Самоаналіз уроку "Клімат України"

Про матеріал
Самоаналіз уроку з географії у 8 класі Тема уроку. Клімат. Основні кліматотвірні чинники, їх вплив на клімат України. Мета уроку ставилась виходячи із ключових компетентностей та предметної компетентності учнів: дати предметні знання, використовувати знання у нестандартних ситуаціях, мотиваційну діяльність . 1. Мета уроку: знаннєвий компонент: удосконалити та систематизувати знання учнів про клімат та основні чинники його формування; сформувати уявлення про розподіл сонячної радіації,циркуляції атмосфери на території України, розкрити значення підстилаючої поверхні для формування клімату нашої Батьківщини. діяльнісний компонент: вчити характеризувати поверхню української території з точки зору її впливу на клімат; пояснювати особливості розподілу сонячної радіації, напрямки руху повітряних мас; вдосконалювати вміння працювати з текстом підручника, географічними картами; визначати особливості розподілу кліматичних показників; аналізувати та порівнювати кліматичні умови своєї місцевості із іншими регіонами та їх вплив на господарську діяльність людини; ціннісний компонент: розвивати індивідуальні пізнавальні здібності кожного учня, вміння працювати самостійно та групами; виховувати екологічне мислення, сприяти естетичному вихованню учнів Тип уроку: вивчення нового матеріалу (формування предметних компетентностей 2. Місце уроку в темі: Даний урок є складовою частиною в темі „Клімат і кліматичні ресурси” та першим в системі уроків з цієї теми. Форма проведення: урок-дослідження. 3. Методи навчання, їх обгрунтування: При організації навчального процесу на уроці використовувалися такі методи: - під час організаційного моменту: відбулося психологічне налаштування учнів, ціле покладання, де було показано внутрішньо предметний зв'язок та проведено актуалізацію учнів під час розгадування кросворду, де повторено вивчений матеріал та визначено тему уроку та його завдання. - при мотивуванні учнів до роботи: розповідь учителя, інформаційна хвилинка, відеозапис та обговорення проблемного запитання. - при вивченні нового матеріалу: прийом «словничок», який нагадав учням вивченні поняття, робота в малих групах, рольова гра, географічний практикум, складання схеми, таблиці, евристична бесіда, оформлення контурної карти та робота з фізичною картою, прийом «Домашня заготовка», де учні підготували презентації по темі. - при закріпленні нового матеріалу: використано прийом «Тест – контроль», проведена самостійна робота по вивченому матеріалу. - підсумок уроку: метод мікрофон 4. Форми роботи: робота з географічним текстом, географічними картами, контурними картами, складання схем, таблиць, розв’язання проблемних завдань. 5. Форми навчання: індивідуальна (рольова гра); колективна (бліцопитування), групова (робота у группах); письмове опитування (тест контроль-самостійна робота) 6. Доцільність методів та форм: обумовлена тим, що в межах даної теми уроку вони допомагають найбільш ефективно розвивати критичне мислення учнів, реалізовувати поставлені цілі, досягати очікуваних результатів та здійснювати компетентісний підхід. 7. Реалізація наскрізних змістовних ліній: в навчальній програмі чітко визначені наскрізні змістовні лінії: екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність. • Екологічна безпека та сталий розвиток: вплив людини на клімат та наслідки, прогнозуваня клімату майбутнього • Громадянська відповідальність: вміння працювати в групі над географічним дослідженням, розуміти поставлені запитання, вибудовувати аргументацію; • Здоров'я і безпека: розумінні відповідальності за власне здоров'я (вплив клімату на здоров'я людини) • Підприємливість та фінансова грамотність: використання клімату для людини, господарської діяльності, почуватись в ролі директора підприємства; аргументування свою точку зору. 8. Міжпредметні зв’язки: з українською літературою (читання вірша), інформатикою (презентації), музичним мистецтвом (музичний фон), екологією(охорона повітря), історія (про вивчення клімату), фізика (процеси, які відбуваються в погоді). 9. Використання наочності:, настінна карта, географічні атласи, мультимедійне обладнання, роздатковий матеріал, схема «кліматотвірні чинники», ілюстрації. 10. Атмосфера на уроці: На уроці була забезпечена атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння, було встановлено психологічний та міжособистісний контакт з учнями. 11. Реалізація мети: були створені умови для розвитку та самореалізації учнів; задоволені запити та потреби учнів; засвоєні продуктивні знання та уміння; розвилась потреба в учнів поповнювати знання протягом життя; виховався патріот своєї держави та вміння жити в цивілізованому суспільстві. 12.Методи реалізації завдань: вибрала таку форму проведення уроку, яка здатна зацікавити кожного школяра, незалежно від його рівня підготовки; • намагалась залучити всіх учнів класу до процесу навчання; • визначила для кожного учня частку загального завдання, яке було би йому під силу; таким чином було реалізовано диференційований та індивідуальний підхід до навчання. Мету уроку вдалося реалізувати та досягнути очікуваних результатів уроку.
Перегляд файлу

                                  

                              Самоаналіз уроку з географії у 8 класі

Тема уроку.  Клімат. Основні кліматотвірні чинники, їх вплив на клімат України.

Мета уроку ставилась  виходячи із ключових компетентностей та предметної компетентності учнів: дати предметні знання, використовувати знання у нестандартних ситуаціях, мотиваційну діяльність .

1. Мета уроку: знаннєвий компонент: удосконалити та систематизувати знання учнів про клімат та основні чинники його формування; сформувати уявлення про розподіл сонячної радіації,циркуляції атмосфери на території України, розкрити значення  підстилаючої поверхні   для формування клімату нашої Батьківщини.

діяльнісний компонент: вчити характеризувати поверхню української території з точки зору її впливу на клімат; пояснювати особливості розподілу сонячної радіації, напрямки руху повітряних мас; вдосконалювати вміння працювати з текстом підручника, географічними картами; визначати особливості розподілу кліматичних показників; аналізувати та порівнювати кліматичні умови своєї місцевості із іншими регіонами та їх вплив на господарську діяльність людини;

ціннісний компонент: розвивати індивідуальні пізнавальні здібності кожного учня, вміння працювати самостійно та групами;  виховувати екологічне мислення, сприяти

естетичному вихованню учнів

Тип уроку: вивчення нового матеріалу (формування предметних компетентностей

2. Місце уроку в темі: Даний урок є складовою частиною в темі  „Клімат і кліматичні ресурси” та першим  в системі уроків з цієї теми.

Форма проведення:  урок-дослідження.

3. Методи навчання, їх обгрунтування: При організації навчального процесу на уроці використовувалися такі методи:

- під час організаційного моменту: відбулося психологічне налаштування учнів, ціле покладання, де було показано внутрішньо предметний зв'язок та проведено актуалізацію учнів під час розгадування кросворду, де повторено вивчений матеріал та визначено тему уроку та його завдання.

- при мотивуванні учнів до роботи: розповідь учителя, інформаційна хвилинка, відеозапис та обговорення проблемного запитання.

 - при вивченні нового матеріалу: прийом «словничок», який нагадав учням вивченні поняття, робота в малих групах, рольова гра, географічний практикум, складання схеми, таблиці,  евристична бесіда, оформлення контурної карти та робота з фізичною картою, прийом «Домашня заготовка», де учні підготували презентації по темі.

- при закріпленні нового матеріалу: використано прийом «Тест – контроль», проведена самостійна робота по вивченому матеріалу.

- підсумок уроку: метод мікрофон

4. Форми роботи: робота з географічним текстом, географічними картами, контурними картами, складання схем, таблиць, розв’язання проблемних завдань.

 

 

5. Форми навчання: індивідуальна (рольова гра); колективна (бліцопитування),  групова (робота у группах); письмове опитування (тест контроль-самостійна робота)

6. Доцільність методів та форм: обумовлена тим, що в межах даної теми уроку вони допомагають найбільш ефективно розвивати критичне мислення учнів, реалізовувати поставлені цілі, досягати очікуваних результатів та здійснювати компетентісний підхід.

7. Реалізація наскрізних змістовних ліній: в навчальній програмі чітко визначені наскрізні змістовні лінії: екологічна безпека та сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров'я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність.

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: вплив людини на клімат та наслідки, прогнозуваня клімату майбутнього
  • Громадянська відповідальність: вміння працювати в групі над географічним дослідженням, розуміти поставлені запитання, вибудовувати аргументацію;
  • Здоров'я і безпека: розумінні відповідальності за власне здоров'я (вплив клімату на здоров'я людини)
  •  Підприємливість та фінансова грамотність: використання клімату для людини, господарської діяльності, почуватись в ролі директора підприємства; аргументування  свою точку зору.

8. Міжпредметні зв’язки: з українською літературою (читання вірша), інформатикою  (презентації), музичним мистецтвом (музичний фон), екологією(охорона повітря), історія (про вивчення клімату), фізика (процеси, які відбуваються в погоді).

9. Використання наочності:, настінна карта, географічні атласи, мультимедійне обладнання, роздатковий матеріал, схема «кліматотвірні чинники», ілюстрації.

10. Атмосфера на уроці: На уроці була забезпечена атмосфера доброзичливості та взаєморозуміння, було встановлено психологічний та міжособистісний контакт з учнями.

11. Реалізація мети: були створені умови для розвитку та самореалізації учнів;  задоволені запити та потреби учнів; засвоєні продуктивні знання та уміння; розвилась потреба в учнів поповнювати знання протягом життя; виховався патріот своєї держави та вміння  жити в цивілізованому суспільстві.

12.Методи реалізації завдань:  вибрала таку форму проведення уроку, яка здатна зацікавити кожного школяра, незалежно від його рівня підготовки;

  •  намагалась залучити всіх учнів класу до процесу навчання;
  •  визначила для кожного учня частку загального завдання, яке було би йому під силу;  таким чином було реалізовано диференційований та індивідуальний підхід до навчання.

Мету уроку вдалося реалізувати та досягнути очікуваних результатів уроку.

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку