Самостійна робота №4 «Властивості множення»

Про матеріал
Самостійна робота з математики для учнів 5 класу з теми "Множення натуральних чисел. Властивості множення". Завдання сформовані для перевірки теоретичних знань учнів та практичних навичок з теми множення натуральних чисел, властивості множення.
Перегляд файлу

Самостійна робота №4 «Властивості множення»

1 варіант

№1. Виконайте дії зручним способом:

1) 20 · 399 · 50;            4) 25 · 8 · 11;

2) (5 · 78) · 20;              5) 4 · (43 · 25);

3) 50 · (13 · 200);          6) 125 · 71 · 8.

№2. Спростіть вираз:

1) 13х + 2х;

2) 15у + 24у – 9у;

3) 72b – 8b – b.

№3. Обчисліть зручним способом:

1) 73 · 15 – 15 · 71;

2) 441 · 16 + 559 · 16;

3) 125 · 423 + 125 · 377.

№4. Розкрийте дужки, використовуючи розподільну властивість множення

1) (8-b) · 5;

2) 4· (2m+3n).

№5. З однієї станції в протилежних напрямках одночасно виїхали два поїзди. Один рухався із швидкістю 62 км/год, а другий - із швидкістю 56 км/год. Яка відстань буде між ними через 7 год після початку руху?

 

Самостійна робота №4 «Властивості множення»

Варіант 2

№1. Виконайте дії зручним способом:

1) 50 · 273 · 200;            4) 17 · 25 · 8;

2) (34 · 5) · 20;                5) (25 · 81) · 4;

3) 500 · (47 · 20);            6) (8 · 96) ·125.

№2. Спростіть вираз:

1) 15х + 8х;

2) 9t + 14t – 21t;

3) 36a + 12a –a.

№3. Обчисліть зручним способом:

1) 87 · 25 – 25 · 83;

2) 264 · 57 + 736 · 57;

3) 1236 · 125 – 236 · 125.

№4.  Розкрийте дужки, використовуючи розподільну властивість множення

1) (а-9) · 6;

2) 8· (4m+9n).

5. З однієї станції в протилежних напрямках одночасно виїхали два поїзди. Один рухався із швидкістю 58 км/год, а другий - із швидкістю 63 км/год. Яка відстань буде між ними через 6 год після початку руху?

docx
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку