Тема: Розвиток уваги і просторової уяви.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ в комп'ютерному кабінеті.
Структура уроку
І. Організаційний етап
ІI. Формування практичних умінь та навичок
ІIІ. Домашнє завдання
Хід роботи:
І. Організаційний етап
Учитель. На минулому уроці ми виконували практичну роботу "Лічба 1" підчас виконання якої ми вперше зіткнулися з необхідністю визначення кількості однотипних елементів на малюнку. На цьому уроці ми продовжимо розвивати увагу і просторову уяву. А зараз клас поділиться на дві групи одна група сяде за комп'ютери, а інша буде виконувати завдання за столами (завдання демонструється на екрані).
ІI. Формування практичних умінь та навичок
Учні виконують завдання за комп'ютерами.
Учні виконують завдання за столами "Яка кількість квадратів на малюнку".
ІIІ. Домашнє завдання