Розробка уроку "Об'єкти графічного редактора"

Про матеріал
Цілі: навчальна: продовжити ознайомлення учнів з основними операціями малювання в графічному редакторі, ознайомити з інструментом Штамп; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивати увагу, творчі здібності учнів; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику, аналізувати її; виховувати естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Tux Paint; презентація «Об’єкти графічного редактора».
Перегляд файлу

ТЕМА. Створення зображень

Цілі:

навчальна: продовжити ознайомлення учнів з основними операціями малювання в графічному редакторі, ознайомити з інструментом Штамп; формувати навички рису­вання за допомогою графічного редактора;  розвивати увагу, творчі здібності учнів; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику, аналізувати її; виховувати естетичний смак.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Програмне забезпечення: графічний редактор Tux Paint; презентація «Об’єкти графічного редактора».

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра  «Так» чи «Ні»

Tux Paint – графічний редактор.

Значок графічного редактора – пінгвінчик.

Запустити на виконання програму Tux Paint можна, клацнувши ліву кнопку миші.

Палітра кольорів дозволяє вибрати колір малювання.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Відгадайте ребус

Учитель. Відповідь на ребус — слово, що називає інструмент, який використовують у програмі Tux Paint.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота за підручником

Учитель. Відкрийте підручник § 24 і знайдіть відповідь на запитання: «Що таке Штамп? Які дії можна виконувати зі штампом?».

V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

Завдання

1. Обведіть два однакових об’єкти синім.

D:\Не удалять\информатика 2 класс\верд\Рисун00ок1.jpg

2. Укажіть дві однакові групи об’єктів.

Розв’язання можна полегшити, заповнивши таблицю.

Об’єкт

Група об’єктів

А

Б

В

Г

Д

Ж

З

І

Гусак

 

 

 

 

 

 

 

 

Жук

 

 

 

 

 

 

 

 

Заєць

 

 

 

 

 

 

 

 

Білка

 

 

 

 

 

 

 

 

Метелик

 

 

 

 

 

 

 

 

Їжак

 

 

 

 

 

 

 

 

Равлик

 

 

 

 

 

 

 

 

Курка

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів —

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати.

VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Повторення правил роботи за комп’ютером

1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером.

2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

Робота за комп’ютером

§ 24, працюємо за комп’ютером.

Релаксація

VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Фронтальне опитування

1. Чи сподобалося вам на уроці?

2. Що не сподобалося вам на уроці?

3. З яким поняттям ви ознайомилися на сьогоднішньому уроці?

4. Які властивості має Штамп?

5. Чи можна змінювати значення властивостей Штампа?

6. Який штамп вам сподобався найбільше?

 

doc
Додано
18 березня 2019
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку