Самоаналіз уроку у 2 класі на тему "Моє шкільне приладдя"

Про матеріал
Самоаналіз уроку на тему "Моє шкільне приладдя" в розділі "Школа. Шкільне життя". Містить запитання для створення власного самоаналізу на будь-яку тему
Перегляд файлу

Самоаналіз  уроку

з англійської мови у 2 класі

вчителя Дяченко Ю.С.

на тему

"Моє шкільне приладдя"

від 17.11.20

  

  1.  Чи відповідає мій урок програмі?

Даний урок є уроком введення нової лексики по темі «Школа. Шкільне життя» ,відноситься до тематики публічної сфери спілкування і відповідає навчальній програмі для 2 класу з англійської мови.

  1. Чи була досягнута ціль уроку?

Поставлені цілі уроку було досягнено завдяки обраному типу уроку, пропорційному розподілу часу на уроці, врахуванню індивідуальних особливостей учнів класу.

  1. Які знання засвоїли учні, які вміння закріпили?

Учні практикували вживання спеціальних запитань «What is this? What is that?»  в мовленні, закріпилиотримані знання під час «Mime game», коли по черзі зображали шкільне прилддя, а клас відгадував, що це за предмет; активізували вживання лексики в тематичній ситуації «у школі»

  1. Чи вдало визначена структура уроку?

Структура уроку відповідає визначеному типу уроку.

  1. Які методи і засоби навчання були використані на уроці?

Метод навчання: інформаційно-рецептивний . Форми навчання: робота з підручником, ілюстрацією,робота за зразком, технічні засоби навчання. Прийоми навчання: активізація уваги та мислення, одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота з додатковим матеріалом.

  1. Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці?

На уроці переважали масові та ігрупові  форми навчання.

  1. Чи всі учні працювали на уроці та як вони працювали?

Всі учні активно брали участь в обговореннях, старанно виконували всі завдання.

  1. Чи об’єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів?

Оцінювання учнів , підтримка інтересу до навчання та мотивація пізнавальної діяльності відбувалось протягом всього уроку.

  1. Чи вдалося повністю реалізувати поставленні завдання?

Вважаю, що вдалося досягти запланованих результатів уроку, вирішити поставлені задачі. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів учбової діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу, також у тому, що при підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів. Було відведено час для фіз-культ хвилинки.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
26 лютого 2021
Переглядів
1250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку