Самостійна робота для 5 класу «Що таке звичайний дріб?»
Варіант 1
1. Записати у вигляді дробу: три сьомих; вісім сотих.
2. В автопарку було 40 машин, з них 27 – легкові, решта – вантажні. Яку частину всіх машин становлять вантажні?
3. Порівняйте дроби:
а) б) в) г) д)
4. Що більше одиниця чи правильний дріб?
5. Який дріб більший правильний чи неправильний?
6. Який дріб дорівнює одиниці?
7. Запишіть всі правильні дроби зі знаменником 5.
8. Складіть всі можливі неправильні дроби з чисел 3, 7, 8.
Самостійна робота для 5 класу «Що таке звичайний дріб?»
Варіант 2
1. Записати у вигляді дробу: чотири п’ятих; шість десятих.
2. У класі навчається 30 учнів, з них 18 дівчат, решта – хлопці. Яку частину класу становлять хлопці?
3. Порівняйте дроби:
а) б) в) г) д)
4. Що більше одиниця чи правильний дріб?
5. Який дріб більший правильний чи неправильний?
6. Який дріб дорівнює одиниці?
7. Запишіть всі неправильні дроби з чисельником 4.
8. Складіть всі можливі неправильні дроби з чисел 2, 5, 11.