Презентація "Творчий звіт"

Про матеріал
Творчий звіт педагога подано у фоматі pptx. Вказано проблемне питання, напрями, методи, прийоми роботи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчий звіт. СВИРИДЮКСВІТЛАНИ ІВАНІВНИ 2018-2019 н. р.

Номер слайду 2

Дата народження: 08.10.1983 р. Освіта: вища, ВНУ імені Лесі Українки, 2012 р. Фах: географ. Посада: вчитель географії ЗОШ І-ІІ ступеня с. Залюття. Педагогічний стаж: 10 років На даній посаді: 7 років(вчитель географії в 6-9 класах)Курси підвищення кваліфікації: 2016 р. Категорія: спеціаліст ІІ категорії

Номер слайду 3

Мої досягнення

Номер слайду 4

Досягнення моїх учнів

Номер слайду 5

Життєве кредо: «Людина віддзеркалюється у своїх вчинках» (Йоган Фрідріх Шиллер). Педагогічне кредо: «Дітям потрібні не повчання, а приклади… У серце дитини увійде лише те, що йде від серця вчителя».

Номер слайду 6

Проблемне питання: «Формування творчих особистостей на уроках геогафії». Актуальність проблеми:підвищення ефективності сприймання учнями навчального матеріалу;стимулювання до самоосвіти та пошуку джерел інформації;урізноманітнення навчальної діяльності, і як наслідок, підвищення рівня успішності учнів;навчальна, розвиваюча й виховна функція діють у тісному взаємозв’язку.

Номер слайду 7

Завдання для реалізації даної проблеми: сприяти розвитку творчих здібностей учнів; допомагати формувати здатність до самостійної праці; сприяти навичкам роботи з різними інформаційними джерелами; привчати до групової діяльності; викликати інтерес до поглибленого вивчення географії; сприяти формуванню в учнів бережливого ставлення до природи та один до одного; залучати власний досвід учнів.

Номер слайду 8

Шляхиреалізації: Використання інтерактивних технологій навчання. Опрацювання нестандартних підходів до навчання. Робота з обдарованими дітьми. Проведення позакласних заходів. Використання проектних технологій навчання. Залучення до міжпредметних зв”язків

Номер слайду 9

Напрями та форми роботи при реалізації педагогічної проблеми{9 DCAF9 ED-07 DC-4 A11-8 D7 F-57 B35 C25682 E}Культурно-просвітницький. Науково-дослідницький. Туристсько-краєзнавчийІнформаційні години. Олімпіади. ЕкскурсіїГеографічні тижні, вечори. Дослідження. Походи. Предметні газети. Проектна діяльність. Подорожі

Номер слайду 10

Проведення позакласних заходів (культурно-просвітницький напрям):«Географія –королеванаук»

Номер слайду 11

«В гостях у ГЕОГРАФІЇ»

Номер слайду 12

День туризму в школі

Номер слайду 13

Науково-дослідницький напрям. Під час дослідницької діяльності над темою «Ґрунти України» методом проблемного навчання.

Номер слайду 14

В пошуках навчальної інформації під час реалізації проектної діяльності – «Урочище Травник як окреме царство природи».

Номер слайду 15

Туристсько-краєзнавчий напрям. Відвідування музею ЗОШ І-ІІІ ст. с. Кримне

Номер слайду 16

Відвідування музею Будинку культури с. Кримне

Номер слайду 17

Екскурсії до банківських установ2017-2018 н.р.

Номер слайду 18

Екскурсії до банківських установ 2018-2019 н. р.

Номер слайду 19

Виїздна екскурсія. Порівняльний аналіз ґрунтів рідного краю при вивченні теми «Ґрунти»

Номер слайду 20

Участь у туристичних походах та оформлення звітів до них

Номер слайду 21

При виконанні домашнього завдання учнями, звертаю увагу на активне виконання творчих завдань. Наприклад:• Якби я був президентом.• Дізнатися походження географічних назв.• Підготувати презентацію рослинного чи тваринного світу.• «Моя думка про виробництво та постачання електроенергії в Україні» (9 клас).

Номер слайду 22

Аналогічні методи навчання було використано на уроці у 8 класі за темою: «Українські Карпати».

Номер слайду 23

Брала участь у І турі конкурсу«Вчитель року – 2019», а також – у районній виставці «Творчі сходинки» - практичний посібник «Формування творчих особистостей на уроках географії».

Номер слайду 24

Організація виставки корисних копалин та мінералів

Номер слайду 25

Активна участь у громадському житті. Мої учні є дописувачами районної газети «Сільські новини»

Номер слайду 26

Ще В. Сухомлинський вказував, що робота вчителя – це творчість, а не буденне заштовхування в дітей готових знань. Відтак покликання педагога – у розвитку творчих можливостей, здібностей дитини, вихованні в неї потягу до нового, високого рівня загальної культури, формуванні творчої особистості. Дякую за увагу !!!

pptx
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
23 березня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку