Коростський ліцей Сарненської міської ради
Сарненського району Рівненської області
КУ «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників»
РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ
ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТАНЦЮВАЛЬНИХ ТА АКРОБАТИЧНИХ РУХІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ 1-11 КЛАСІВ
Номінація «Фізична культура»
Сорока Наталія Іванівна
Вчителька фізичної культури Коростського ліцею
Сарни-2022
Сорока Наталія Іванівна. Навчально-методичний посібник «Розвиток фізичних
якостей здобувачів освіти за допомогою танцювальних та акробатичних рухів на
уроках фізичної культури для 1-11 класів» - Сарни, 2022. – с. 27.
У посібнику показано, як за допомогою танцювальних та акробатичних рухів на уроках фізичної культури, можна розвивати різні фізичні якості здобувачів освіти. Тематика відеороликів презентована для відповідних вікових категорій.
Посібник містить 11 навчальних відеоруханок, які розміщені на платформі YouTube.
Відео здобувачі освіти можуть відкрити через веб-посилання або QR-код.
Рекомендовано використовувати під час дистанційного навчання.
Посібник розроблено для учнів та вчителів фізичної культури.
Схвалено методичною радою Коростського ліцею
(протокол №3 від 28.01.2022р.)
2
РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ
ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТАНЦЮВАЛЬНИХ ТА АКРОБАТИЧНИХ РУХІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
ДЛЯ 1-11 КЛАСІВ
3
Зміст
4
Вступ
Розвиток рухових (фізичних) якостей полягає в тому, щоб у процесі занять фізкультурою розвивати в здобувачів освіти гнучкість, швидкість, силу, спритність, витривалість. Цей процес тісно пов'язаний з формуванням рухових навичок і зумовлений обсягом і характером рухової активності дитини. Від рівня розвитку рухових якостей залежать результати виконання таких природних рухів, як біг, стрибки, метання, плавання тощо.
На уроках фізичної культури і на заняттях гуртків загальної фізичної підготовки використовуються передбачені навчальною програмою вправи основної гімнастики (шикування і перешикування; основні положення та рухи рук, ніг, тулуба; вправи з м'ячами, скакалками; акробатичні і танцювальні вправи; вправи на гімнастичній стінці; утримання рівноваги; ходьба і біг; стрибки; метання), рухливі ігри, лижна підготовка, плавання, вправи легкої атлетики.
Відтворення відеоконтенту рекомендовано використовувати за допомогою мобільного телефону чи інтерактивної дошки.
Даний посібник створений для:
У даному методичному посібнику подано дидактичний матеріал, щодо використання його під час вивчення гімнастичних вправ та розвитку фізичних якостей здобувачів освіти.
5
Розминка № 1
для 1-4 класів
Розминку рекомендовано використовувати при вивченні змістових ліній: «Базова рухова діяльність», «Ігрова та змагальна діяльність учнів», «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
Розвиває такі фізичні якості: силу, швидкість, витривалість, гнучкість, координацію.
6
7
Розминка «Сонце нам сяє!»
для 1-4 класів
Розминку рекомендовано використовувати при вивченні змістових ліній: «Базова рухова діяльність», «Ігрова та змагальна діяльність учнів», «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
Розвиває такі фізичні якості: силу, швидкість, витривалість, гнучкість, координацію.
8
9
Розминка №2
для 5-11 класів
Розминку рекомендовано використовувати при вивченні варіативних модулів: аеробіка, аквааеробіка, баскетбол, військово-спортивні ігри, гімнастика, легка атлетика, настільний теніс, плавання, професійно-прикладна фізична культура, регбі, рухливі ігри, спортивне орієнтування, теніс, чирлідинг.
Розвиває такі фізичні якості: силу, швидкість, витривалість, гнучкість, координацію.
10
11
Розминка №3
для 1-4 класів
Розминку рекомендовано використовувати при вивченні змістових ліній: «Базова рухова діяльність», «Ігрова та змагальна діяльність учнів», «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
Розвиває такі фізичні якості: витривалість, гнучкість, координацію.
12
13
Акробатичний етюд №1
для 5-11 класів
Акробатичний етюд можна використовувати при вивченні варіативних модулів: аеробіка, аквааеробіка, бадмінтон, баскетбол, військово-спортивні ігри, волейбол, гандбол, гімнастика, городки, корфбол, легка атлетика, настільний теніс.
Розвиває такі фізичні якості: силу, швидкість, витривалість.
14
15
Акробатичний етюд №2
для 1-4 класів
Акробатичний етюд рекомендовано використовувати при вивченні змістових ліній: «Ігрова та змагальна діяльність учнів», «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
Розвиває такі фізичні якості: швидкість, гнучкість, координацію.
16
17
Акробатичний етюд №3
для 1-4 класів
Акробатичний етюд рекомендовано використовувати при вивченні змістових ліній: «Базова рухова діяльність», «Ігрова та змагальна діяльність учнів».
Розвиває такі фізичні якості: силу, гнучкість, координацію.
18
19
Акробатичний етюд №4
для 1-4 класів
Акробатичний етюд рекомендовано використовувати при вивченні змістових ліній: «Базова рухова діяльність», «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
Розвиває такі фізичні якості: швидкість, витривалість, гнучкість.
20
21
Руханка
для 1-4 класів
Руханку можна використовувати при вивченні змістових ліній: «Базова рухова діяльність», «Ігрова та змагальна діяльність учнів», «Турбота про стан здоров’я та безпеку».
Розвиває такі фізичні якості: силу, швидкість, витривалість, гнучкість, координацію.
22
23
Флешмоб №1
для 5-11 класів
Флешмоб рекомендовано використовувати при вивченні варіативних модулів: гімнастика, професійно-прикладна фізична культура, рухливі ігри.
Розвиває такі фізичні якості: силу, витривалість, гнучкість, координацію.
24
25
Флешмоб №2
для 5-11 класів
Флешмоб рекомендовано використовувати при вивченні варіативних модулів: баскетбол, військово-спортивні ігри, волейбол, гандбол, гімнастика, легка атлетика, лижна підготовка, настільний теніс, професійно-прикладна фізична культура, рухливі ігри, теніс, футбол.
Розвиває такі фізичні якості: силу, швидкість, витривалість, гнучкість, координацію.
26
27