Самоаналіз виховного заходу .

Про матеріал
Самоаналіз виховного заходу . Презентація проекту «Відсотки навколо нас» онлайн-захід , вік дітей 12-13 років (6 клас)
Перегляд файлу

Самоаналіз виховного заходу

 

  1. Презентація проекту «Відсотки навколо нас»

дата 07.02.2024.

онлайн-захід

вік дітей 12-13  років (6 клас)

  1.  Форма  заходу:  презентація проекту

3.  Педагогічні цілі й виховні завдання  заходу

-         вивчити історію появи в математиці поняття “відсотки”; узагальнити і закріпити знання учнів про відсотки; розвинути обчислювальні навички при розв’язуванні різних типів задач; показати на прикладах практичну спрямованість математичних знань; прищепити уміння користуватися дослідницькими прийомами: збирати інформацію, аналізувати, робити висновки; створити презентацію, в якій висвітлюватимуться основні факти, про які учні дізналися в ході роботи над дослідженням, опис задач та завдань;

-         розвинути у дітей підприємницькі і бізнесові якості, комунікативні навички; сприяти формуванню економічної грамотності, моральних і ділових якостей учнів; розвивати увагу, пам’ять, кмітливість, логічне мислення, уяву; формувати та розвивати інтелектуальні та творчі здібності, розширити відомості про різноманітність сфер застосування відсоткових розрахунків;

-         виховувати науковий світогляд, самостійність, наполегливість, активність, вміння раціонально використовувати робочий час, працювати в групах, виховувати культуру математичних записів і математичного мовлення, розширити коло спілкування дітей.

  1. Актуальність проекту

У програмі і підручниках з математики для загальноосвітніх шкіл не значне місце відводиться темі «Відсотки». Але ця тема має широке практичне застосування як у повсякденному житті, так і на уроках хімії , фізики, економіки та географії. Тому виникає потреба у глубокому  і міцному засвоєнні цієї теми кожним учнем, у розвитку обчислювальних навичок, уміння здійснювати відсоткові розрахунки.

 

5. Характеристика  проекту

    Проект короткотривалий, груповий, творчий

    Етапи роботи над проектом:

     - збір інформації;

     - обробка і оформлення;

     - підготовка висновків;

     - презентація проекту;

     - контрольно – оцінювальний.

    Над проектом працювали учні 6 класу

    Проект презентували на відкритому занятті

                Гуртка «Юний математик»

6.Зміст  проекту (хід підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.)

Класи 6-А та 6-Б  об’єднана  в групи, кожна з яких працює над своєю частиною загального проекту.

І. Відсотки в математиці

Група «Історики – дослідники»

Група « Теоретики – науковці»

ІІ. Відсотки у житті

           Група «Журналісти»              Група «Агрономи»                     

           Група «Фармацевти»             Група «Брокери»

           Група «Менеджери»              Група «Соціологи»                 

           Група «Кухарі»                      Група «Футбольні експерти»

7.Вчитель мотивував учнів до навчальної діяльності.

Стимулював ініціативи, активності, самостійності учнів, залучав їх до роботи в ролі помічників. Під час підготовки проекту було враховано  вікові особливості, індивідуальні  і колективні запити та інтереси вихованців гуртка. Під час проведення заходу, спостерігалася активна позиція та ініціативність гуртківців.

          Позитивні та найбільш вдалі моменти заходу, це коли давали відповіді на  питання  представники груп різних професій. ( Чи можна жити без знань відсотків ? Що значить жити на відсотки? Як часто люди у житті зіштовхуються з відсотками?) Діти були у захваті, вони відчували  радість, гордість за себе і товаришів. Для створення виховної ситуації заслухали  розповіді гуртківців: «Відсотки в професії  журналіста», « Відсотки в професії брокера»,  « Відсотки в професії агронома», «Відсотки в професії програміста»,  «Відсотки в професії соціолога», «Відсотки в професії фармацевта»,  « Відсотки в професії продавця-консультанта», «Відсотки у роботі кухара», « Відсотки в роботі футбольних експертів», « Відсотки в професії банкіра та менаджера в банку».

 

 

8. Всі етапи роботи над проектом дотримано. На контрольно – оцінювальному етапі  було  оцінено : презентацію, публікацію, WEB-сайт. Педагогічні цілі й виховні завдання  заходу  – досягнуто, зроблені висновки, вдало підведено підсумок заняття.

 

 

docx
Додано
7 лютого
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку