Самоаналіз роботи вчителя географії та інформатики 2021-2022 н.р.

Про матеріал

Самоаналіз роботи вчителя географії та інформатики. В розробці описано діяльність навчального року 2021-2022: методична робота; методичні розробки; участь учнів у конкурсах; виховна робота; самоосвіта.

Перегляд файлу

Самоаналіз роботи учителя географії та інформатики

за 2021-2022 н. р.

Свиридюк Світлана Іванівна, учитель географії та інформатики І категорії гімназії с.Залюття. Педагогічний стаж роботи – 13 років 7 місяців. Проблемне питання над яким працюю : «Впровадження сучасних педагогічних технологій на уроках географії та інформатики».

Методична робота

Як казав А. Ейнштейн: «Безумство діяти по-старому і чекати нових результатів». Так, географія – одна з найдавніших наук, розквіт якої відбувся під час епохи Великих географічних відкриттів. Всі материки вже відкрито й досліджено.  Нечасто можна побачити людину, яка б користувалася паперовою картою чи путівником. Та це не означає, що географія втратила свою актуальність і важливе значення для сучасної людини. Замість карт і глобусів є смартфон із доступом до інтернету, де є вся інформація в електронних картах, набагато зручніших та інформативніших. На планеті не залишилося практично жодного недослідженого сантиметра, що б не був нанесений на карту. Основні завдання на уроках географії, які я ставлю перед учнями – дослідження взаємозв’язків між людством і природою та прогнозування їх можливих наслідків; завдання, які ставлю перед собою – не просто надавати учню теоретичні знання, а допомогти визначити свою роль у взаємодії з природним середовищем та створеним людиною.

У сучасному світі та вільному доступі до Інтернету діти мають критично мислити, знаходити та опрацьовувати різноманітну інформацію.  Саме тому, на уроках інформатики також не роблю акцент на «зазубрюванні» теорії, а намагаюся сприяти розвитку інформаційної компетентності учнів. Використовую міждисциплінарні підходи для формування цілісної наукової картини світу. Для реалізації мети впроваджую на уроках географії та інформатики сучасні педагогічні технології, що є досить актуальними при дистанційному та змішаному навчанні. Активно застосовую:

  • елементи STEM освіти:
  • асоціативний кущ;
  • гранування;
  • кола Вена  технології. Залучаю учнів до тестування в онлайн-режимі. Використовую на різних етапах уроку, для закріплення знань, проводжу експрес-тестування (для швидкого оцінювання або перевірки домашнього завдання), контрольне тестування.
    • Ігрові технології – «Кросворди», «Вікторини», «Ребуси», «Хто швидше», «Обери зайве», «Обери позицію», «Пазли», «Знайди помилку», рольові ігри;
    • Нестандартні уроки – «Урок-подорож», «Урок-гра», «Перевернутий урок»;
    • Для формування життєвих компетентностей учнів на уроках географії є важливим проведення екскурсій (ознайомлення з гірськими породами рідного краю), досліджень (наявність лікарських рослин та їх лікувальні властивості), залучення до проєктної діяльності (ми працювали: «Утилізація батарейок», «Сортуваня сміття», «Використання невичерпної енергії сонця»).

 

Методичні розробки

  • «Збірник тестів з географії для учнів 8-го класу» (участь у конкурсі «Творчі сходинки)
  • Мої розробки з особистої сторінки на сайті «На Урок»:

https://naurok.com.ua/test/za-temoyu-atmosfera-1273161.html

https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-do-rozdilu-planeta-lyudey-293361.html

https://naurok.com.ua/test/test-do-temi-vraziya-1506345.html

https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-gidrosfera-291020.html

https://naurok.com.ua/test/testuvannya-za-temoyu-prirodokoristuvannya-1391684.html

https://naurok.com.ua/test/tretinniy-sektor-gospodaryuvannya-1451272.html

https://naurok.com.ua/test/svitoviy-okean-ta-yogo-chastini-1327660.html

https://naurok.com.ua/test-do-vstupu-kursu-ukra-na-u-sviti-priroda-naselennya-282932.html

https://naurok.com.ua/test/test-pidsumkova-robota-za-navchalniy-rik-z-kursu-geografi-ukra-na-ta-svitove-gospodarstvo-1547723.html

  • Розробки на сайті: learningapps:

https://learningapps.org/display?v=pxbv9u1ia20

  • Розробки на сайті «Всеосвіта»:

https://vseosvita.ua/test/heohrafichni-doslidzhennia-934817.html

https://vseosvita.ua/test/heohrafiia-nauka-pro-zemliu-934707.html

https://vseosvita.ua/test/testuvannia-dlia-povtorennia-za-i-semestr-902626.html

https://vseosvita.ua/test/testuvannia-do-rozdilu-planeta-liudei-894542.html

https://vseosvita.ua/test/pidsumkove-testuvannia-za-ii-semestr-893997.html

https://vseosvita.ua/test/pidsumkove-testuvannia-za-i-semestr-892806.html

Участь учнів у конкурсах

На сайті «Всеосвіта» - «Будь природі другом»

Онлайн-конкурси на сайті «На урок»:

Конкурс «Stand with Ukraine»

Конкурс «Україна починається з тебе»

Конкурс «Захисники та захисниці України»

Конкурс «#StopFake»

Конкурс «Безпечний Інтернет 2.0»

Всеукраїнський інтернет-конкурс «Думай і дивись як фотограф»

Виховна робота

Позакласний захід

  • «В гостях у Географії»
  • «Подорож Україною»

Самоосвіта. Отримала сертифікати, свідоцтва, подяки

  • Подяка від «Всеосвіта»  WC777842 від 06.05.2022
  • Іменна подяка за підготовку учнів до конкурсу «Думай і дивись як фотограф»

https://naurok.com.ua/event/award?id=1352709&type=thank

  • Іменна подяка за підготовку учнів до конкурсу «Безпечний інтернет»

https://naurok.com.ua/event/award?id=1372257&type=thank

  • Іменна подяка за підготовку учнів до конкурсу «Stand with Ukraine»

https://naurok.com.ua/event/award?id=1420576&type=thank

  • Іменна подяка за підготовку учнів до конкурсу «Україна починається з тебе»

https://naurok.com.ua/event/award?id=1416182&type=thank

  • Іменна подяка за підготовку учнів до конкурсу «Захисники та захисниці України»

https://naurok.com.ua/event/award?id=1416174&type=thank

  • Іменна подяка за підготовку учнів до конкурсу «#StopFake»

https://naurok.com.ua/event/award?id=1413577&type=thank

  • Сертифікат «Цифрова грамотність NK777966

https://cert.vseosvita.ua/NK777966-d849.jpg

  • Сертифікат базового рівня, що створюю та використовую онлайн-тести № ТС1-1894325 від 17.05.2022

https://naurok.com.ua/test/get-certificate/194179/1

 

  • Сертифікат, що публікую свій авторський матеріал №ДБ2202282932 від 13.02.2022

https://naurok.com.ua/publ/282932

 

  • Сертифікат, що публікую свій авторський матеріал № ДБ-2204291020 від 22.04.2022

https://naurok.com.ua/publ/291020

 

  •  Свідоцтво про підвищення кваліфікації АС 02139699/07939-21 – «Методика навчання географії: традиції, інновації, STEM» від 07 жовтня 2021 р. Реєстраційний № 07939-21
  • Сертифікат НШ № 6412-21 від 14.12.2021 року засвідчує, що підвищувала кваліфікацію за напрямами «Розвиток професійних компетентностей», «Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі», «Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища».

 

  • Сертифікат про підвищення кваліфікації за напрямом «Розвиток професійних компетентностей» у програмі навчально-методичного семінару: «Урок в технологіях критичного мислення: менеджмент, аналіз, самоаналіз». № 01566-22 від 15.04.2022 р.

 

  • Свідоцтво про підвищення кваліфікації АС 02139699/05304-22 від 17 червня 2022 р., за програмою «Особливості організації освітнього процесу природничої галузі в умовах Нової української школи».

 

За період своєї педагогічної діяльності я зрозуміла, наскільки важливі слова народної  мудрості: «Вік живи – вік учись!». Щоб бути цікавими для дітей та прищепити любов до науки, ми, вчителі, маємо йти в ногу з часом, постійно навчатися. Саме тому моїм педагогічним кредом є: «Дітям потрібні не повчання, а приклади… У серце дитини увійде лише те, що йде від серця вчителя».

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
7 червня 2023
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку