Розважально-пошукова гра "Шукачі скарбів" для учнів 1-4 класів

Про матеріал

Тема: Розважально – пошукова гра «Шукачі скарбів»

Гра проводиться на шкільному подвір'ї в останній день оздоровчого майданчика.

Мета: створити ситуацію колективної співпраці, взаємодопомоги, успіху; активізувати пізнавальну та винахідницьку діяльність дітей; формувати вміння долати перешкоди, за допомогою розуму знаходити правильні рішення життєвих ситуацій; виховувати повагу до товаришів, вміння звертатися за допомогою та самим допомагати іншим.

Перегляд файлу

Дмитрієва С. А.                                                 «Шукачі скарбів» для учнів  1-4 класів

 

Помічнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1

Імені Героя України Березняка Євгена Степановича

Добровеличківської райдержадміністрації

Кіровоградської області

 

 

Розважально – пошукова гра «Шукачі скарбів»

Підготувала і провела вчитель

початкових класів

Дмитрієва С. А.

Картинки по запросу скарбів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Помічна 2015-2016 н.р.

Тема: Розважально – пошукова гра   «Шукачі скарбів»

Мета: створити ситуацію колективної співпраці, взаємодопомоги, успіху; активізувати пізнавальну та винахідницьку діяльність дітей; формувати вміння  долати  перешкоди, за допомогою розуму знаходити правильні рішення життєвих ситуацій; виховувати повагу до товаришів, вміння звертатися за допомогою та самим допомагати іншим.

Гра проводиться на шкільному подвір’ї в останній день оздоровчого майданчика.

Ведуча: Вітаю вас, любі діти. Чи мріяв хтось із вас опинитися в загадковій країні та поринути в захоплюючі пригоди, повязані  з пошуком скарбу? Пропоную вам уявити, що ми з вами – шукачі скарбів і знаходимося в чудесній  країні Скарбляндії.

На нас чекають загадки, секрети, випробовування, підказки. Ми не будемо змагатися, хто перший. Перемогу здобудемо лише завдяки злагодженій роботі всієї команди шукачів.

Наше завдання – знайти скарб піратів. Але спершу потрібно відшукати карту, потім – ключ, лише завдяки ключеві ми знайдемо скарб.

         Пірати розірвали карту на частини і роздали на зберігання певним людям. Тому й ми поділимось на команди, щоб швидше знайти їх.

(поділ на команди жеребкуванням, за кольором емблеми або за віковими категоріями)

 Знайти цих людей допоможуть підказки. Але і підказки заховані. Щоб їх знайти, відгадайте загадки. Відгадка буде вказувати на місце схованки підказки.

                      Складаємо план пошуку

Отже: 1 крок – відгадуємо загадку і шукаємо підказку.

              2 крок – розгадуємо підказку і шукаємо людину з

                             частиною карти.

             3 крок – капітани команд складають карту докупи

                            і вказують місце знаходження ключа.

            4 крок – розшифровуємо ключ і знаходимо скарб.

            5 крок – скарб ділимо порівну між усіма шукачами пригод.                             

 

 

1 крок «Загадка»

   1 команда:  Мене саджають люди для краси.

                          Весною квіти на мені красиві, запашні.

                          Стою я серед двору, ніби пан

                          І маю імя горде й пишне. Я… (каштан)

  2 команда:  Мене, як завжди, ставлять кругом двору.

                        Бувають в мені діри, перелази та проломи. (паркан)

  3 команда:  Я мілкий, сипучий, в кеди попадучий,

                         Серед двору в ямі мене ціла куча. (пісок)

  4 команда:  Колись я деревом була, росла багато років,

                         Тепер лежу серед двора безрука й одинока. (колода)

  5 команда:  Хоть нерухома я завжди й холодна залізяка,

                         Приманюю до себе я вертлявеньких маляток.

                                                                                      (кувиркалка)

  6 команда:  Колись давно машини я взував,

                         А зараз в землю хтось мене вкопав. (скат)

Діти отримують загадки, розгадують їх, шукають місця, про які йдеться у відгадках, шукають і приносять до штабу підказки.

 

2 крок «Підказки»

Діти відгадують, про яку людину йдеться у підказці, розшукують її, отримують частину карти,приносять до штабу.                                                          

   1 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що нас навчає.

                                      Пароль: Ви любите море?

                                      Відповідь: Так. Море дитячих усмішок!  (вчитель)

 

  2 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що

                          допомагає нам у школі робити домашнє завдання.

                          Пароль: Яке у нас сьогодні домашнє завдання?

                          Відповідь:  Відпочивати та набиратися нових сил! (вихователь)

 

3 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає  

                       чистоту нашої школи.

                       Пароль: Що потрібно робити, щоб школа була чистою?

                       Відповідь: Не смітити! (техпрацівниця)

  4 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає

                       наше здоровя.

                       Пароль: Що корисно для здоров’я влітку?

                       Відповідь: Загартовуватися!.. (медсестра)

 

5 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає

                        вміння смачно готувати.

                        Пароль: Що влітку їсти найкорисніше?

                        Відповідь: Овочі і фрукти! (повар)

 

6 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає

                        мудрість, накопичену та надруковану людством  

           протягом багатьох століть.

                       Пароль: Хто нас розважить, коли за вікном погана погода?

                       Відповідь: Цікава книга! (бібліотекар)

 

3 крок «Карта»

Капітани команд складають карту з окремих частин, розгадують напрям пошуку ключа.

4 крок «Ключ»

Ключ являє собою зашифроване слово, написане на асфальті у відповідному за планом місці. Це слово  вказує на місце знаходження скарбу.  КРПА  (парк)

Підказка Старого Пірата:

В двір, де люди всі гурьбою

Подивитись йдуть розваг,

Під бетонною плитою

            Я сховав солодкий скарб.

5 крок «Скарб»

Діти шукають скарб у парку біля Будинку культури, порівну ділять, фотографуються на згадку, діляться враженнями.

Підсумки.

 

 


 

 


1 команда:  Мене саджають люди для краси.

                                  Весною квіти на мені красиві, запашні.

                                  Стою я серед двору, ніби пан

                                  І маю імя горде й пишне. Я…

 

  2 команда:  Мене, як завжди, ставлять кругом двору.

                        Бувають в мені діри, перелази та проломи.

 

  3 команда:  Я мілкий, сипучий, в кеди попадучий,

                         Серед двору в ямі мене ціла куча.

 

  4 команда:  Колись я деревом була, росла багато років,

                         Тепер лежу серед двора безрука й одинока.

 

  5 команда:  Хоть нерухома я завжди й холодна залізяка,

                         Приманюю до себе я вертлявеньких маляток.

 

  6 команда:  Колись давно машини я взував,

                         А зараз в землю хтось мене вкопав.

 

 

1 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що нас навчає.

                                      Пароль: Ви любите море?

                                      Відповідь: Так. Море дитячих усмішок!

 

  2 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що

                          допомагає нам у школі робити домашнє завдання.

                          Пароль: Яке у нас сьогодні домашнє завдання?

                          Відповідь:  Відпочивати та набиратися нових сил!

 

3 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає  

                       чистоту нашої школи.

                       Пароль: Що потрібно робити, щоб школа була чистою?

                       Відповідь: Не смітити!

 

4 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає

                       наше здоровя.

                       Пароль: Що корисно для здоров’я влітку?

                       Відповідь: Загартовуватися!..

 

5 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає

                        вміння смачно готувати.

                        Пароль: Що влітку їсти найкорисніше?

                        Відповідь: Овочі і фрукти!

 

6 команда:  Частина карти знаходиться у людини, що зберігає

                        мудрість, накопичену та надруковану людством  

           протягом багатьох століть.

                       Пароль: Хто нас розважить, коли за вікном погана погода?

                       Відповідь: Цікава книга!

 


 

1

 

docx
Додано
24 січня 2018
Переглядів
9311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку