Самоаналіз педагогічної діяльності вчителя початкових класів.

Про матеріал
Зразок самоаналізу роботи вчителя початкових класів. Висвітлено за якими напрямками робити самоаналіз та роботу, проведену за атестаційний період учителем.
Перегляд файлу

             САМОАНАЛІЗ  УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 

Гончаренко Наталія  Володимирівна, вчитель початкових класів І категорії Закотненського ЗЗСО І-ІІ ступенів, голова шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів, учасник «Сертифікації 2020», дев’ятнадцять років веду своїх учнів країною знань.

Методична робота:

Працюю над науково-методичною темою: «Виховання читацької компетентності  молодших школярів засобами гри .»

Читацька компетентність молодшого школяра - це володіння комплексом читацьких знань, умінь і навичок, ціннісних ставлень учнів, які дають змогу учневі свідомо здійснювати пошук книжок, відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань і виявляються у процесі сформованості повноцінної навички читання, розуміння текстів різних жанрів, обізнаності з колом читання (доступного дітям цього віку), сформованості особистісних ціннісних суджень щодо прочитаного.

Формування життєвих компетентностей розглядається сьогодні як необхідний компонент освіти. Це вимагає використання освітніх технологій, які активізують учнів. У своїй педагогічній діяльності впроваджую різноманітні інтерактивні форми  як у цілому, так і їхні окремі елементи,які більш раціональні на різних етапах уроку.

Уроки читання є безмежним полем для творчості вчителя.

На уроках літературного читання застосовую такі технології:

  • «Перекличка», читання почергово по слову дівчатка – хлопчики;
  • «Блискавка», дуже швидке читання, сигнал
  • «Дощ, дощик, злива» – читання за різною силою звучання голосу;
  • «Акула» – учитель читає початок речення, а учні – кінцівку;
  • Метод керованого читання з передбаченням.
  •  «Робота у парах»,
  • «Інтрига»
  • «Передбачення»
  •  «Незакінчене речення»,
  • «Мозковий штурм»;
  • Гра «Шифрувальник»
  • Дидактична гра «За і проти».
  • Гра «Впіймай слово на гачок»
  • «Асоціативний кущ»
  • Стратегія «Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися.»
  • Робота «Довідкового бюро»
  • «Читання плутанки»
  •  Гра «Я почну – ти дочитай»
  • Інтерактивна гра «Мікрофон»
  • Стратегія « Шість капелюхів»
  • « Сенкан»
  • « Криголам»
  • «Лабіринт».
  • Тестування за змістом тексту «Чи був ти уважним»
  • Інсценізація,
  • «Відшукай риму»,
  • «Розвідники»

Щоб захопити дітей до навчання використовую на уроках математики цікаві розминки, обов’язково пов’язані з темою уроку. Деякі з них беру з методичних посібників, а деякі «народжуються» під час підготовки до уроку.

Ігрові технології на уроках математики:

  • математичні конкурси: «Хто швидше?»,
  • «Геометрична бухта»,
  • «Острів чисел»,
  • конкурс кмітливих,
  • хвилина цікавої математики;
  • Спіймай помилку»,
  • «Щоденні 3»;
  • «Рибалки»;
  • «Збери намистинки»;
  • математичні диктанти

Ігрові технології на уроках української мови (лінгвістичні ігри):

  • кросворди,
  • вікторини,
  • ребуси,
  • «Ти – редактор»,
  • «Зайвина»,
  • «Вірю – не вірю»,
  • «Хто швидше»,
  • «Ти – учитель»,
  • «Яке слово зайве?»
  • «Деформоване речення».

 

Дітям завжди подобаються і віршики про дні тижня, і віршовані задачі, і лічилки. Дуже важливо, що в учнів такі завдання розвивають гнучкість мислення, активність.

Використовую в своїй роботі нестандартні уроки: урок-подорож, урок-гра, урок-казка, урок-телепередача.

 Через актуальність проблеми, над якою працюю, мої виступи обговорюються на методичних об’єднаннях шкільного та районного рівня.

Мною були підготовлені доповіді:

  • « Як створити на уроці ситуацію успіху».
  • ВИХОВАННЯ   ЧИТАЦЬКОЇ   КУЛЬТУРИ  МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.

 

Методичні розробки моїх уроків опубліковані на освітніх платформах «НаУрок», «Всеосвіта»:

https://naurok.com.ua/urok-druga-legshe-znayti-nizh-zberegti-148671.html

https://naurok.com.ua/chomu-zernyatko-shozhe-na-serce-g-demchenko-kalinka-206101.html

https://naurok.com.ua/tema-uroku-avstraliya---naysuhishiy-materik-206102.html

Друковані публікації:

Мої розробки уроків  «Потрібно учиться — завжди пригодиться», «Австралія — найсухіший материк планети» та розробка виховного заходу «Прощавай, дитинство»  вміщено до методичної  збірки  «Методична скарбничка сучасного педагога» за редакцією  ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» у 2017 році.

Участь учнів у конкурсах

Найбільшою винагородою для мене, як вчителя є досягнення моїх учнів. Вони є активними учасниками конкурсів «Геліантус», «Кенгуру», «Соняшник» . Беруть участь у онлайн-олімпіадах на платформах «НаУрок», «Всеосвіта», у художньому конкурсі «Тварини – символи Луганщини». Недаремно відома англійська письменниця Шарлотта Бронте сказала: «Найбільша радість для вчителя, коли похвалять його учня». Даючи базові знання здобувачам освіти, я формую в них потребу вчитися упродовж життя, а здобуті знання творчо застосовувати .

Виховна робота

Виховну роботу в класі я планую враховуючі сучасні вимоги до розвитку особистості дитини – розумної,творчої,активної. Ці завдання  реалізовую під час проведення виховних годин, годин спілкування, інформаційних хвилин,

тренінгів, уроків доброти .

 

Мій клас завжди бере активну участь у всіх загальношкільних заходах.

Діти з радістю беруть участь у виховних заходах.  Проведені наступні відкриті виховні заходи:

  • виховний захід «Прощавай, Букварику!»;
  • «Янголята для матусі»;

Розробки своїх виховних заходів також розміщую на освітніх платформах:

 

https://naurok.com.ua/yangolyata-dlya-matusi-206106.html

https://naurok.com.ua/proschavay-ditinstvo-206103.html

https://naurok.com.ua/tema-golodniy-duh---den-pam-yati-zhertv-golodomoru-206069.html

          З батьками дітей у  мене склалися партнерські відносини. Вони моя надійна підтримка і опора. Спільно вирішуємо питання поведінки, навчання класного колективу.

В самоосвітній діяльності використовую не тільки фахову та спеціальну літературу, але велику увагу приділяю сучасним новітнім інформаційним технологіям. Займається самоосвітою, підвищує свій фаховий та професійний рівень на освітніх платформах EdEra, Prometeys, Луганський ОІППО, Громадська організація дитячий фонд Здоров'я через освіту.

Отримала сертифікати:

  • «Онлайн-курс для вчителів початкової школи»;
  • КПК вчителів початкових класів відповідно до Концепції « Нова українська школа»;
  • «Домедична допомога»;
  • «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»;
  • Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти;
  • «Заклади освіти в умовах епідемії»;
  • «Академічна доброчесність»;
  • «Права людини в освітньому просторі»;
  • «Недискримінаційний підхід у навчанні»;
  • «Запобігання торгівлі людьми»;
  • «Вчимося жити разом»;
  • «Основи здоров'язбережної компетентностi»,
  • « Диджитал-фізкультура за участі зірок спорту»;
  • «5 кроків до ментального здоров'я під час пандемії»;
  • « Онлайн-сервіси для вчителів»;
  • «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»;
  • « Цифрові навички для вчителів».

Завжди радо відгукуюсь на запрошення на семінари, відкриті уроки, вебінари, прагну дізнатися щось нове, проаналізувати досвід роботи інших вчителів, почерпнути щось для себе і своїх учнів. Особливо важливі для мене семінари, присвячені НУШ, інноваційним змінам у викладанні, нововведенням, різні практикуми, поповнюю знання з педагогіки та психології. З радістю ділюся своїм педагогічним досвідом зі своїми колегами по школі під час відкритих уроків.

       Як і всі педагоги, я багато працюю. Але на питання,що зроблено,які передові технології я використовую мені було важко відповісти. Мабуть,не звертала уваги на результати своєї діяльності. Впевненості надала участь та успішне проходження «Сертифікації 2020». Цей досвід допоміг мені зосередитися на досягнутому,систематизувати накопичене,тим самим ліквідувати прогалини,а також дали багато в особистому розвитку. Мені здається,я стала сильнішою,як особистість. Приємно було спілкуватися з людьми,які переймаються тими ж проблемами,що і ти. Розуміння того,що є однодумці, творчі і невгамовні  вчителі, підбадьорює,заряджає енергією, з’являється бажання бути вчителем. Крім того, у мене з’явились нові цілі,які дозволять іти вперед, удосконалюючи професійні вміння. 

Працюючи вже стільки років у школі, я розумію: щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вівчарчук Уляна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
12108
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку