Розвивальні заняття для учнів початкових класів НУШ

Про матеріал
Посібник створений для проведення комплексно їкорекційно – розвивальної роботи з учнями початкових класів НУШ. Метою цих занять є формування когнітивної сфери учнів. Посібник можна використовувати під час урочної та позаурочної роботи. Заняття проводяться один раз на тиждень і можуть тривати 35 – 40 хвилин.
Перегляд файлу

 

 

Опорний заклад освіти

«Покалівський заклад загальної середньої освіти I – IIIступенів»

 

 

 

 

Дидактичний посібник корекційно-розвивальних занять для учнів початкових класів НУШ

РАЗОМ ДО УСПІХУ

 

C:\Documents and Settings\Home\Рабочий стол\index.jpg

 

Покалів -2019

 

 

 

Затверджено рішенням засідання педагогічної ради № 4 від 28.01.2019 року

 

Укладач:Корсун Оксана Володимирівна,вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії

ОЗО «Покалівський заклад загальної середньої освіти I – IIIступенів»

Рецензенти: Директор закладу освіти Овадчук В.Д.,старший вчитель, вчитель вищої   

                     категорії.

 

Посібник створений для проведення комплексно їкорекційно – розвивальної роботи з учнями початкових класів НУШ. Метою цих занять є формування когнітивної сфери учнів. Посібник можна використовувати під час урочної та позаурочної роботи. Заняття проводяться один раз на тиждень і можуть тривати 35 – 40 хвилин.

Посібник адресовано вчителям початкових класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посібник“Разом до успіху” створений для проведення комплексної корекційно – розвивальної роботи з учнями початкових класів НУШ. Метою цих занять є формування когнітивної сфери учнів. Основні завдання: узгоджувати роботу правої і лівої півкуль головного мозку, розвивати моторику обох рук та фонематичний слух, пам’ять, всі властивості уваги, навчати орієнтуватися в зошиті.

Посібник можна використовувати під час урочної та позаурочної роботи. Заняття розроблені, як для групової форми роботи так і для  індивідуальної. Даний посібник містить 11 модулів у процесі проведення яких розвивається сприймання , увага, пам’ять, мислення, уява та фантазія. Структура кожного заняття включає в себе такі модулі:

  • симетричне малювання обома руками;
  • замальовки (методом ейдетики);
  • пари слів;
  • звукові малюнки;
  • графічний диктант;
  •  малорухливі та рухливі ігри;
  •  мнемотаблиці.

Послідовність вправ і завдань пропонується учням в залежності від їх можливостей та здібностей. Пропонуються педагогічні схеми-малюнки. Заняття проводяться один раз на тиждень і можуть тривати 35 – 40 хвилин.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
Інкл
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку