Самоаналіз уроку з української літератури для дітей з ООП "Літературна казка.Характерні ознаки".

Про матеріал
Матеріал містить самоаналіз уроку української літератури для дітей з ООП "Літературна казка.Характерні ознаки".
Перегляд файлу

САМОАНАЛІЗ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП.

Дата проведення 09.11.2023. Клас  5-Г

Предмет.Українська література

Тема уроку. Літературна казка.Характерні ознаки.

Урок проведено відповідно календарно-тематичного планування

Тип уроку.Комбінований

Мета.Формувати ключові компетентності   

предметні :поглибити знання про казку як художній твір,формувати читацьку компетентніст,розвивати пізнавальні інтереси,узагальнювати,прагнення краще вчити предмет;розвивати творчі здібності і вдосконалювати вміння; виховувати повагу,допитливість,уважність,пам'ять,любов до навчання та вміння працювати;виховувати кращі людські риси прикладами з художньої літератури.

мовленеві:розвиток мовлення, виховувативідчуття  краси слова, навчально-організаційні вміння і навички: навчити аналізувати,систематизувати вивчене та застосовувати знання в  різних ситуаціях.

соціальні:набувати знання,перетворювати їх на уміння,адекватно діяти в соціальному середовищі,правильно оцінювати складні соціальнокультурні ситуації,приймати правильні рішення та діяти згідно з ними,проєктувати стратегії своєї поведінки з урахуванням завдань та потреб уроку,продуктивно співпрацювати з вчителем;

громадянські: розвивати здатність мислити,з повагою ставитись до людей,до самого себе. життєві: здатність адекватно сприймати себе,свою винятковість і набуті життєво важливі знання та навички; брати активну участь в житті суспільства, домагатися успіхів у власній життєдіяльності. загальнокультурні:

дотримуватися правил поведінки на уроці; екологічні: бережливо ставитися до природи,співпереживати живим істотам.      здоров’язбережувальні:

розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою.

  Плануючи свою роботу враховувала індивідуальні особливості і потреби здобувача освіти.З цією метою зміст навчального матеріалу було модифіковано до індивідуальних освітніх можливостей Софії.

  Основна мета індивідуалізації — забезпечення особливих потреб дитини в освітньому процеі, максимальне розкриття потенціалу,забезпечення прогресу її розвитку, реальна та активна участь дитини у спільноті.Були використані спеціально розроблені завдання для залучення до спільної роботи направленої на розвиток ключових компетентностей таких як предметна,мовленева,громадянська,життєва,загальнокультурна,здоров’язбері гаюча.

   Зважаючи на індивідуальні особливості дитини,для досягнення поставленої мети та завдань,урок був зорієнтований на таку форму проведення як урокгра,це забезпечило більш ефективне виховання,навчання,формування пізнавальних інтересів,та розвитку.Використовуючи на уроці ігровий ресур я намагалася розвивати в здобувача освіти логіку,увагу,пам'ять,уяву,креативне мислення,також гра дозволила зробити освітній процес привабливим і цікавим.

   На уроці використовувалися такі засоби навчання як картки з завданнями,виставка книг«Чудовий світ казки»,ілюстрації до казок,підручник,дошка,наочний матеріал,роздатковий дидактичний матеріал,комп’ютер,ілюстративний матеріал.

   Була забезпечена достатня працездатність здобувача освіти.Цьому посприяли підбір методів та форм роботи,а також встановлення доброзичливої та психологічно комфортної атмосфери на уроці.

  Згідно з рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру,в процесі уроку намагалася дотримуватись відповідності темпу уроку індивідуальним можливостям дитини.Для емоційного розвантаження проводила хвилинки відпочинку,також для розвитку дрібної моторики та мовлення,тренування мозку,розвитоку міжпівкульних зв'язків використовувала прийоми нейрогімнастики. 

   В ситуації коли Софія не могла виконати ту чи іншу роботу.Для допомоги я використовувала різні групи прийомів: мотиваційні, стимулюючі( схвалення, заохочення),надання допомоги. 

 Були дотримані правила педагогічного такту,етики,норми стосунків учителя та учня.Час був використаний раціонально.У повній мірі реалізовані цілі .

  Хоча були деякі відхиленя від плану,поставлені завдання вдалося реалізувати повністю.Вважаю,що мета уроку була досягнута.

 

 

 

 

 

pdf
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку