Самоаналіз роботи вчителя географії та інформатики. В розробці описано діяльність навчального року 2021-2022: методична робота; методичні розробки; участь учнів у конкурсах; виховна робота; самоосвіта.
Самоаналіз роботи учителя географії та інформатики
за 2021-2022 н. р.
Свиридюк Світлана Іванівна, учитель географії та інформатики І категорії гімназії с.Залюття. Педагогічний стаж роботи – 13 років 7 місяців. Проблемне питання над яким працюю : «Впровадження сучасних педагогічних технологій на уроках географії та інформатики».
Методична робота
Як казав А. Ейнштейн: «Безумство діяти по-старому і чекати нових результатів». Так, географія – одна з найдавніших наук, розквіт якої відбувся під час епохи Великих географічних відкриттів. Всі материки вже відкрито й досліджено. Нечасто можна побачити людину, яка б користувалася паперовою картою чи путівником. Та це не означає, що географія втратила свою актуальність і важливе значення для сучасної людини. Замість карт і глобусів є смартфон із доступом до інтернету, де є вся інформація в електронних картах, набагато зручніших та інформативніших. На планеті не залишилося практично жодного недослідженого сантиметра, що б не був нанесений на карту. Основні завдання на уроках географії, які я ставлю перед учнями – дослідження взаємозв’язків між людством і природою та прогнозування їх можливих наслідків; завдання, які ставлю перед собою – не просто надавати учню теоретичні знання, а допомогти визначити свою роль у взаємодії з природним середовищем та створеним людиною.
У сучасному світі та вільному доступі до Інтернету діти мають критично мислити, знаходити та опрацьовувати різноманітну інформацію. Саме тому, на уроках інформатики також не роблю акцент на «зазубрюванні» теорії, а намагаюся сприяти розвитку інформаційної компетентності учнів. Використовую міждисциплінарні підходи для формування цілісної наукової картини світу. Для реалізації мети впроваджую на уроках географії та інформатики сучасні педагогічні технології, що є досить актуальними при дистанційному та змішаному навчанні. Активно застосовую:
Методичні розробки
https://naurok.com.ua/test/za-temoyu-atmosfera-1273161.html
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-do-rozdilu-planeta-lyudey-293361.html
https://naurok.com.ua/test/test-do-temi-vraziya-1506345.html
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-gidrosfera-291020.html
https://naurok.com.ua/test/testuvannya-za-temoyu-prirodokoristuvannya-1391684.html
https://naurok.com.ua/test/tretinniy-sektor-gospodaryuvannya-1451272.html
https://naurok.com.ua/test/svitoviy-okean-ta-yogo-chastini-1327660.html
https://naurok.com.ua/test-do-vstupu-kursu-ukra-na-u-sviti-priroda-naselennya-282932.html
https://learningapps.org/display?v=pxbv9u1ia20
https://vseosvita.ua/test/heohrafichni-doslidzhennia-934817.html
https://vseosvita.ua/test/heohrafiia-nauka-pro-zemliu-934707.html
https://vseosvita.ua/test/testuvannia-dlia-povtorennia-za-i-semestr-902626.html
https://vseosvita.ua/test/testuvannia-do-rozdilu-planeta-liudei-894542.html
https://vseosvita.ua/test/pidsumkove-testuvannia-za-ii-semestr-893997.html
https://vseosvita.ua/test/pidsumkove-testuvannia-za-i-semestr-892806.html
Участь учнів у конкурсах
На сайті «Всеосвіта» - «Будь природі другом»
Онлайн-конкурси на сайті «На урок»:
Конкурс «Stand with Ukraine»
Конкурс «Україна починається з тебе»
Конкурс «Захисники та захисниці України»
Конкурс «#StopFake»
Конкурс «Безпечний Інтернет 2.0»
Всеукраїнський інтернет-конкурс «Думай і дивись як фотограф»
Виховна робота
Позакласний захід
Самоосвіта. Отримала сертифікати, свідоцтва, подяки
https://naurok.com.ua/event/award?id=1352709&type=thank
https://naurok.com.ua/event/award?id=1372257&type=thank
https://naurok.com.ua/event/award?id=1420576&type=thank
https://naurok.com.ua/event/award?id=1416182&type=thank
https://naurok.com.ua/event/award?id=1416174&type=thank
https://naurok.com.ua/event/award?id=1413577&type=thank
https://cert.vseosvita.ua/NK777966-d849.jpg
https://naurok.com.ua/test/get-certificate/194179/1
https://naurok.com.ua/publ/282932
https://naurok.com.ua/publ/291020
За період своєї педагогічної діяльності я зрозуміла, наскільки важливі слова народної мудрості: «Вік живи – вік учись!». Щоб бути цікавими для дітей та прищепити любов до науки, ми, вчителі, маємо йти в ногу з часом, постійно навчатися. Саме тому моїм педагогічним кредом є: «Дітям потрібні не повчання, а приклади… У серце дитини увійде лише те, що йде від серця вчителя».