений, не чесаний – 
    Гострим ножем зетесаний.
    (Олівець)
  9. Його пожива – це листочки,
    Домівка – деревце чи кущ.
    З’являється що травня точно
    Поважний, симпатичний …
    (Хрущ)
  10. До дітей на кожне свято
    Просять в гості завітати,
    Бо солодкий і смачний.
    Здогадались, хто такий?
    (Торт)
  11. Навіть в спеку, відчайдуха,
    Не скидає він кожуха.
    Взимку ж холоду боїться.
    Лізе до барлогу грітись.
    (Ведмідь)
  12. У ворота він летить,
    Як зумієш гол забить.
    Скаче весело по полю,
    Незамінний у футболі.
    (М’яч)
  13. Вміє вишивати, шити,
    Може ґудзики пришити,
    Та без одягу донині
    Рукодільниця – кравчиня.
    (Голка)
  14. Шепчу я веселі сни,
    Тільки ти скоріш засни.
    Всі кладуть мене під вушко,
    Бо на те я і …
    (Подушка)
  15. Я на сонце дуже схожа – 
    Золотиста, ніжна, гожа.
    Рано-вранці розквітаю.
    Відгадати вам неважко,
    Що за квітка я ?
    (Ромашка)

(Кількість загадок залежить від кількості гравців у команді )

Для того, щоб наші м’язи на ручках і ніжках не застоювалися, пропоную вам перевірити їх ще раз.

Наші м'язи набагато потужніші, ніж нам здається. Щоб не пошкодилися наші м’язи, природа придумала їх оберігати. Тобто, у звичайних умовах людина не може проявити свою надзвичайну силу. Лише тоді, коли у кров потрапляє адреналін, організм використовує свої над можливості. Відомі випадки, коли в екстремальних умовах людям вдавалося піднімати валуни і навіть автомобілі.

Послухайте історію про те, як одного разу під колесо легкового автомобіля потрапила дитина, і її мати, рятуючи своє дитя, з легкістю підняла автомобіль, нібито він важив зовсім небагато.

Проведемо ігри, щоб побачити вашу силу, витривалість, спритність.

Гра «Вудочка»

У кожної команди свій ведучий. Змагання можна проводити одночасно. Гравці стають у коло обличчям до центру. Відстань між ними 1-2 кроки. Ведучий стоїть у центрі і крутить мотузку з мішечком на кінці (вудочку) так, щоб вона, ковзаючись по підлозі чи по землі, пролітала під ногами гравців. Діти стрибають, а якщо когось вудочка зачепить-гравець вибуває. Переможцем стає та команда, гравці якої довше протримаються у грі.

Далі у нас на черзі наші очі. Дізнаємося, на що здатен зір людини.

Людське око розрізняє до 10 мільйонів кольорових відтінків, Ми можемо сприймати колір як теплий, холодний, важкий, легкий, м'який, сильний. Збудливий, розслаблюючий, блискучий або тьмяний. Кожна людина сприймає колір по-своєму.

У кого на планеті найгостріший зір?

У Книгу рекордів Гіннеса занесене ім'я студентки з Німеччини Вероніки Сейдер, дівчина володіє найгострішим зором на планеті. Вероніка розпізнає обличчя людини на відстані 1 кілометра 600 метрів, даний показник приблизно в 20 разів перевищує норму.

Тепер спробуємо перевірити на що здатен ваш зір.

Гра «Розпізнай та назви» З кожної команди запрошується по двоє гравців, котрі по черзі повинні розпізнати та назвати ті кольори та їх відтінки, котрі їм на картках пропонують два помічники ведучого. (До уваги беруться тільки ті кольори, про які йшла мова на уроках образотворчого мистецтва – загальновідомі.)

Як варіант для цієї гри може бути таке завдання. Для однієї команди можна запропонувати назвати теплі кольори, а для іншої – холодні. Їх можна називати по черзі, дивлячись на плакат із кольоровими кружечками.

 Перемагає та команда, котра дасть більше правильних відповідей.

А чи знаєте ви чому людина кліпає?

Якщо б людина не кліпала очима, її очне яблуко швидко б висохло і не було б якісного зору. Кліпання сприяє тому, що око покривається слізною рідиною. У добу на моргання у людини йде приблизно 12 хвилин — 1 раз за 10 секунд, за цей час повіки закриваються понад 27 тисяч разів.
Людина вперше починає кліпати у півроку.

Гра «Гостре око».

   Гра полягає у пошуку виходу в схематично намальованому лабіринті. (На плакаті 2-3 кольорових заплутаних лінії.) Для кожної команди – свій лабіринт. Для участі запрошується по одному гравцю. Завдання: допомогти казковому герою знайти вихід із лабіринту. Гравцю потрібно, не підходячи близько до плакату, знайти вихід із лабіринту для свого казкового героя, використовуючи тільки можливості свого зору.

Інший варіант гри «Гостре око».  Кожна з команд представляє одного гравця, котрий отримує таке завдання:  картинки з нашарованими один на одного овочами, предметами. Потрібно назвати, які намальовані предмети і якого вони кольору. Кожному гравцю пропонуються 3-4 картинки такого типу. Перемагає та команда, котра швидше та без помилок назве предмети. (Картинки такого типу).

Назвіть овочі, які сховалися в плутанині.

 3

Назвіть предмети, які сховалися в чайнику.

 4

  Отже, зір ми перевірили. Пропоную дізнатися про можливості слуху, адже, він дуже важливий для сприйняття людиною світу.

Слух займає одну з головних ніш в органах чуття. Він допомагає нам зрозуміти звідки йде звук, може застерегти нас про небезпеку, яка насувається. Завдяки йому ми чуємо і розрізняємо мелодію, яка доноситься на концертах музика, театру, кіно.

Насправді, ми не уявляємо, як можна жити без «вух». Що ж, давайте розглянемо цей орган почуттів з усіх боків і дізнаємося, що цікавого за ним ховається. Тому послухайте цікаві факти про слух.

Чи знаєте ви, що свій власний голос ми чуємо через призму повітря і води? Саме тому, для інших наш голос сприймається інакше, так як вони його чують «чистим».

А також чи знаєте ви, що жінки сприймають тихі, ледве чутні звуки краще, ніж чоловіки.

Цікаво знати, чим більш мелодійна мова, яку людина вживає в звичайному житті, тим більш розвинений його музичний слух.

Чи знаєте ви, що вуха ростуть все життя? І, до речі, два вуха однієї людини, абсолютно різні, як зовні, так і внутрішньо.

Цікавий факт, коли нам потрібно щось розчути, ми «просуваємо» ближче саме праве вухо. З 100% так роблять майже 75%.

Настала черга перевіряти наш слух.

Гра «Почуй та правильно відтвори». Участь у грі беруть усі гравці обох команд. Їм пропоную по черзі прослухати записані на диску звуки різних тварин. Завдання: правильно відтворити звук – за це надається один бал та назвати власника цього звуку (звіра, комаху, птаху і т.д.) – ще один додатковий бал для гравця.

Гра «Музичний слух» Для участі у грі запрошуються (за бажанням) по троє гравців від команди. Завдання: простукати ритм мелодії. Перемагає та команда, гравці якої найбільш точніше відтворять ритм.

Щоб не втрачати початого музичного наповнення нашої гри-змагання, пропоную колективну веселу музичну паузу – «Поїзд дружби». Тому – «поїхали».

Чи весело вам було? А чому ви сміялися? Думаю, що настала черга нам дізнатися дещо про сміх людини.

Сміх – це природна реакція організму людини на зовнішні подразники. Сміх проявляється в мимовільному русі м'язів обличчя та тіла людини, а також специфічні звуку і зміна дихання. Сміх – унікальний, як відбитки пальців. Сьогодні ми поговоримо про сміх і розберемося, чому люди люблять сміятися, а також дізнаємося, чим сміх так корисний для здоров'я. 
- Сміх підвищує творчі здібності та вміння вирішувати різні проблеми.

  • В Японії з великим успіхом проводять сеанси сміхотерапії у туберкульозних лікарнях.
  • На Аравійському півострові в Південно-Західній Азії є рослина, яку називають «квіткою сміху». Її насіння, розміром з горошину, здатне викликати у людини безпричинний сміх протягом півгодини, після чого людина спокійно і безтурботно засинає.
  • Максимум, людина може реготати безперервно 1 годину.
  • 10-15 хвилин сміху можуть спалити кількість калорій, еквівалентну плитці шоколаду середнього розміру.
  • 6-ти річна дитина, в середньому, сміється до 300 раз на день.
  • Підраховано, що якщо людина сміється не менше 17 хвилин на добу, то вона продовжує собі життя на один рік.
  • До 3-місячного віку діти не вміють сміятися.
  • Найдорожча в світі посмішка належить американцеві Тодду Гордону. За одну посмішку в рекламному ролику він отримує $4000. 

Сьогодні ви, учасники гри-змагання також зможете «заробити», але ваш гонорар буде у вигляді балів за виконання завдання. Тому розпочинаємо сеанси «сміхотерапії».

Гра «Розсміши коміка». Від кожної команди запрошуються по п’ять –десять учасників, котрі між собою попередньо домовляються про виконання смішних міні-інсценівок, дитячих анекдотів і т.д. Їх завдання розсмішити «аудиторію». Переможцем вважається та команда, котра не тільки представить на огляд смішні композиції, а «зіграє» їх відповідно.

Для того, щоб зупинити гру «коміків», я використаю ось такий жест – прикладу вертикально вказівний палець правої руки до своїх губ. Що ж це буде означати? Так, тиша, припинення розмови. А звідки ви це зрозуміли?

Ви знаєте мову жестів.

Пропоную вам дещо дізнатися про жести та міміку.

Цікавинки.

  • Руки на боках, схрещені руки, стиснуті кулаки можуть виражати роздратування.
  • Закриття рота під час розмови дуже часто є свідченням брехні, що часто спостерігається у дітей.
  • Брехня посилює чутливість носа. Тому брехун часто чухає його, коли говорить неправду.
  • Потирання вуха, чухання потилиці, означає, що людина не впевнена у тому, про що говорить.
  • Дуже гучний сміх в неконтрольованої людини.

Ось так багато може розповісти іншій людині ваше тіло, коли ви не промовляєте навіть слова.

Давайте зараз використаємо усі свої вміння, жестами та мімікою спробуємо «намалювати певну картину».

Гра «Намалюй жестами пісню». Для участі у грі запрошуються по три учасники від команди. Кожному з них по черзі пропонується прослухати (через навушники) дитячу пісню і представити її за допомогою жестів та міміки своїй команді, котра повинна відгадати назву пісні. Переможцем вважається та команда, котра відгадає більшу кількість пісень.

Продовжимо дізнаватися про жести та міміку людини.

  • Рівний сміх в уважної людини.
  • Легкий уклін вперед – прояв інтересу до співрозмовника.
  • Руки схрещені на грудях – це насмішка, неувага.
  • Пальці або ручка в роті – потреба у підтримці.
  • Практично будь-який житель планети, знизавши плечима, висловить подив, а піднявши долоню догори – буде про щось вас просити.

Ось така цікава мова нашого тіла.

А зараз – гра «Знайди описаний предмет».

Для участі у грі запрошую по п’ять учасників. Кожному з них по черзі показується картинка із зображенням квітки, овоча або фрукту. Гравці повинні без використання слів та звуків - тобто жестами описати побачене, а решта членів команди – відгадати та знайти у кошику відповідний предмет. Перемагає та команда, котра матиме більше відгаданих предметів.

Молодці! Кожна команда достойно зіграла. За кожну перемогу у грі отримала квіточку із пазлом. Пропоную капітанам команд розмістити квіточки на своїх стендах, створивши вигляд українського віночка. Тепер з кожної квіточки зніміть пазл із зображенням.

Що ж це за зображення? Щоб отримати цілу картинку, потрібно звернутися до команди-суперниці, адже у них є решта пазлів для того, щоб скласти ціле зображення.

(Зібравши всі 18 пазлів, всі учасники змагання складають картинку – весела людина із підписом «людина – найбільше диво природи»).

На такій колективній ноті ми ще не завершуємо нашу подорож по організму людини, її продовжує колективна дискотека, де ви зможете використати і сміх, і міміку, і жести, і можливості слуху та зору.  Приємного вам відпочинку!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравчук Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи здоров’я 4 клас (Танько Т. П., Медведєва В. Л.)
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
1336
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку