Самопідготовка для учнів з особливими освітніми потребами ,7 клас

Про матеріал
Розписана самопідготовка для учнів 7 класа, її структура, мета та хід. Виписані правила підготовки усних та письмових домашніх завдань, правила швидкого заучування віршів напам'ять. Також описані основні вимоги до учнів та вихователя, який проводить самопідготовку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

САМОПІДГОТОВКАВихователь: Нищенко Т. В.

Номер слайду 2

ХІД : Заспокоїлись всі, діти, зосередились. Ніхто не поспішає бо прислів’я кожен знає: “ Хто спішить, той людей смішить .”Але й не зволікаємо, бо обмаль часу маємо. Сидимо ми всі рівненько, щоб поставу мать гарненьку. Починаємо працювати, бо багато мусимо знати.- Перевірка наявності шкільного приладдя. - Актуалізація опорних знань ( яке сьогодні число, місяць…)- Інструктаж з виконання домашнього завдання: - математика – 40 хв. - укр. мова – 30 хв. - читання –30в.- Самостійне виконання домашнього завдання. Індивідуальна робота зі слабими учнями.- Фізхвилинка.- Перевірка виконання домашнього завдання.- Підсумок.

Номер слайду 3

Мета:продовжувати роботу по удосконаленню навиків самопідготовки, вчити самостійно працювати, закріплювати знання, здобуті на уроках;- спрямовувати розумову діяльність учнів на розвиток мислення, мовлення, пам’яті.- виховувати організованість, дисциплінованість відповідальність, стараність, охайність у роботі;- продовжувати роботу з формування позитивного ставлення до навчання, вчити організовувати робоче місце, своєчасно у встановлений термін виконувати домашнє завдання.

Номер слайду 4

ПРАВИЛА ПІДГОТОВКИ УСНИХ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ1. Згадай розповідь вчителя на уроці.2. Прочитай текст в цілому. Де потрібно, користуйся малюнками, схемами, кресленнями, картинками, словником.. 3. Читай уважно і старайся запам’ятай основне.4. Для кращого запам’ятовування записуй назви, імена.5. Закрий книжку і уявно визнач частини прочитаного. Перекажи прочитане.6. Читай вдруге, звертаючи увагу на місця, які забуваються.7. Розкажи прочитане про себе.8. Якщо погано запам’ятав, склади план прочитаного і розповідай по ньому. ПРАВИЛА ПІДГОТОВКИ ПИСЬМОВИХ ЗАВДАНЬ1. Приведи в порядок робоче місце, підготуй все необхідне для роботи.2. Розкладайся зручніше, як на уроці.3. Прочитай задане, подумай які правила слід застосувати в задачі, вправи. Згадай, або прочитай у підручнику.4. Якщо потрібно , проглянь аналогічні завдання, виконані під час уроків.5. Пиши не поспішаючи, але не занадто повільно. Не відволікайся.6. Якщо не розумієш суті, спитай у вихователя.7. Користуйся чернеткою, якщо це потрібно.

Номер слайду 5

8. Виконавши завдання, зроби перевірку, акуратно виправ помилки.9. Якщо нічого не зрозумів, не виконуй. Роби те, що зрозуміле. ПРАВИЛА ШВИДКОГО ЗАУЧУВАННЯ НАПАМЯТЬ1. При заучуванні вірша прочитай його виразно декілька разів. Розділи текст на частини. Читай і розповідай, запам’ятовуючи перехід від однієї частини до другої.

Номер слайду 6

Вихователь – центральна фігура навчально-виховного процесу в позаурочний час. Від нього залежить якість підготовки учнів до уроків. Його робота складна, багатогранна і вимагає ретельної підготовки. Розробляючи план проведення самопідготовки, він повинен передбачати в ньому:1. Навчальну і виховну мету, місце проведення занять.2. Характер домашніх завдань, раціональні способи їх виконання ( розв’язання задач, виконання вправ ).3. Засоби для забезпечення самостійної навчальної діяльності учнів ( інструктажі, методичні поради, пам’ятки ).4. Активізацію розумової діяльності і розвиток пізнавальних інтересів учнів ( розумова гімнастика, дидактичні ігри, цікаві повідомлення ).5. Вироблення вміння самостійно добувати знання.6. індивідуального підходу до учнів.7. Використання наочного, роздаткового, дидактичного матеріалу технічних засобів навчання.8. Форми учнівського і свого контролю за якістю виконання завдань. Таким чином успішне проведення самопідготовки залежить від ряду обставин. Творчий підхід вихователя до виконання завдань, з врахуванням конкретних умов школи, учнівського колективу допоможе поліпшити якість знань, виховати в учнях позитивне ставлення до навчання.

Номер слайду 7

ВИМОГИ ДО ВИХОВАТЕЛЯ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ:1. Забезпечення різноманітних форм, методів і прийомів проведення самопідготовки .2. Дотримання регламенту часу, передбаченого санітарно-гігієнічними та педагогічними вимогами.3. Формування в учнів навичок самостійності виконання домашнього завдання, самоконтролю.4. Здійснення індивідуального і диференційованого підходу до учнів.5. При щеплення навичок самостійної роботи з підручником.6. Підтримувати працездатність учнів шляхом проведення фізкультхвилинок. Вихователю слід пам’ятати, що він впливає на учнів методами виховання. Він не навчає, а привчає учнів самостійно і відповідально виконувати свої обов’язки, проявляти при цьому працелюбність.. Вихователь - провідник задумів вчителя, він його перший і надійний помічник.

Номер слайду 8

Структура самопідготовки:1. НПП2. Інструктаж з виконання домашнього завдання ( за предметами та дозування часу ) – 5 хв.3. Самостійне виконання домашнього завдання, допомога слабим ) – 50-90 хв.4. Фізхвилинка.5. Перевірка домашнього завдання – 10 хв.6. Підсумок.

pptx
Додано
12 листопада 2019
Переглядів
1259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку