Самоаналіз уроку географії
Тимофієва Валентина Іванівна
Початок уроку доброзичливий і відкритий. Кабінет до уроку підготовлений – кімната провітрена і чиста.
Учитель разом з учнями визначили, в ході короткої бесіди, основні цілі уроку. Вчитель при цьому допомагав учням навідними питаннями. Цілі повністю відповідали програмовим вимогам, змісту теми., структура уроку відповідала цілям та типу уроку. Етапи уроку логічні, пов’язані , плавно переходили один в інший. На кожному етапі підбивалися підсумки. Час був розподілений раціонально. Початок і кінець уроку були організованими. Темп ведення уроку був оптимальним.
На етапі актуалізації опорних знань учні згадали раніше засвоєний матеріал. Вчитель зробив плавний перехід до основного етапу уроку – вивчення нового матеріалу. Цей етап уроку був головним, тому на нього було виділено найбільше часу.
Виклад виучуваного матеріалу був логічним, грамотним, на високому теоретичному та одночасно доступному для учнів рівні. Головні аспекти теми вчителем постійно виділялися.
Вивчення нового матеріалу було проведено у вигляді бесіди з учнями, під час якої була тісна співпраця вчитель – учень, учень – учень.
З метою закріплення засвоєних знань було виконана практична вправа, під час якої відбувалася співпраця: учень – учень. В ході виконання вправи була проведена корекційна робота з боку вчителя. Запитання, які викликали в учнів найбільше труднощів, були розглянуті ще раз.
Після цього був проведений підсумок уроку у вигляді рефлексії.
Використано словесні, наочні та практичні методи навчання. Форми роботи фронтальні, індивідуальні та групові.
Учні на уроці були активними, вони показали вміння і бажання продуктивно працювати, робити висновки з побаченого і почутого, вміння аналізувати й узагальнювати власні знання й навички.
Учні до уроку були добре підготовлені. Дисципліна в класі була на належному рівні. Діти протягом всього уроку показували хорошу працездатність.
На мій погляд, урок досяг цілей, усі поставлені завдання були виконані!