Самостійна робота 8 клас Дрозд, Винниченко, Чемерис

Про матеріал
За допомогою тестових завдань виявити в учнів рівень знань, умінь і навичок із вивченої теми.Розвивати вміння застосовувати теоретичні знання під час розвязання практичних завдань, виявляти при цьому увагу, кмітливість, формувати читацьку компетентність. Різнорівневі завдання на 2 варіанти відкритої і закритої форми, на відповідність,з творчим завданням.
Перегляд файлу

8 клас Підготовка до контрольноі роботи «За творчістю В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса»

І-варіант

1. Епіграфом до твору В. Дрозд обрав слова:

А Е. Ремарка;

Б Р. Рільке;

В О. Пушкіна;

Г П. Загребельного.

2.Предки Шептала:

А були спортивними конями;

Б виступали в цирку;

В возили конів;

Г брали участь у військових подіях.

3. Головною проблемою у творі є

А підступність і зрада;
Б формування особистості, роздвоєність її душі;
В мораль і бездуховність;
Г людина та природа.

4.Шептало змалку найбільше ненавидів

А самотність;
Б пихатість Степана;
В бригадне дворище;
Г  табун, гурт.

5.Кінь Шептало найбільше соромився

А  становища робочої худобини;
Б  бути осторонь від інших коней;
В  зневаги конюха;
Г  прикидатися покірним.

6.Мати розповідала Шепталові про

А  гордих білих коней;
Б  недосяжну волю;
В  покірність і слухняність;
Г  любов до життя.

7.Шептало не міг стримати буйної радості, бо

А  відчув запах справжньої волі;
Б  навколо було чимало соковитої трави;
В  був самісінький на всю луку;
Г  мокрі мітлиці лоскотали черево та груди.

8. У водянім дзеркалі Шептало побачив себе

А переляканого через грім;
Б сумного;
В  незвично білого;
Г  гордовитого.

9.У якому місті відбуваються події повісті «Місце для дракона»?

А) Львів;          Б) Галич;                        В) Люботин;                         Г) Богуслав.

10.Скільки років мав дракон?

А) 7;                   Б) 8;                                  В) 9;                                       Г) 10.

11.У кого закохалася князівна?

А) у Кельбаса;   Б) у джуру;                      В) у дракона;            Г) у Лавріна.

12.На кого, за словами князівни, був схожий дракон?

А) на квітку;           Б) на пташку;              В) на дерево;              Г) на метелика.

13.Хто вбив дракона?

А) Лаврін;          Б) джура;                       В) Любомир;                     Г) воєвода.

14.Зовсім молодий дракон спершу потоваришував з
А)побережником;  Б) пустельником;  В) воєводою; Г) царівною

15.За давнім звичаєм, наречений князевої донька мусив бути
А) багачем;  Б) лицарем;  В) героєм; Г) принцем.

16.Письменник визначив жанр твору "Місце для дракона" як
А)  повість-фентезі; Б) повість-казка;      В)повість-притча.

17. Чому зілля баби Векли не допомогло приворожити Галю?

А Вітька відмовився його пити;

Б баба була глухою й усе переплутала;

В Федько випив зілля, тому Галя закохалася в нього;

Г Галя сама була відьмою, тому на неї зілля не діяло.
18. Коли Вітька зрозумів, що теж подобається Галі?

А Коли вона освідчилася йому;

Б коли вона написала йому листа;

В вона розповіла подрузі;

Г вона прибігла рятувати його зпід арешту.
19.Чому Вітька з Федьком розчарувалися в Галі?

А Вона пішла на побачення з Петром;

Б вона була язикатою;

В їм сподобалася інша дівчина;

Г вони дізналися, що Галя — відьма.
20.Що Федько залишив для історії на згадку про кохання Вітьки й Галі?

А Насипав у кишеню гарбузового насіння;

Б зробив запис у щоденнику;

В видряпав на дереві надпис: «Вітька + Галя»;

Г посадив дерево.
21. У чому Котигорошко вважав себе знавцем-теоретиком?

А У коханні;

Б в автомоделюванні;

В у механіці;

Г у написанні віршів.
22. У кого закохався Вітько?
А. Гальку  Козачок;
Б. Ганьку Козачок;
В. Нінку Козачок.

Г. Інку Козачок
23.Яким був Вітько?
А. Високий, худий, з рідким білявим чубчиком;
Б. Низький, товстий, з густим чорнявим чубчиком;
В. Середнього зросту, середньої  статури, лисий;

Г. Високий, товстий, чорнявий
24. Повість “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання” складається:

А. двох частин;

Б. трьох частин;

В. однієї частини.

Г. чотирьох частин

 

 

 

 

 

 

   8 клас Підготовка до контрольної роботи «За творчістю В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса»

ІІ-варіант

1.Мати білого коня працювала у:

А) селян, обробляючи землю;

Б) цирку, розважаючи публіку;

В) фермера;

Г) лісника.
2. Ідеєю оповідання «Білий кінь Шептало» є

А) захоплення прагненням особистості позбутися туги, жалю;
Б) заклик до активної життєдіяльності;
В) нівелювання самобутньої особистості під впливом натовпу;
Г) засудження легковажності, надмірної гордості.

3.Кульмінацією оповідання є

А) на волі кінь відчув себе особистістю;
Б) Шептало біля водопою;
В) самотність коня;
Г) головне – знати про свою білизну.

4.Інші коні недолюблювали Шептала, бо

А) у нього й досі не загоїлася на спині ранка, уподобана ґедзями;
Б) він не любив бути в загорожі;
В)  у нього особливі стосунки з конюхом;
Г) на пасовиську волів бути на самоті.

5. Глибока образа охопила душу білого коня, коли

А)  Степан безжально вдарив батогом;
Б)  його позбавили завтрашнього відпочинку;
В)  треба котити воза ранковою міською вулицею;
Г ) його постійно залишали самотнім.

6.Усе життя для Шептала запаморочливо пахнув святковістю

А) луг;
Б) ліс;
В) цирк;
Г)  чистий водопій.

7.Білий кінь вирішив, що краще вже й надалі прикидатися

А ) сіреньким і покірненьким;
Б)  полохливим і стурбованим;
В) увічливим і розсудливим;
Г)  самотнім й ображеним.

8. Образ білого коня завжди уособлювався з

А) благородством і ніжністю;
Б)  життєвою енергією, силою та гордістю;
В)  непокірністю та нестримністю;
Г )  бажанням бути завжди щасливим.

9.Яке ім’я дали драконові? («Місце для дракона»)?

А) Григорій;             Б) Петро;                  В) Геннадій;                         Г) Іван.

10. Чому дракон погодився на бій з лицарями?

А) його попросив князь;                                         Б) його попросив пустельник;

В) він сам вирішив допомогти князеві;              Г) його попросила князівна.

11.Як дракон під час бою  повинен був упізнати лицаря Лавріна?

А) по голубій стяжці на шоломі;                  Б) по золотому  оздобленню меча;

В) по синіх рукавичках;                                 Г) по  квітці на одязі.

12.Яке місце у дракона було найвразливіше?

А) живіт;           Б) голова;                         В) очі;                                  Г) хвіст.

13. На думку пустельника, коли володар хоче зміцнити свою владу - першими гинуть
А) воїни;      Б) мудриці;    В) поети;     Г) наймити.

14.Він не хотів дракона учити:
А) малювати;    Б) співати;   В) читати;   Г) вишивати.
15.Кінематографічний варіант

А) М.Захарова «Убити дракона».

Б) Є.Шварца «Дракон».

В) М.Райс «Доля драконів».
16.Хто перший дізнався про існування дракона?

А) пустельник;               Б) князь;           В) князівна;                       Г) воєвода.

17. Із яким настроєм ішов Вітька Горобець на перше побачення до Галі Козачок?

А Із радістю;

Б як на страту;

В дуже щасливим;

Г зі страхом запізнитися.
18.Як відреагувала Галина мама, коли Федько прийшов сватати дівчину?

А Посміялася з хлопця;

Б погодилася віддати дівчину;

В попросила приходити через десять років;

Г вигнала його.

19. Як хлопці вирішили помститися Петрові?

А Відлупцювати його;

Б розказати Галі, що він поганий;

В викликати на дуель;

Г не розмовляти з ним.
20.Де товариші взяли сомбреро, щоб співати Галі серенаду?

А Украли;

Б зняли з опудала;

В позичили в клубі;

Г це був каплюх батька Котигорошка.

21.Чому серенада не розтопила Галиного серця?

А Галя не любила пісень;

Б мама Галі прогнала хлопців;

В хлопці переплутали двори й заспівали бабі Хіврі;

Г хлопці погано співали.
22.На якій дистанція мали розташуватися учасники одне від одного під час дуелі?
А 10 кроків;
Б 12 кроків;
В 14 кроків;

Г 13 кроків.

23.Що позичив Федько у своєї сестри?
А. балалайку;
Б. гітару;
В. акордеон.

24. Тема твору “Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”:

А. Добро і зло в житті людини.

Б. Непереможне прагнення селян до вільного життя.

В. Розповідь про перше кохання.

Г. Влада грошей над людиною.

 

 

docx
Додано
12 травня
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку