Самоаналіз уроку математики у початкових класах

Про матеріал
Самоаналіз уроку математики у 3 класі дозволить вчителеві зрозуміти, чи досягнув він поставленої мети, чи справдилися очікувані результати.
Перегляд файлу

Самоаналіз уроку математики,

проведеного вчителем початкових класів Васильківської філії

Лохвицької гімназії №1

Бондар Людмилою Олександрівною

Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90.

 Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома спосо­бами

Мета: сформувати вміння обчислювати різницю чисел виду 540 - 90 різними способами; закріплювати вміння розв'язувати рівняння; удосконалювати вміння розв'язання задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами; розвивати логічне мислення учнів; виховувати товариськість; стимулювати цікавість до вивчення математики.

Обладнання: ілюстративний та роздатковий матеріал, кольорові цеглинки, мультимедійний супровід.

Тип уроку: комбінований урок.

Очікувані результати:

  • Після уроку учні будуть застосувати різні методи віднімання.
  • Зможуть розв’язувати задачі різними шляхами та розумітимуть доцільність вибору того чи іншого методу в залежності від завдання.

 

1. Даний урок є продовженням вивчення теми «Додавання і віднімання в межах 1000». Передбачає як повторення  матеріалу, що вивчався, так і засвоєння  нових понять і правил, формування нових умінь учнів.

2. Ставлячи перед собою і учнями мету даного уроку, я намагалася виокремити очікувані результати, а саме передбачалось, що учні після уроку будуть застосувати різні методи віднімання, зможуть розв’язувати задачі різними способами та розумітимуть доцільність вибору того чи іншого методу в залежності від завдання.

3. Для актуалізації опорних знань учнів була проведена усна лічба.

4. Мотивація навчальної діяльності учнів відбувалася протягом всього уроку, була спрямована на розвиток в учнів інтересу до навчання, потреби  у різноманітних знаннях, розуміння необхідності вивченого у житті.

5. Проведена мною каліграфічна хвилинка мотивує пізнавальну діяльність учнів, активізує їх участь на уроці, розвиває математичні здібності.

6. Для закріплення вивченого матеріалу я застосувала математичний диктант на додавання трицифрових чисел. Це дало мені змогу перевірити рівень засвоєння учнями даного матеріалу.

7. Прагнучи забезпечити активну інтелектуальну роботу учнів на уроці, використовувала різні методи, прийоми, добирала різноманітні завдання, вправи, текстовий матеріал, що становить певний інтерес для учнів.

8. Велике значення на уроці приділяю етапу рефлексії, оскільки нова навчальна дія фіксується тоді, коли пройде усвідомлення учнями результату своєї діяльності. Оцінювався настрій в кінці уроку. На початку уроку під час проведення ранкового кола були застосовані кольори веселки. На завершення уроку під час рефлексії ми знову повернулися до неї. І учні оцінили  свій настрій за допомогою кольорів.

9. Для зміни виду діяльності було  проведено фізкультхвилинку.

10. Однією з вимог до сучасного уроку є використання комп’ютерних технологій.  Вважаю, що через наочність досягається найвища ефективність навчання, тому я застосувала презентацію.

11. Вважаю, що вдалося досягти мети, завдань, запланованих результатів уроку. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість їх задоволена своєю роботою.

  

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
12 лютого
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку