Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через впровадження інноваційних технологій на уроках географії

Про матеріал
В презентації рзглядається питання щодо сучасних інноваційних технологій навчання які дозволяють підвищити якість навчання, дозволяють дитині краще і швидше адаптуватися до середовища і соціальним змінам у ньому.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Науково - методична тема Вчителя географії Будник М. А. Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через впровадження інноваційних технологій на уроках географії2021-2022 н.р.

Номер слайду 2

Актуальність теми. Сучасні інноваційні технології навчання дозволяють підвищити якість навчання, дозволяють дитині краще і швидше адаптуватися до середовища і соціальним змінам у ньому. Якщо не буде вогника у нас, нам ніколи не запалити його в інших… В. О. Сухомлинський.

Номер слайду 3

Впровадження інноваційних форм і методів на уроках  географії Проблемне навчанняІнформаційно – комп`ютерні технологіїГрупові форми роботиІнформаційно – комп`ютерна технологіїМетод проектів. Проблемне навчання.

Номер слайду 4

Інформаційно – комп`ютерні технологіїСеред навчальних комп'ютерних платформ використовую такі:- програми – тренажери, використовую для формування, закріплення умінь та навичок, а також для самоперевірки учнів. -контролюючі програми, які використовую для контролю певного рівня знань та умінь учнів, підготовки до ЗНО. Прикладом використання є сайт zno.osvita.ua. Платформа Google, яка надає можливість розробити власне тестування за допомогою конструктора тестів сервісу Google Формадемонстраційні програми, представлені для наочної демонстрації навчального матеріалу: цифрові карти. Прикладом використання є сервіс Google Maps Віртуальну дошку Рadlet, яка дає можливості до спільного полотна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки інтернет, замітки..

Номер слайду 5

Групові форми роботи. Колективна робота допомагає активізувати роботу на уроці, налагодити обмін знаннями, розкрити можливості учнів, які не розкрились в індивідуальній роботі. Перевагою, використання  групової форми роботи є те, що всі учні задіяні у навчанні.          Наприклад, при вивченні теми «Машинобудування України» у 9-му класі розділяю клас на 3 групи: «економісти», «географи» і «екологи». Кожна група представляє галузі по своєму профілю.

Номер слайду 6

Метод проектів. Включає дослідницькі, пошукові і проблемні методи. Уроки з використанням навчальних проектів формують критичне мислення, навички відбору необхідної інформації, порівняння фактів, самостійність у прийнятті рішень, логічність доказів. Прикладом проектів є: Подорожі містами Європи, Азії;Візитні картки міст;Географічні рекорди світу;Екологічні проблеми України

Номер слайду 7

Проблемне навчанняформує в учнів інтерес до навчання, вміння бачити проблему і знаходити шляхи її розв’язання, розвиває ініціативу. Проблемні ситуації створюю на різних етапах уроку: при мотивації навчальної діяльності учнів, при вивченні нового матеріалу, на етапі творчого засвоєння нових знань.

Номер слайду 8

Wizer. Me – інструмент для створення інтерактивних робочих аркушівІнформаційні робочі листи на платформі Wizer. Me. Сервіс Wizer.me дозволяє створювати інтерактивні робочі аркуші, які можна використовувати для домашніх робіт, для роботи в класі на інтерактивній дошці.

pptx
Додано
15 червня 2022
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку