Про матеріал
Поняття «пізнавальний інтерес» як найважливіша складова загального явища інтересу. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання в початковій школі. Визначено основні поняття дослідження та висвітлено основні підходи до визначення цих понять. Розглянуто характерні ознаки та основні етапи процесу формування та етапи розвитку пізнавального інтересу. Підкреслюється важливість врахування цікавості дітей до сучасних технологій в розвитку пізнавальних інтересів та актуальність і затребуваність для формування в учнів правильного напрямку використання можливостей та розуміння своїх потреб. У статті широко розкрито засоби, методи та форми роботи вчителя у даному напрямку. Зазначені різні педагогічні прийоми, за допомогою яких вчитель має змогу досягти поставленої мети. Відзначено відмінність пізнавального інтересу школярів в межах одного і того ж класу, причини і характер таких проявів, обумовленість різним досвідом, особливими шляхами індивідуального розвитку.