Рухливі граматичні ігри з англійської мови для учнів 5-6 кл.

Про матеріал
Рухливі ігри: граматична естафета на відпрацювання форм неправильних дієслів та лексична гра на вживання злічуваних та незлічуваних іменників та кількісних займенників можуть бути використані на уроках англійської мови, особливо тих, які можуть проводитися на відкритому повітрі, під час проведення позакласних занять або для роботи у пришкільних мовних таборах.
Перегляд файлу

 

Естафета

на відпрацювання форм неправильних дієслів

“Guess and Show”

                                                                            

                                                                              Підготувала:

вчитель англійської мови

                                                                                       Рівненського НВК №12

                                                                      Бабійчук Т.П.

 

 

       Мета: тренувати учнів у вживанні форм неправильних дієслів, розвивати швидку реакцію та мислення, творчу уяву, вербальні та невербальні комунікативні вміння, навички роботи в групах і в парах, виховувати толерантне ставлення один до одного, формувати почуття товариськості, доброзичливості та згуртованості.

       Обладнання: картки (зігнуті тричі листки цупкого паперу), що містять три форми різноманітних неправильних дієслів англійської мови.

 

Хід  гри

  1. Дітей розподіляють на дві однакові команди.
  2. Кожна з команд обирає собі капітана та назву.
  3. Команди стають шеренгами паралельно одна одній.
  4. Найкраще, коли біля кожної з команд є вчитель. Учителі розподіляють картки з дієсловами між собою порівну і готуються показувати  їх дітям по черзі.
  5. Гра проводиться на визначений час (відповідно до кількості карток: 2-5хв. на кожні 10 дієслів).
  6. Капітани команд стежать за порядком у команді. Вони стоять першими,  і гра починається з них. Далі – інші учасники. Одночасно по одному учаснику з кожної команди підходять до вчителів, які їм показують початкову форму дієслова, написану на одній стороні картки (першій команді – одна картка, другій  - інша). Завдання учасника – не називаючи дієслово, показати його жестами так, щоб хто-небудь з команди вгадав. Той, хто вгадує дієслово, підбігає до учасника, який показував його, називає три форми цього дієслова, плескаючи при цьому по його долонях і забираючи таким чином естафету. Якщо учасник, що вгадав дієслово, не пам’ятає його форм, то тоді розгортає картку і читає, але при цьому він втрачає час, і команда гальмує. Перемагає ж та команда, яка найшвидше покаже, відгадає і правильно назве форми якомога більше дієслів на картках учителя. Вчителі контролюють правильність відповідей, кладучи окремо картки з правильно і неправильно названими дітьми словоформами, і щоразу оголошують, чи зараховують команді бал.
  7. Коли час гри вичерпано, учителі підраховують кількість правильних відповідей кожної команди, в якої їх більше – та команда і перемагає. Якщо результат однаковий -  проводиться ще один тур.

 

 

 

Гра

на вживання  злічуваних та незлічуваних іменників

«Think Quickly!»

 

                                                                                          Підготувала:

вчитель англійської мови

                                                                                       Рівненського НВК №12

                                                                      Бабійчук Т.П.

 

       Мета: тренувати учнів у вживанні злічуваних та незлічуваних іменників та займенників, розвивати швидку реакцію та мислення, вербальні та невербальні комунікативні вміння, навички роботи в групах і в парах, виховувати толерантне ставлення один до одного, формувати почуття товариськості, доброзичливості та згуртованості.

      Обладнання: м’ячик

 

Хід гри

  1. Діти стають в коло,  тримаються за руки особливим чином: одна долоня на долоні попереднього учасника, інша – під долонею наступного.
  2. Завдання кожного з учасників – придумати іменник, назвати його, передаючи долонею оплеск наступному учаснику, а той, у свою чергу, повинен швидко зорієнтуватися, чи їстівним, чи неїстівним є те, що називає цей іменник, і, якщо їстівним – залишити руку на місці, якщо ж неїстівним – швидко висмикнути її, щоб не отримати оплеск. Хто помиляється тричі – вибуває і стає поза колом, і так до останнього учасника.
  3. Далі – гра ускладнюється. Діти повинні реагувати на іменники за ознакою їх злічуваності чи незлічуваності.
  4. На останньому етапі діти стають один навпроти одного і кидають зигзагоподібно  одне одному м’ячик. Хто кидає м’яч – називає іменник, хто його ловить – має дібрати відповідний займенник (some / few / little, many / much). І знову: хто тричі помиляється  - вибуває з гри. Найсильніші учасники, які залишаться у грі – перемагають.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
6 жовтня 2021
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку