Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Виховна година для 2 класу на тему "В.О. Сухомлинський "Диво материнської любові""

Про матеріал

Метою розробки даної бесіди є ознайомити учнів із сенсом любові матері до своєї дитини; прищеплювати любов дітей не лише до матері, а й до батьків; довести учням важливість знань про В. О. Сухомлинського, його творів, чого вони навчають; розвивати увагу, пам'ять, мислення, сприймання; виховувати інтерес і бажання дізнатися більше про ці факти; прищеплювати любов до матерів.

Перегляд файлу

 

 

 

 

за В. О. Сухомлинським

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

ТЕМА: « Диво материнської любові « за В. О. Сухомлинським

МЕТА:  ознайомити учнів із сенсом любові матері до своєї дитини; прищеплювати любов дітей не лише до матері, а й до батьків; довести учням важливість знань про В. О. Сухомлинського, його творів, чого вони навчають; розвивати увагу, пам'ять, мислення, сприймання; виховувати інтерес і бажання дізнатися більше про ці факти; прищеплювати любов до матерів.

ОБЛАДНАННЯ: оповідання « Крила матері «; вислови народних поетів: Т. Шевченка, В. Симоненка, Я. Галана, В. Сухомлинського; запитання і завдання до оповідання; підготовлені аркуші паперу, кольорові олівці; м’ячик;

 

ХІД БЕСІДИ

I ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Під музику прочитайте висловлювання про матір і материнську любов:

 

 

У нашім раї на землі

  Нічого кращого немає,

   Як тая мати молодая

   З своїм дитяточком малим.

 

Тарас Шевченко

 

Найпрекрасніша мати щаслива.

 

Василь Симоненко

 

 

Найрідніша жінка для кожного – рідна мати.

 

Ярослав Галан

 

Якщо ти з дитинства не навчився дивитися в очі матері і бачити в них тривогу чи спокій, - ти упродовж усього життя будеш моральним невігласом.

 

Василь Сухомлинський

  • Визначте, якою може бути любов матері. ( Чарівною, ніжною, вірною, терплячою, вибачливою ). Усе перераховане дітьми записується на дошці. Дітей ділять на групи. Кожна група має навести приклади ситуацій, коли мама виявляє до своїх дітей ту чи іншу любов.

 

 

II ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

КРИЛА МАТЕРІ

 

    Спекотного літнього дня вивела Гуска своїх маленьких жовтеньких гусенят на прогулянку.

    Вона вперше показувала діткам великий світ. Цей світ був яскравим, зеленим, радісним: перед гусенятами розкинувся величезний луг. Гуска навчала діток щипати тонесенькі стеблинки молодої травички. Стеблинки були солодкими, сонечко теплим і лагідним, трава м’якою, світ затишним, добрим і співав безліччю голосів бджіл, жучків, джмелів, метеликів. Гусенята були щасливі.

    Вони забули про матір і розійшлися величезним зеленим лугом. Коли життя щасливе, коли на душі мир і спокій, про маму часто забувають. Стривожившись, Гуска стала скликати дітей, але не всі вони послухалися. Раптом насунулися темні хмари, і на землю впали перші великі краплі дощу. Гусенята подумали: світ не такий вже затишний і добрий. І тільки – но вони про це подумали, кожне згадало про матір. Несподівано кожному з них стала потрібна, ой, як потрібна мама. Вони підняли маленькі голівки і побігли до неї.

    А тим часом з неба посипалися великі градини. Гусенята ледве встигли прибігти до матері, вона підняла крила і накрила ними своїх дітей. Бо крила існують, насамперед, для того, щоб накривати дітей – про це відомо кожній матері, а потім вже для того, щоб літати. Під крилами було тепло і безпечно; гусенята чули гуркіт грому, який долітав ніби здалеку, завивання вітру і стукіт градин. Їм навіть стало весело: за материнськими крилами коїться щось страхітливе, а вони у теплі та затишку. Їм і на думку не спадало, що крило має два боки: всередині було тепло і затишно, а зовні – холодно й небезпечно.

    Потім усе затихло. Гусенятам хотілося скоріше на зелений луг, але мати не піднімала крил. Маленькі діти Гуски вимогливо запищали: « Випускай, мамо «. Так, вони не просили, а вимагали, бо коли дитя відчуває міцну, сильну материнську руку, воно не просить, а вимагає. Мати тихо підняла крила. Гусенята все це бачили, але світ знову став таким радісним і добрим, сонечко сяяло так яскраво та лагідно, бджоли, жуки, джмелі співали так красиво, що гусенятам і на думку не спало запитати: мамо, що з тобою? І тільки одне, найменше і кволе гусеня підійшло до матері й запитало: « Чому в тебе поранені крила? « Вона тихо відповіла, ніби соромлячись свого болю: « Все добре, сину «.

    Жовтенькі гусенята розсипалися по траві, і мати була щаслива.

ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ОПОВІДАННЯ

  • Розкажіть про те, як крила маминої любові оберігали і захищали вас від лиха та небезпеки.
  • Як ви гадаєте, що потрібно для того, щоб виросли крила материнської і батьківської любові?
  • Чим, на вашу думку, крила батьківської любові відрізняються від крил материнської любові?
  • Чому поранена мати все ж була щаслива?
  • Як ви гадаєте, чи мусять діти ростити крила любові до своєї матері? Складіть казку про те, як гусенята захистили матір крилами своєї любові.
  • Чи піклуєтеся ви про свою маму? У чому виявляється ваша турбота?

РОБОТА З МАЛЮНКАМИ.

     Намалюйте крила любові ваших мам і тат. Запропонуйте дітям вгадати за малюнками один одного, кому належать ті чи інші крила.

    Можна запропонувати дітям намалювати крила материнської любові Гуски з оповідання.

ГРА

      Діти стають у коло. Педагог з м’ячем – у центрі кола. Він кидає м’яч діткам по черзі та ставить яке – небудь запитання про маму, наприклад: « Чи потрібно радитися з мамою? « Коли дитина вважає, що потрібно, вона ловить м’яч; коли ж, на її думку, з мамою радитися не варто, вона пропускає м’яч. Коли хтось не згоден з думкою тієї чи іншої дитини, гра зупиняється, і всі обговорюють це запитання.

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ГРИ

  • Чи потрібно сумувати за мамою?
  • Чи потрібно постійно чекати на подарунки від мами?
  • Чи потрібно жаліти маму?
  • Чи потрібно хвалити маму?
  • Чи потрібно цікавитися маминими справами?
  • Чи потрібно приховувати від мами правду, щоб не засмучувати її?

ПИСЬМОВА РОБОТА

Опишіть якесь диво, подароване вам серцем вашої мами.

III ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

ЗАВДАННЯ ДОДОМУ

- Візьміть інтерв’ю у своєї мами і запишіть його.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Класному керівникові, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
19 лютого
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку