Самоаналіз уроку
з англійської мови у 2 класі
вчителя Дяченко Ю.С.
на тему
"Моє шкільне приладдя"
від 17.11.20
Даний урок є уроком введення нової лексики по темі «Школа. Шкільне життя» ,відноситься до тематики публічної сфери спілкування і відповідає навчальній програмі для 2 класу з англійської мови.
Поставлені цілі уроку було досягнено завдяки обраному типу уроку, пропорційному розподілу часу на уроці, врахуванню індивідуальних особливостей учнів класу.
Учні практикували вживання спеціальних запитань «What is this? What is that?» в мовленні, закріпилиотримані знання під час «Mime game», коли по черзі зображали шкільне прилддя, а клас відгадував, що це за предмет; активізували вживання лексики в тематичній ситуації «у школі»
Структура уроку відповідає визначеному типу уроку.
Метод навчання: інформаційно-рецептивний . Форми навчання: робота з підручником, ілюстрацією,робота за зразком, технічні засоби навчання. Прийоми навчання: активізація уваги та мислення, одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота з додатковим матеріалом.
На уроці переважали масові та ігрупові форми навчання.
Всі учні активно брали участь в обговореннях, старанно виконували всі завдання.
Оцінювання учнів , підтримка інтересу до навчання та мотивація пізнавальної діяльності відбувалось протягом всього уроку.
Вважаю, що вдалося досягти запланованих результатів уроку, вирішити поставлені задачі. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів. Було відведено час для фіз-культ хвилинки.