Інформаційно – комп`ютерні технологіїСеред навчальних комп'ютерних платформ використовую такі:- програми – тренажери, використовую для формування, закріплення умінь та навичок, а також для самоперевірки учнів. -контролюючі програми, які використовую для контролю певного рівня знань та умінь учнів, підготовки до ЗНО. Прикладом використання є сайт zno.osvita.ua. Платформа Google, яка надає можливість розробити власне тестування за допомогою конструктора тестів сервісу Google Формадемонстраційні програми, представлені для наочної демонстрації навчального матеріалу: цифрові карти. Прикладом використання є сервіс Google Maps Віртуальну дошку Рadlet, яка дає можливості до спільного полотна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки інтернет, замітки..
Групові форми роботи. Колективна робота допомагає активізувати роботу на уроці, налагодити обмін знаннями, розкрити можливості учнів, які не розкрились в індивідуальній роботі. Перевагою, використання групової форми роботи є те, що всі учні задіяні у навчанні. Наприклад, при вивченні теми «Машинобудування України» у 9-му класі розділяю клас на 3 групи: «економісти», «географи» і «екологи». Кожна група представляє галузі по своєму профілю.
Метод проектів. Включає дослідницькі, пошукові і проблемні методи. Уроки з використанням навчальних проектів формують критичне мислення, навички відбору необхідної інформації, порівняння фактів, самостійність у прийнятті рішень, логічність доказів. Прикладом проектів є: Подорожі містами Європи, Азії;Візитні картки міст;Географічні рекорди світу;Екологічні проблеми України
Проблемне навчанняформує в учнів інтерес до навчання, вміння бачити проблему і знаходити шляхи її розв’язання, розвиває ініціативу. Проблемні ситуації створюю на різних етапах уроку: при мотивації навчальної діяльності учнів, при вивченні нового матеріалу, на етапі творчого засвоєння нових знань.