Естафета
на відпрацювання форм неправильних дієслів
“Guess and Show”
Підготувала:
вчитель англійської мови
Рівненського НВК №12
Бабійчук Т.П.
Мета: тренувати учнів у вживанні форм неправильних дієслів, розвивати швидку реакцію та мислення, творчу уяву, вербальні та невербальні комунікативні вміння, навички роботи в групах і в парах, виховувати толерантне ставлення один до одного, формувати почуття товариськості, доброзичливості та згуртованості.
Обладнання: картки (зігнуті тричі листки цупкого паперу), що містять три форми різноманітних неправильних дієслів англійської мови.
Хід гри
-
Дітей розподіляють на дві однакові команди.
-
Кожна з команд обирає собі капітана та назву.
-
Команди стають шеренгами паралельно одна одній.
-
Найкраще, коли біля кожної з команд є вчитель. Учителі розподіляють картки з дієсловами між собою порівну і готуються показувати їх дітям по черзі.
-
Гра проводиться на визначений час (відповідно до кількості карток: 2-5хв. на кожні 10 дієслів).
-
Капітани команд стежать за порядком у команді. Вони стоять першими, і гра починається з них. Далі – інші учасники. Одночасно по одному учаснику з кожної команди підходять до вчителів, які їм показують початкову форму дієслова, написану на одній стороні картки (першій команді – одна картка, другій - інша). Завдання учасника – не називаючи дієслово, показати його жестами так, щоб хто-небудь з команди вгадав. Той, хто вгадує дієслово, підбігає до учасника, який показував його, називає три форми цього дієслова, плескаючи при цьому по його долонях і забираючи таким чином естафету. Якщо учасник, що вгадав дієслово, не пам’ятає його форм, то тоді розгортає картку і читає, але при цьому він втрачає час, і команда гальмує. Перемагає ж та команда, яка найшвидше покаже, відгадає і правильно назве форми якомога більше дієслів на картках учителя. Вчителі контролюють правильність відповідей, кладучи окремо картки з правильно і неправильно названими дітьми словоформами, і щоразу оголошують, чи зараховують команді бал.
-
Коли час гри вичерпано, учителі підраховують кількість правильних відповідей кожної команди, в якої їх більше – та команда і перемагає. Якщо результат однаковий - проводиться ще один тур.
Гра
на вживання злічуваних та незлічуваних іменників
«Think Quickly!»
Підготувала:
вчитель англійської мови
Рівненського НВК №12
Бабійчук Т.П.
Мета: тренувати учнів у вживанні злічуваних та незлічуваних іменників та займенників, розвивати швидку реакцію та мислення, вербальні та невербальні комунікативні вміння, навички роботи в групах і в парах, виховувати толерантне ставлення один до одного, формувати почуття товариськості, доброзичливості та згуртованості.
Обладнання: м’ячик
Хід гри
-
Діти стають в коло, тримаються за руки особливим чином: одна долоня на долоні попереднього учасника, інша – під долонею наступного.
-
Завдання кожного з учасників – придумати іменник, назвати його, передаючи долонею оплеск наступному учаснику, а той, у свою чергу, повинен швидко зорієнтуватися, чи їстівним, чи неїстівним є те, що називає цей іменник, і, якщо їстівним – залишити руку на місці, якщо ж неїстівним – швидко висмикнути її, щоб не отримати оплеск. Хто помиляється тричі – вибуває і стає поза колом, і так до останнього учасника.
-
Далі – гра ускладнюється. Діти повинні реагувати на іменники за ознакою їх злічуваності чи незлічуваності.
-
На останньому етапі діти стають один навпроти одного і кидають зигзагоподібно одне одному м’ячик. Хто кидає м’яч – називає іменник, хто його ловить – має дібрати відповідний займенник (some / few / little, many / much). І знову: хто тричі помиляється - вибуває з гри. Найсильніші учасники, які залишаться у грі – перемагають.