Дата народження: 08.10.1983 р. Освіта: вища, ВНУ імені Лесі Українки, 2012 р. Фах: географ. Посада: вчитель географії ЗОШ І-ІІ ступеня с. Залюття. Педагогічний стаж: 10 років На даній посаді: 7 років(вчитель географії в 6-9 класах)Курси підвищення кваліфікації: 2016 р. Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Проблемне питання: «Формування творчих особистостей на уроках геогафії». Актуальність проблеми:підвищення ефективності сприймання учнями навчального матеріалу;стимулювання до самоосвіти та пошуку джерел інформації;урізноманітнення навчальної діяльності, і як наслідок, підвищення рівня успішності учнів;навчальна, розвиваюча й виховна функція діють у тісному взаємозв’язку.
Завдання для реалізації даної проблеми: сприяти розвитку творчих здібностей учнів; допомагати формувати здатність до самостійної праці; сприяти навичкам роботи з різними інформаційними джерелами; привчати до групової діяльності; викликати інтерес до поглибленого вивчення географії; сприяти формуванню в учнів бережливого ставлення до природи та один до одного; залучати власний досвід учнів.
Напрями та форми роботи при реалізації педагогічної проблеми{9 DCAF9 ED-07 DC-4 A11-8 D7 F-57 B35 C25682 E}Культурно-просвітницький. Науково-дослідницький. Туристсько-краєзнавчийІнформаційні години. Олімпіади. ЕкскурсіїГеографічні тижні, вечори. Дослідження. Походи. Предметні газети. Проектна діяльність. Подорожі
При виконанні домашнього завдання учнями, звертаю увагу на активне виконання творчих завдань. Наприклад:• Якби я був президентом.• Дізнатися походження географічних назв.• Підготувати презентацію рослинного чи тваринного світу.• «Моя думка про виробництво та постачання електроенергії в Україні» (9 клас).
Ще В. Сухомлинський вказував, що робота вчителя – це творчість, а не буденне заштовхування в дітей готових знань. Відтак покликання педагога – у розвитку творчих можливостей, здібностей дитини, вихованні в неї потягу до нового, високого рівня загальної культури, формуванні творчої особистості. Дякую за увагу !!!