Самоаналіз та самооцінювання – невід’ємні складові успіху педагогічного колективу в організації і проведенні освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні

Про матеріал
Питання "Самоаналіз та самооцінювання – невід’ємні складові успіху педагогічного колективу в організації і проведенні освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні" - це одне з важливих питань,які необхідно розглянути на засіданні педагогічної ради.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Самоаналіз та самооцінювання – невід’ємні складовіуспіху педагогічного колективу в організації і проведенні освітнього процесу в умовах воєнного стану в УкраїніПідготувала директорка Великоснітинського ліцею. Валентина Мелешко

Номер слайду 2

У науково-педагогічній літературі є багато різноманітних визначень якості в освіті, що свідчить про складність і багатогранність цього поняття. Тож, бачення якості освіти не є унітарною концепцією, а передбачає багатопланові перспективи, які базуються на визнанні того факту, що освіта має не лише інструментальну вузькопрактичну мету.

Номер слайду 3

Закон України «Про освіту» дає таке визначення якості освіти як «відповідність результатів навчання вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом освіти та/або договором про надання освітніх послуг». Але світова практика удосконалення системи освіти дає інші визначення якості освіти.

Номер слайду 4

Попри суттєві відмінності у визначенні поняття «якість освіти», можна констатувати, що в Україні досягнуто певного консенсусу щодо п’яти напрямків основних вимірів якісної освіти: учні, середовище, зміст, процес та результати навчання.

Номер слайду 5

У п. 3 статті 41 Закону України «Про освіту», мова йде про те, що система забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти) може включати: «стратегію (політику) та процедури забезпечення якості освіти; - систему та механізми забезпечення академічної доброчесності; -оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти; оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної (науково-педагогічної) діяльності педагогічних працівників; оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти; - забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу, в тому числі для самостійної роботи здобувачів освіти; забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти; створення в закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування; - інші процедури та заходи, що визначаються спеціальними законами або документами закладу освіти».

Номер слайду 6

Пункт 2 статті 48 Закону України «Про освіту» передбачає наявність внутрішнього моніторингу якості освіти, який проводиться закладами освіти (іншими суб’єктами освітньої діяльності).

Номер слайду 7

Створюючи таку систему внутрішнього моніторингу якості освіти в закладі освіти слід акцентувати увагу на наступні особливості внутрішнього моніторингу якості освіти (самооцінювання): Самооцінювання - це не разова подія, а процес, який має бути безперервним та стати постійною складовою професійного життя всіх педагогічних працівників на всіх рівнях. 2. Самооцінювання - не є процедурою, яку спроможні самостійно здійснити лише керівник закладу освіти. Цей процес дасть вагомі результати лише у випадку, коли весь педагогічний персонал на всіх рівнях буде залучений і активно сприятиме його здійсненню.

Номер слайду 8

Для того, щоб досягти постійного вдосконалення, слід заохочувати всіх педагогічних працівників до самоаналізу та самооцінювання своєї власної ефективності в освітньому процесі та до спільної роботи із визначення сфер, що потребують поліпшення. Педагогічні працівники мають уміти відстежувати якість власної педагогічної діяльності та працювати над здобуттям нових компетенцій для того, щоб вміти критично оцінити свою педагогічну діяльність, що має стати частиною професійного розвитку. Самооцінювання стане ознакою ефективної роботи закладу освіти лише у випадку, якщо регулярне відстеження результатів матиме наслідки подальшої корекції педагогічної діяльності, стане підставою для ефективного планування розвитку закладу освіти.

Номер слайду 9

Є необхідність про схвалення та затвердження Положенняпро критерії, правила і процедури оцінювання, самооцінювання та самоаналізу педагогічної діяльності педагогічних працівників Великоснітинського ліцею Фастівської міської ради Київської області.

pptx
Додано
26 квітня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку