19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Самопідготовка 2 клас. Математика. Українська мова: Читання

Про матеріал

Самопідготовка. 2 клас

Мета:

Закріпити знання учнів, здобутих на уроках; за відповідний час вивчити домашнє завдання.

Розвивати пізнавальну активність, критичне мислення,памʼять та увагу.

Формувати навички працювати швидко та уважно, аналізувати свою роботу.

Виховувати у дітей прагнення до збереження та зміцнення психічного здоровʼя.

Обладнання: пам'ятки „Учись вчитися", підручники та шкільне приладдя, набір карток з завданням, картки самооцінки.

Діяльність учнів відбувається через використання методу «Шісті капелюхів Де Боно» та технології виховання та навчання казкою.

Загальний час самопідготовки: 55 хвилин

Домашні завдання:

Математика.

Українська мова:

Читання

Перегляд файлу

Миколаївська загальноосвітня школа – інтернат №3

 

Самопідготовка

2 клас

 

Вихователь . Дашковська Г.Г.

Мета:

  • Закріпити знання учнів, здобутих на уроках; за відповідний час вивчити домашнє завдання.
  • Розвивати пізнавальну активність, критичне мислення,памʼять та увагу.
  • Формувати навички працювати швидко та уважно, аналізувати свою роботу.
  • Виховувати у дітей прагнення до  збереження та зміцнення психічного здоровʼя.

Обладнання: пам'ятки „Учись вчитися", підручники та шкільне приладдя, набір карток з завданням, картки самооцінки.

       Діяльність учнів відбувається через використання  методу  «Шісті капелюхів Де Боно» та технології виховання та навчання казкою.

Загальний час самопідготовки: 55 хвилин

Домашні завдання:

Математика.

Українська мова:

Читання

Хід самопідготовки

 І Організація класу

Психоформула

Здоровенькі були, любі друзі!

Доброго вам здоров'я!

Правда, чудові ці фрази?

Вони нас зближують з вами одразу.

Привітайте гостей, що до вас завітали,

  Хочу чути, чого б ви усім побажали.

Діти:  - Всім присутнім здоровʼя ми зичим й добра.

Вихователь: - А тепер до роботи приступати пора

Сьогодні, гадаю, якраз буде вчасно,

Щоб був у нас справді чудовий настрій.

Упоравшись з ділом, хіба нам не варто

 Зустрітися з грою, змаганнями, жартом?

Загадка

Це кого ми зараз бачим? 
Дуже хтось знайомий наче. 
Вигляд справді парубоцький. 
Зветься казка ця... 
("Пан Коцький"). 

  • Над якою казкою ми працюємо в цьому навчальному році?

«Пан Коцький».

  • Наші герої завітали до нас у гости , щоб зʼясувати які ви кмітливі, організовані та вмієте працювати , як дбайливо ставитись до свого здоровʼя. Вони запропонували нам девіз.

Девіз:                 – Уважним бути, не зітхати,

                                     А правильно відповідати,

                                     Зберігать усі знання та сили,

                                      Згадати все, що ми учили .

                                 Товаришу допомагати,

                                  І здоровʼя наше зберігати.

Принесли нам «Шість капелюх», які будуть нам допомагати.

Пан Коцький пропонує Синій капелюх, який допоможе спланувати нашу діяльність, підвести підсумки нашої діяльності.

Планування роботи.

  1. Підсумки І половини дня.
  2. Виконання  домашнього   завдання
  3. Підсумок самопідготовки.

II. Підведення підсумків І половини дня.

Перш за все давайте послухаємо нашого чергового про роботу класу у першій половині дня.

Доповідь командиру класу.

  • Сьогодні присутні на уроках…
  • Присутні на самопідготовці…
  • У першу половину дня відзначились такі учні…. Протягом першої половини дня учні нашого класу не виявили особливих зауважень з боку вчителя.
  • На уроках були старанні, активні, на перервах дисципліновані, таким як … треба більше попрацювати з читанням
  • Другий клас до самопідготовки готовий.
  • Домашнє завдання отримали по трьох предметах : математика ,українська мова, читання.

ІІІ. Мотивація діяльності, визначення мети самопідготовки.

Перевірка підготовленості дітей до самопідготовки.

Давайте ще раз перевіримо що у вас повинно бути на парті. Я буду
називати предмети, а ви перевіряйте очима. Підручники - 3, зошити - 2,
пам'ятки, ручка, чернетка, щоденник.

  Пан Коцький за допомогою синього капелюха пропонує обрати мету самопідготовки.

(писати каліграфічно та правильно, творчо мислити, виконати домашне завдання, дотримуватися правил оформлення письмової роботи, слідкувати за своєю дисципліною, добре виконувати домашні завдання, працювати швидко та якісно, закріпити та поглибити знання отримані на уроках, розвивати логічне мислення , памʼять, увагу)

Лисиця принесла жовтого капелюха , який символізує оптимізм, очікування  можливих успіхів і позитивних сторін.

Я очікую….

Вступне слово вихователя.

  ЩО НАМ ДОПОМОЖЕ НА САМОПІДГОТОВЦІ??

Українські народні загадки про людину та її здоро­в'я.

Не золото, а найдорожче. (Здоров'я.)

Його хочеш — не купиш, а що хочеш продати — не продаси. (Здоров'я, хвороби.)

   Білий капелюх , який приніс нам Ведмідь, символізує інформацію , яка нам потрібна для здійснення мети.

З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті
вважав здоров'я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров'я: "Здоровенькі були!", "Дай, Боже, здоров'я!", "Доброго
здоров'я!", "Бувайте здорові!", "Ходіть здорові!" та інші.

Ще з часів Київської Русі наші пращури цінували здоров'я «розуму». Свою винахідливість, кмітливість вони проявляли в іграх, забавах.  І завжди працювали над тренуванням памʼяті та уваги. Це народні загадки , вивчення прислівʼїв,  розгадування шарад та ребусів.

— Пам’ять та увагу слід тренувати з дитинства.

Але тільки пам’ятати інформацію — мало, треба вміти осмислювати і накопичувати її.

 Адже просто зазубривши параграф підручника, можна підготуватися лише до наступного уроку, але не можна вважати такий спосіб навчання ефективним: незрозуміла інформація швидко забувається.

 Щоб отримати справжні знання, потрібно постійно тренувати мозок.

ВИВЧЕННЯ ПОРАД «ВЧИМОСЯ ЗАПАМ’ЯТОВУВАТИ».

— Щоб навчитися краще запам’ятовувати, необхідно тренувати різні види пам’яті.

Під час підготовки домашнього завдання чергуйте різні способи виконання роботи.

Наприклад, сьогодні ви готуєте завдання мовчки. Завтра домовтеся з ким-небудь із рідних, щоб вам почитали заданий матеріал, а ви намагайтеся його запам’ятати.

А післязавтра читайте собі самі й проговорюйте прочитане вголос або пошепки.

Намагайтеся знайти головне в матеріалі, що вивчаєте, — те, що треба обов’язково запам’ятати. Якщо запам’ятати головне, то й окремі деталі легше буде згадати.

Гарний спосіб запам’ятовування — постаратися подумки уявити картину того, що ви вивчаєте.

 І ще одна важлива порада: намагайтеся починати підготовку уроків з тих предметів, що даються найважче. Якщо робити навпаки, то вашій пам’яті прийдеться нелегко, адже поки дійде черга до складних предметів, ви вже втомитеся.

 Ви переконаєтесь, що не лише пам’ять, а й воля зміцнюється, розум наповниться цінними знаннями, а отже, і здібності розвиватимуться швидше.

ЦІКАВО ЗНАТИ!

Юлій Цезар пам’ятав імена й обличчя всіх своїх солдатів, а їх було 30 тисяч!

   Лисиця запитує :А для чого   слід також тренувати увагу , розвивати памʼять?

(Для того, щоб стати хорошими водіями, льотчиками, лікарями або тими, ким ви хочете стати. )

ІV Інструктаж про порядок виконання домашнього завдання, дозування
часу.

 Пан Коцький із синім капелюхом визначив час для виконання Д/З.

- Сьогодні ми будемо вчити уроки в такому порядку:

Математика - 15 хв.

українська мова – 15 хв

читання -10 хв.

V  Об'єднання різнорівневих груп.

Консультанти  «Математик», «Мовник» 

VII. Перед  виконанням  д/з   ми   з  вами   повторимо  правила
продуктивної праці та те

Інструктаж  «ЯК ТРЕБА ПРАЦЮВАТИ НА ЗАНЯТТІ»:

1.Сядь  рівно, уважно подивись чи все готово до заняття.

2. Коли розпочнеш роботу, не поспішай, завдання роби уважно, акуратно.

Письмову роботу виконуй  охайно.

3. Коли працюєш, не відволікайся.

4. Коли  щось не зможеш виконати не хвилюйся. Сядь,  заспокойся.

5.Коли  виконаєш завдання, впорядкуй своє робоче місце.

VIIІ. Основна частина - самостійна робота

  1. Математика.
  • Скільки героїв у казці «Пан Коцький»?
  • Повторення назв при множенні та діленні .
  • Веселий ланцюжок

1) По двору ходили гуси. В усіх гусей Петрик нарахував 6 лап. Скільки було гусей? (3)

2) На огорожі сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 6 горобців. Кіт підкрався і схопив одного горобця. Скільки горобців залишилося на огорожі? (Жодного)

Робота з  пам'яткою.

Додаток « Пам’ятка виконання домашнього завдання з математики»

  • Згадай тему класної роботи.
  • Виконай роботу над помилками.
  • Уважно прочитай завдання для письмового виконання, якщо це задача - якого вона типу.
  • Виконуй математичні дії на чернетці, перевіряй їх.
    • Записуй роботу в зошит, використовуючи вимоги щодо оформлення письмових робіт (культура написання).

 

Самостійна робота. 

Перегляд зошитів. Взаємоперевірка

Перевірка консультантами Д/З

  • Вправи для очей
  • Віброгімнстика

«Дошка успіхів» (кращі зошити)

  1. Українська мова.

Гра-естафета "Хто більше?".( по парах)

Кожна пара по черзі називає народні загадки, приказки, прислів'я про людину та її здоров'я. Хто більше — переможець

 

Здоровий не знає,                               — здоров'я.

Хто день починає з зарядки,          у того здоров'я в порядку

Найбільше щастя у житті                  який він багатий.

У здорової людини                            найдорожчий скарб.

Здоров'я —                                        гарний настрій.

Гра «Пеньочок»

8

Обладнання: малюнок пеньочка, картки зі словами.

Завдання: у кожному рядку слів є зайве слово – пеньочок.  Зайве підкресліть, щоб не перечепитись через нього і продовжити свою мандрівку далі. Поясніть, чому підкреслили саме це слово.

Матеріал для гри:

Донецьк, Дніпро, Львів, Київ, Одеса.

Пушок, Сірко, Рекс, Пан Коцький , Чернівці.

Микола, Оксана, Леонід, Петренко, Софія.

Хвилинка – смішинка

  • Вітю, ти добре вивчив про однину та множину?
  • Так.
  • Тоді скажи : штани – однина чи множина?
  • Угорі – однина, а знизу – множина.

Починаємо виконувати д/з з української мови

Додаток  „Підготовка домашнього завдання з української мови"

  • Виконання домашнього завдання розпочинай з роботи над помилками.
  • Повтори правила, які забув (забула).
  • Вивчи правило, яке задано додому.
  • Наведи приклади.
  • Прочитай завдання до вправ, усю вправу.
  • Спочатку усно, а потім письмово виконай завдання до неї.
  • Перевір усю роботу.

Відкриваємо підручник, читаємо правила

Виконуємо вправу та завдання .

Діти кажуть:

Зошит свій я відкриваю,

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно — не зігнуся,

За роботу я беруся.

 Перевірка консультантами Д/З.

Фізкультхвилинка

 хоровод "Ой у лісі калина»" (під музику)

  1. Читання.

Чистомовка.

Ця ця ця хитрий як…лисиця,

Чик чик чик придкий як.. зайчик,

Ан ан насильний як… кабан,

Ідь ідь ідь великий як… ведмідь.

 

  • Кого із героїв казки я не назвала ? (кіт, вовк)

 

  • Дід  із чорним капелюхом ,який застерігає і змушує думати критично, із обережністю, запитує  : Чому  він вигнав кота? Що ви йому порадити.

-Яким змальований кіт у казці? (Старий).

-Чи правильно поступив господар, що вигнав тварину, яка йому служила?

-Чому Пан Коцький не ловив мишей у господаря?(Бо був дуже старий).

-Чому звірі злякалися Пана Коцького?(Бо їм здалося, що він кричав мало).

-Які тварини вам не подобаються? І чому?

Від чого застерігає нас казка ?

Зайчик приніс зелений капелюх , який символізує творчість та нові ідеї.

  • Хто на малюнку «зайвий»?
  • Склади речення за малюнком та кількістю слів.

Відкриваємо підручник читаємо виразно

Розігрування сценки

Лисиця ще принесла червоного капелюха , який символізує почуття та інтуїція http://s017.radikal.ru/i427/1110/18/ef7d4b5e4a63.pngЗапитання: «Які почуття у вас виникають під час читання казки  і чому? Кого налякав пан Коцький?


Радість, горе, здивування,

Смуток, спокій, хвилювання —

Це емоції, мій друже.

І вони важливі дуже.

Як корисні позитивні:

 Сміх і радість, спокій теж!

Злість і смуток — негативні.

За емоціями стеж!

Швидко негативний настрій

Зіпсує здоров'я, знай.

Не сумуй, жартуй, всміхайся,

 Завжди добрий настрій май!

А також  пропонує показати свої емоції.


Психогімнастка

 «Я не знаю!»

Хлопчика-незнайка про щось запитують, а він тільки знизує плечима розводить руками: «Не знаю», «Не маю поняття», «Нічого не бачив»

Виразні рухи. Піднято брови, опущені куточки рота, підняті на мить плечі, руки злегка розводяться, долоні розкриті.

ІХ. Підсумки самопідготовки

«Незакінчене речення»

  • Я сьогодні на самопідготовці …
  • Повторив…
  • Я запамʼятав…
  • Мені сподобалось…

- Чи виправдались ваші очікування?

Вихователь підводить підсумок заняття Нагородження умовними медалями:


За уважність;

за точність;

за творчість;

за активність


Самопідготовка закінчена.


Дякуємо!

Всі ви, діти, молодці!

Гарно працювали!

Самопідготовку час кінчати,

Треба йти відпочивати!

 

 


http://www.baby-news.net/images/paint/4254.gif

http://www.baby-news.net/images/paint/4252.gif

 

http://www.baby-news.net/images/paint/4247.gif

http://www.baby-news.net/images/paint/4244.gif

http://www.baby-news.net/images/paint/4238.gif

http://www.baby-news.net/images/paint/4237.gif

http://www.baby-news.net/images/paint/4242.gif

 

 

 

1

 

docx
Додано
17 лютого 2018
Переглядів
2390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку