самооналіз самопідготовки

Про матеріал
Самоаналіз самопідготовки складений за новими вимогами. Аналіз власної діяльності як процес осмислення педагогічного досвіду є найважливішим і своєрідним інструментом подолання існуючих у роботі труднощів, стимулом самовдосконалення. Тому розвиток здатності вчителів до самоаналізу є основною умовою для визначення кращих аспектів своєї професійної діяльності й труднощів. http://www.synbrid-school.edukit.mk.ua/Files/downloads/%D0%A1%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%8C%202017%20%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7.pdf
Перегляд файлу

Самоаналіз самопідготовки.

У сюжеті самопідготовки було враховано інтереси дітей і взято за основу мультфільм “Рататуй” . У мультфільмі йдеться про щуреня, яке мало людські здібності смачно готувати і мріяло стати шеф – кухарем. Не здавалося й впевнено йшло до своєї мети.

 Основною метою заняття було: формування  ключових компетентностей ,. закріплювати та поглиблювати знання, уміння та навички здобуті на уроках;

вчити застосовувати раніше здобуті навички на практиці.

 забезпечити  виконання здобувачами освіти домашніх завдань; закріпити знання, отримані на уроках  математики, ядс, української мови,.розвивати у дітей уважність, спостережливість, креативність,.поєднувати індивідуальну та самостійну працю, вчити  оцінювати свої результати, переключатись з одного виду роботи на інший.; виховувати старанність та охайність при виконанні завдань,. Раціонально використовувати час ., формувати здатність співпрацювати в групі та уміння налагоджувати взаємодію під час роботи в парі,.удосконалювати володіння позитивними навичками спілкування.,

  Обраний тип проведення: навчально-розвивальна гра,. На занятті я використала такі методи, як наочні, словесні, практичні. Добирала різноманітні завдання, медіа матеріали, що становить певний інтерес для здобувачів освіти.

 Обрана структура заняття раціональна для розв’язання поставлених переді мною цілей і завдань. Вона відповідає віковим та фізіологічним особливостям здобувачів освіти. Кожен етап заняття має безпосередній та логічний  зв’язок. На кожний етап був раціонально відведений час. Працездатність здобувачів освіти протягом заняття  підтримувалась за рахунок правильно обраного типу заняття, структури, методів та прийомів роботи, швидкій зміні навчальної діяльності.  Хороша психологічна атмосфера підтримувалась завдяки гарного та позитивного настрою та правильного психологічного налаштування дітей на роботу на занятті.

 Здобувачі освіти працювали в групах, колективно, самостійно. Головний акцент заняття, полягав у виконанні дітьми усіх завдань в ході гри, особливу увагу приділено письмовому виконанню домашнього завдання. Під час самопідготовки здійснювала диференційований  та індивідуальний підхід до дітей під час роботи.

 Оскільки у групі є дитина з особливими освітніми потребами їй приділено особливу увагу та допомогу під час самопідготовки.

Для попередження перевтоми  та  з метою здоров`язбереження, під час самопідготовки  були використані:  тематична фізкультхвилинка та руханка для очей, яка була створена спеціально під тему заняття.

Конспект та презентація складені самостійно. За ідею взято тема самопідготовки “На гостини до пана Рататуя ” з підручника “Нова Українська школа: порадник вихователю групи подовженого дня у закладах загальної середньої освіти”. Також використані матеріали з інтернету. З позиції досягнення поставлених  цілей власної діяльності на занятті мені вдалося організувати роботу вихованців.. Поставленої мети було досягнуто.

З позиції досягнення поставлених  цілей власної діяльності на занятті самопідготовки мені вдалося організувати роботу здобувачів освіти. Я вважаю поставленої мети було досягнуто.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
14 січня 2022
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку