Розвиток творчих здібностей дітей за системою Карла Орфа

Про матеріал
Розвиток творчих здібностей дітей за системою Карла Орфа в процесі музичного виховання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

розвиток творчих здібностей дітей за системою Карла орфав процесі музичного виховання ГУЧОК ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК ЗДО №9 “АНГЕЛЯТКО” м. Червоноград

Номер слайду 2

Педагогічне кредо: Навчати та виховувати так, Щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра

Номер слайду 3

Педагогічна концепція «елементарного музикування» Карла Орфа — це:творчий процес навчання за принципом «від простого — до складного»різні види спільних досліджень, що ведуть до імпровізації поєднання музики, руху, слова, малюнкапріоритетне виховання почуття ритмузмога грати на багатьох музичних інструментах без попереднього навчаннявикористання музичного фольклорумузичне виховання, що сприяє розв'язанню низки комунікативних та соціальних завдань

Номер слайду 4

Працюючи за системою Карла Орфа, ставлю за мету:збагачувати словник дітей, використовуючи мовленнєві вправи;формувати вміння супроводжувати спів грою на дитячих музичних інструментах;відтворювати різними звуками (оплесками, притупами, виляскуванням) ритм музики;імпровізувати;створювати елементарний інструментальний супровід казок (гра на музичних інструментах — як класичних, так і саморобних);розвивати відчуття краси авторських музичних творів, народної пісні.

Номер слайду 5

Ці завдання реалізую у різних формах роботи з дітьми під час :музичних занять;розваг;театралізованих дійств;родинних свят;індивідуальної роботи з дітьмиrrrrr

Номер слайду 6

“ВЕСЕЛКОВА МУЗИКОТЕРАПІЯ”-Цілеспрямоване використання музики з метою гармонізації психологічного і емоційного стану. Використання Лего назаняттях з музичної діяльностіЛего- одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем. Основний принцип “навчання через дію”, діти захоплено працюючи і бачивши кінцевий результат, отримують знання втілюючи в життя свої задуми, фантазію, уяву,формуючи моторні навички.

Номер слайду 7

Дидактична гра для розрізнення характеру музики “ Весело - Сумно”

Номер слайду 8

Дидактичні ігри:“Який інструмент зайвий”, “Чого бракує”

Номер слайду 9

Музично-патріотичне виховання дошкільників. УЛЮБЛЕНА ГРА “ПЕС ПАТРОН”

Номер слайду 10

Нейропсихологічні ігри та вправи

Номер слайду 11

Вправи на відчуття ритму. ВПРАВА НА РУХОВУ КООРДИНАЦІЮ ТІЛА

Номер слайду 12

Оркестр з діатонічними дзвіночками

Номер слайду 13

Робота з педагогами

Номер слайду 14

Робота з батьками

Номер слайду 15

I МІСЦЕОРКЕСТР “ КРИШТАЛЕВИЙ ПЕРЕДЗВІН”міжнародний двотуровий багатожанровий фестиваль- конкурс мистецтв “МАРАФОН ТАЛАНТІВ” УКРАЇНА-ВІДЕНь I МІСЦЕвсеукраїнський двотуровий багатожанровий фестиваль“ ПЕРЛИНА УКРАЇНИ”

Номер слайду 16

I МІСЦЕ міжнародний двотуровий багатожанровий фестиваль- конкурс “Острів злагоди” Україна- БОЛГАРІЯЛипчук Марія. ДИПл. ОМ “ ЯСКРАВИЙ ТАЛАНТ ФЕСТИВАЛЮ”

Номер слайду 17

I МІСЦЕ міжнародний двотуровий багатожанровий фестиваль- конкурс “Острів злагоди” Україна- БОЛГАРІЯГУЧОК т. ЕТЯНА МИХАЙЛІВНАХореографічна Естрадна композиція“КРИЛА ТВОЄЇ ЛЮБОВІ”

Номер слайду 18

II МІСЦЕміжнародний двотуровий багатожанровий фестиваль- конкурс МИСТЕЦТВ І ТАЛАНТІВ“”ОСІННІ ФАНТАЗІЇ”

Номер слайду 19

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ВСІМ ЗА УВАГУ

pptx
Додав(-ла)
Huchok Tatiana
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку