1
Глухівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Світлячок» Глухівської міської ради Сумської області
Інтегроване заняття для шостого року життя
««Бережи свою планету»»
Підготувала
вихователь
Л.Д. Левченко
м. Глухів
2022
Тема: «Бережи свою планету»
Програмовий зміст: виховувати у дітей стійке позитивне ставлення до спільної діяльності з однолітками; розвивати почуття задоволення від спільно виконаної роботи, дати знання про День Землі та заходи пов'язані із збереженням природного довкілля. Закріпити прийоми малюванню' по мокрому, штампування мозаїчної аплікації, конструювання з паперу, ліплення та малювання пластиліном. Розвивати дрібну моторику рук, творчі здібності, естетичність, уяву, пам'ять. Виховувати вміння колективно досягати мети.
Хід
Усміхнемось сонечку: «Здрастуй золоте!»
Усміхнемось квітоньці: «Хай вона росте!»
Усміхнемось дощику: «Лийся мов з відра»
Гостям усміхнемося: «Зичим їм добра!»
(Дзвінок по мережі скайп. Відповідаємо на виклик)
Глобусник:. Добрий день,діти!Мене звати Глобусник. Сьогодні я хочу поговорити з вами про мою найближчу подругу, яка 22 квітня святкувала свій День народження. На вашу думку, хто моя подруга? Так, це наша планета Земля. Погляньте на неї, яка вона красива, яскрава які чудеса в собі містить.
(Показ слайдів зі супроводом читання вірша лісів, водойм, лугів, гір, явищ.)
ЗЕМЛЯ
Блакитні простори, зелені ліси —
Ніде не знайдеш ти такої краси.
У космосі є ще багато планет,
Немає лишень життя там прикмет.
Ти наша домівка, планета Земля,
Ти гарна і зблизька, красива здаля.
Дивуються інші планети всі щиро:
«Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!».
(Слайди)
22 квітня люди всіх країн святкували це свято. У цей день всі, хто любить і цінує природу, виходять на вулиці міст, в парки і сквери. Вони саджають молоді дерева, очищають річки, прибирають сміття, діти всієї планети виготовляють плакати, які закликають берегти природу по всій Землі звучить Колокол Миру (звучить). Адже, на жаль, своєю діяльністю людина дуже сильно забруднює природу. 22 квітня день нагадування про те, що Земля наш спільний дім, а в домі завжди має бути чисто, світло і затишно всім.
Діти, я пропоную вам приєднатися до тих, хто піклуються про природу планети Земля. Та виготовити свій заклик і обіцянку берегти і любити нашу планету під девізом «Любіть природу якою вона є!».
Що ми можемо виготовити, щоб на нашу роботу звернули увагу дорослі та замислились над ним?
Які образи постають у вашій уяві, коли ми говоримо про природу нашої планети Земля?
Що з них ми можемо зобразити?
Ким ми зможемо оживити нашу композицію?
Отже з яких частин буде складатися наша композиція?
Глобусник: Тож я зрозумів ви зобразите на задньому плані блакитне небо, сонце, хмари, на передньому плані - галявину, на якій ростуть рослини, тече чиста блакитна річка, та мешкають тварини. Я правильно вас зрозумів?(Супроводжується показом на екрані).
Як ми зможемо це все виготовити?
У нас є заготівка заднього плану, якою краще технікою краще створити фон?
Як ми зможемо передати об’єм та хвилі течії річки?
З чого найкраще виготовити тварин?
Як найкраще передати велич дерев та ніжність їх крони?
Скільки у нас багато роботи, а щоб нам все встигнути нам необхідно розділитися на підгрупи для виконання кожної частини композиції. Нам в цьому
допоможе скринька, в якій кружечки трьох кольорі. Кожен з вас не дивлячи обере кружечок. Всі дітки у яких зелений кружечок-це перша підгрупа, ви працюєте з фарбами, червоний кружечок - підгрупа, яка відповідає за роботу з пластиліном, блакитний кружечок - робота з папером.
Але для початку підготуємо наші руки до роботи.
Пальчикова гра Квіточка
Під снігом квіточка росте,
Красу на землю принесе,
Промінчик доторкнеться
І квітка усміхнеться.
(Показати руками шар снігу. Потім утворити руками квітку й торкнутися до її пелюсток, показуючи „промінчик". Далі квітка потроху розкриває пелюстки).
Тепер займіть свої робочі місця підготуйтеся, розгляньте матеріал. Працюємо по підгрупах, але кожна частина композиції дуже важлива,оскільки з частинок ми складемо одну спільну композицію. Тому працюючи над своїм завданням не забувайте, що ми працюємо разом,а коли працюють разом допомагайте один одному, не ображайтесь на допомогу та пораду друзів, обговорюйте що не зрозуміло. Якщо виникнуть труднощі у виконанні ви зможете звернутися до мене.
(Звучить музика)
Діти виконують свою частину композиції. Вихователь при необхідності допомагає словесно або практично.
По завершенні роботи всі елементи об’єднуються у одну композицію.
Чи сподобалось вам працювати разом?Чи подобається вам наша композиція? Які елементи вам подобаються найбільше?
Діти, ви створили дуже гарну композицію, яка справді несе в собі заклик до збереження чистоти нашої планети. А вийшло у нас так, тому що ви вклали в неї не тільки свої здібності, а й дружність, взаємодопомогу та порозуміння.
Глобусник: Діти, ви створили неймовірно гарну композицію, яка нікого не залишить байдужим до краси рідної планети Земля.