5-Minuten Aktivitäten im Unterricht5 хв активності на уроках
Номер слайду 2
Чому саме 5хв?Німецька професорка університету в Майнці,(Meinz)Маріон Грайн, яка є керівником напрямку навчання « Німецька як іноземна мова» в своїй книжці « Нейродидактика» пише : ,,,Якщо й навіть тема дуже цікава, то уважність та зацікавленість учнів починає згасати вже після 10 хв, а приблизно на 20 хв мозок взагалі може відключатися на короткий час.»Наш мозок завжди потребує різноманіття і розваг.
Номер слайду 3
Для чого потрібно бути активни. М?
Номер слайду 4
Вправа « Хто це на фото?»„ Wer Ist das?“1. Вчитель показує фото однієї особи або декількох;2. Учні мають розповісти про цю людину все, що дозволить їхня фантазія; 3. Вчитель може ставити навідні або допоміжнізапитання відповідно до мовного рівня учнів.4. Через декілька днів можна знову показати фотоі запитати як справи в цієї людини.
Номер слайду 5
Спробуємо !?
Номер слайду 6
«Коли і де і як» можна запропонувати цю вправу?Актуалізація опорних знань;Актуалізація мотивації учіння учнів;Вивчення нового матеріалу( вступна або мотиваційна вправа)Робота з текстами, творами. Фронтально. Робота в групах. Робота в парах. Офлайн/онлайн. Географія«Країни Азії»Тут Бангладеш
Номер слайду 7
Історія « Падіння берлінської стіни»Зарубіжна література « Портрет Доріана Грея»