Розвиток зв’зного мовлення.“Телефонна розмова”

Про матеріал
Розвиток зв’зного мовлення.“Телефонна розмова”.Списування діалогу. Розвивати мовлення учнів, логічне мислення; виховувати у дітей культуру спілкування, дотримання правил етикету спілкування, інтерес до книжок, бажання читати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток зв’зного мовлення“Телефонна розмова”Списування діалогу.за програмою Савченко для 1 класу НУШ

Номер слайду 2

- Є у мене вірний друг,Має він чудовий слух.І говорить голосами. Моїх друзів, тата й мами. Як же звати мого друга?- Всім відомо, це папуга!Помиляєшся, (ім’я дитини),Зветься цей друг телефон.

Номер слайду 3

Діалог між вчителем та учнями— Правильно. Це телефон. Які бувають телефони? Для чого вони потрібні?— Слово телефон складається з двох слів: tele — далеко, phon — звук.— Хто вміє ним користуватися? Покажіть чи розкажіть.— У кого вдома є телефон?— Як ви розмовляєте по ньому, кого і для чого викликаєте?— Скажи, будь ласка, як ви викликаєте товариша по телефону? — Що ви зробили, коли товариш відповів?— А що він вам відповів?— Про що ви запитали товариша?— Що він відповів?— Як ви закінчуєте розмову?— Він також попрощався з тобою?

Номер слайду 4

Телефон — наш надійний помічник. Він допомагає вирішувати багато важливих справ. Інколи позбавляє дорослих зайвих відвідувань, поїздок. Але телефоном треба вміти користуватися. Розмова має бути короткою, ввічливою. Обов'язково треба вітатися, а в кінці розмови — дякувати і прощатися.

Номер слайду 5

Рольова гра « Розмова з другом по телефону»

Номер слайду 6

Списування діалогу Добрий день, Ігоре! Привіт, Олю! Давай разом підемо в парк. Чудова ідея, давай!Тоді, до зустрічі.- Чекаю біля парку.

Номер слайду 7

Підсумок уроку- Які правила розмови по телефону ви запам’ятали ?- Якими враженнями від уроку ви поділитесь вдома?- Що для вас було найцікавішим?

Номер слайду 8

pptx
Додано
25 березня 2021
Переглядів
2677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку