Самостійна робота "Функція. Способи завдання функції. Графік функції"

Про матеріал
Самостійна робота "Функція. Способи завдання функції. Графік функції" Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.
Перегляд файлу

 

Самостійна робота

Функція. Способи завдання функції. Графік функції

І варіант

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

1. Яка із залежностей є функцією?

    а) х = 2в - ; б) х = у – х + у; в) хуz = 5; г) х+ ху + х = у.  

 

2. Функцію задано формулою у = 3х – 1. Знайти значення функції, що

    відповідає значенню аргументу - 2:         а) 8; б) - 9; в) - 7; г) 5.

 

3. Знайти значення аргументу, при якому функція у = 4х + 1 набуває значення  –9.

    а) 2,5; б) – 2,5;  в) - 14; г) - 6.

 

4. Знайти область визначення функції:   у = - .

    а) будь-яке число; б) будь-яке число, крім 1; в) будь-яке число, крім 0;

    г) будь-яке число, крім - 1.

 

5. Не виконуючи побудови графіка, знайти нулі функції:   у = - 2х - 14.

    а) 7; б) 0,7; в) – 7; г) – 0,7.

 

6. Яка з точок належить графіку функції:   у = 7х – 2? 

    а) (0; 4); б) (-2; - 12); в) (1; 5);  г) (- 1; - 7).

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

7. Знайти область визначення функції, заданої формулою:  у = .

 

8. Не виконуючи побудови, визначити, чи належить графіку функції  у = х + 4х.

 

9. Побудувати графік функції:  у = 6 - ,  де    – 2 ≤ х ≤ 2.

 

IV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

10. Знайти значення функції     у = , відповідне  значення 

      аргументу  якої  дорівнює – 6; 1; 6.     

 

11. При якому значення а точка (- 5; 4,5) належить графіку функції  у = х - 3х + а.

 

12. Функцію задано формулою  у = 4(2х – 3) – 3(- 0,5х – 2). Знайти значення

      аргументу, при якому відповідне значення функції у 2 рази менше за нього.

ІІ варіант

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

1. Яка із залежностей є функцією?

    а) а = а +в + в; б) авсd = 7; в) ху + ху - у = х; г) а = 0,5 - в.  

 

2. Функцію задано формулою у = 5 – 2х. Знайти значення функції, що

    відповідає значенню аргументу - 3:       а) 0; б) 11; в) - 1; г) 10.

 

3. Знайти значення аргументу, при якому функція   у = 6х + 2   набуває значення

       – 14.

    а) - 2; б) – 22;  в) 2; г) - 10.

4. Знайти область визначення функції:   у =  .

    а) будь-яке число; б) будь-яке число, крім 1; в) будь-яке число, крім 0;

    г) будь-яке число, крім - 1.

 

5. Не виконуючи побудови графіка, знайти нулі функції:   у = 3х - 15.

    а) - 5; б) 5; в) 0; г)  0,5.

 

6. Яка з точок належить графіку функції:   у = 5х + 4? 

    а) (0; 4); б) (-2; - 12); в) (1; 5);  г) (- 1; - 7).

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

7. Знайти область визначення функції, заданої формулою:  у = .

 

8. Не виконуючи побудови, визначити, чи належить графіку функції  у = 3х + 4х.

 

9. Побудувати графік функції:  у = + 3,  де    – 1 ≤ х ≤ 3.

 

IV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

10. Знайти значення функції     у = , відповідне значення

      аргументу якої  дорівнює – 6; 1; 6.     

 

11. При якому значення а точка (3; - 7,5) належить графіку функції  у = х + 4х +а.

 

12. Функцію задано формулою  у = - 5(0,3х + 4) + 2(2х - 1). Знайти значення

      аргументу, при якому відповідне значення функції у 4 рази більше від нього.


Самостійна робота

Лінійна функція, її графік та властивості

І варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

1. Яка з функцій є лінійною функцією:

    а) у = 2х - х; б) у = 2х + 7; в) у  = ; г) у = х – 1 - х?  

 

2. Функцію задано формулою у = - 0,75х - 2. Знайти значення функції у, якщо

     х = 8.  

    а) - 6; б) 6; в) - 8; г) 8.

 

  1. Не виконуючи побудови графіка функції у = х + 3 з’ясувати, чи проходить

      цей графік через точку:       а) (0; - 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1); г) (6; 3).

 

4. Яка з функцій є прямою пропорційністю: а) у = 5; б) у = - х; в) у = - ;

     г) у = - 2х + 4?

 

5. Не виконуючи побудови, знайти нулі функції:   у = - 0,5х + 4. 

    а) 0; б) 4; в) 8; г) – 6.

 

6. Графік якої функції проходить через точку (4; - 6): 

    а) у = 1х; б) у = 3х - 4; в) у = - 1,5х;  г) у = 2х - 2.

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

7. Знайти значення k, якщо відомо, що графік функції  у = kх + 5 проходить через

    точку А(4; - 7,4).

 

8. Не виконуючи побудови, знайти координати точок перетину з осями

     координат графіка функції:     у = - 0,75х - 21.

 

9. Побудувати графік функції:  у = х - 3. 

    Знайти: а) нулі функції;

                   б) значення аргументу, при яких функція набуває додатних значень;

                   в) точки перетину з віссю Оу.      

                                                                               

IV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

  1. Не виконуючи побудови, знайти точки перетину з координатними осями

       графіка функції:  у = 0,2(5х - 6) + 1,5(2х + 5).     

 

  1. Не будуючи графік функції  у = 3х – 5, знайти точку цього графіка, в якої

абсциса дорівнює ординаті .

 

12. Побудувати графік функції:    у =

 

 

ІІ варіант

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

1. Яка з функцій є лінійною функцією:

    а) у = х - х + 1; б) у = ; в) у  = - 3х + 2; г) у = - 5х + 4х?  

 

2. Функцію задано формулою у =  0,55х + 4. Знайти значення функції  у, якщо

    х = 10. 

    а) 9,5; б) 1,5; в) 0,5; г) – 1,5.

 

  1. Не виконуючи побудови графіка функції у = х - 3 з’ясувати, чи  проходить

      цей графік через точку:   

    а) (6; 3); б) (12; 6);  в) (- 12; 1); г) (0; - 3).

4. Яка з функцій є прямою пропорційністю: а) у = - ; б) у = 0; в) у = ;

     г) у = 4х – 2?

 

5. Не виконуючи побудови, знайти нулі функції:   у = 0,4х - 4. 

     а) - 8; б) 10; в) 8; г) 6.

 

6. Графік якої функції проходить через точку (- 2; - 3): 

    а) у = 1х; б) у = 3х - 4; в) у = - 1,5х;  г) у = 2х - 2.

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

7. Знайти значення k, якщо відомо, що графік функції  у = 11 - kх

    проходить через точку В(- 3; 9).

 

8. Не виконуючи побудови, знайти координати точок перетину з осями

    координат графіка функції:     у = 1,75х - 28.

 

9. Побудувати графік функції:  у = - х + 5. 

   Знайти: а) нулі функції;

                  б) значення аргументу, при яких функція набуває від’ємних значень;

                  в) точки перетину з віссю Ох.                                                                                      

 

IV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

10. Не виконуючи побудови, знайти точки перетину з координатними

      осями графіка функції:  у = - 3,5(4х - 3) + 0,4(5х - 1).     

 

11. Не будуючи графік функції  у = - х + 7, знайти точку цього

      графіка, в якої абсциса і ордината – протилежні числа .

 

12. Побудувати графік функції:    у =

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

 Функція

І варіант

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

  1. Яка функція є прямою пропорційністю?   

     а) у = - 3х + х; б) у = 5х; в) у = ; г) у = х+ 4.

  1. Функцію задано формулою у = х + 1. Яка з точок належить графіку цієї  функції:

 а) (-5; 0); б) (0; 2); в) (10; -3); г) (5; 0)?

 

  1. Функцію задано формулою у = -4х + 3. Знайти значення у, якщо значення аргументу дорівнює -1.          а) - 2; б) 7; в) - 7; г) - 8.

 

  1. Функцію задано формулою у = х + 4. Знайти значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 2.        а) - 4; б) - 6; в) 6; г) 2.

 

  1. Не виконуючи побудови графіка у = 1,5х – 6 знайти нулі функції. 

 

      а) - 6; б) 4; в) - 4; г) 6.

 

  1. Графік якої функції проходять через точку (2;1)?

     а) у = 0,5х; б) у = х + 1; в) у = 2х – 2; г) у = - 2х – 1.

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

  1. Функцію задано формулою у = (4х – 6) -3(0,25х – 2). Знайти значення аргументу, при якому відповідне значення функції дорівнює 4.

 

  1. Не виконуючи побудов, знайти точки перетину з координатними осями графіка функції  у = - х + 5.
  2. Побудувати графік функції у = х – 2. При якому значенні аргументу функція набуває додатного значення?

 

ІV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

  1.  Не виконуючи побудов знайти координати точок перетину графіка функції 

       у  = 0,2х + 4 з координатними осями.

 

  1.  Графік прямої пропорційності проходить через точку (2;- 4). Чи проходить

        цей графік через точку  (0,3; - 0,6)?

  1.  Побудувати графік функції:   у =

 

ІІ варіант

 

І-ІІ рівень

Завдання 1-6 мають по чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна відповідь правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку, відповідь.

 

  1. Яка функція є лінійною функцією?

     а) у = 5; б) у = х -1; в) у = ; г) у = х + х + 1.

  1. Функцію задано формулою у = 0,2х - 2. Яка з точок належить графіку цієї  функції:

а) (10; 0); б) (5; 1); в) (- 5; - 4); г) (0; - 4)?

 

  1. Функцію задано формулою у = 5х - 6. Знайти значення у, якщо значення аргументу дорівнює - 2.         а) - 3; б) - 16; в) 4; г) - 4.

 

  1. Функцію задано формулою у = - х - 3. Знайти значення аргументу, при якому значення функції  дорівнює 4.

     а) 14; б) - 5; в) - 3,5; г) - 14.

 

  1. Не виконуючи побудови графіка у = 1,2х + 2,4 знайти нулі функції

     а) 2; б) 2,4; в) - 2; г) - 2,4.

 

  1. Графік якої функції проходять через точку (1;2)?

     а) у = 0,5х - 2; б) у = 2х; в) у = - 3х + 1; г) у = х + .

 

ІІІ рівень

Розв’яжіть завдання 7 - 9 та запишіть відповідь.

 

  1. Функцію задано формулою у = (6х – 3) + 4(0,2х – 1). Знайти значення аргументу, при якому відповідне значення функції дорівнює  - 3.

 

  1. Не виконуючи побудов, знайти точки перетину з координатними осями графіка функції   у = х - 3.
  2. Побудувати графік функції у = х + 5. При якому значенні аргументу функція набуває від’ємного значення?

 

ІV рівень

Розв’язання задач 10 -12 повинно мати обґрунтування. У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення, зробити посилання, на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання схемами, графіками, таблицями.

 

  1.  Не виконуючи побудов знайти координати точок перетину графіка

      функції  у  = 0,5х - 3 з  координатними осями.

 

  1.  Графік прямої пропорційності проходить через точку (3; - 2). Чи

      проходить цей графік через точку (4; - 6)?

 

  1.  Побудувати графік функції:  у =

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данилець Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 березня 2020
Переглядів
17294
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку