Виховання патріотизму – важлива складова навчально – виховної діяльності школи, під час якої в учнів формуються патріотичні погляди й переконання. Свою розробку « Патріотичне виховання учнів на уроках математики» я побудувала на вивченні історії України.
Самостійна робота « Множення натуральних чисел»
1.Виконайте завдання:
1) Обчисліть:
а) 47∙2544; ( Відповідь:119568)
б) 135∙506; ( Відповідь:68310)
в) 27608:68; ( Відповідь:406)
г) 162720:120.( Відповідь:1356)
2) Знайдіть значення виразу найзручнішим способом:
а) 5∙124∙20; (Відповідь:12400)
б) 64∙25 + 25∙36.( Відповідь:2500)
3) Із двох міст одночасно назустріч один одному вирушили два мотоциклісти: один зі
швидкістю 28 км/год, а другий – 30 км/год. Мотоциклісти зустрілись через 4 год після
початку руху. Яка відстань між цими містами?( Відповідь:232 км)
4) За 9 год автомобіль проїхав 675 км. Скільки кілометрів він проїде, рухаючись з тією
самою швидкістю за 12 год? (Відповідь:900 км)
2. Замість чисел, отриманих у результаті розв’язування завдань, послідовно впишіть
у порожні клітинки відповідні букви: замість 900-Н, 119568-Л, 232-Е,
406-О, 68310-Й, 2500-Д, 1356-И, 12400-К. Ви отримаєте назву відзнак, що
символізували владу козаків, обраних радою на певні посади. (Клейноди).
12400 |
119568 |
232 |
68310 |
900 |
406 |
2500 |
1356 |
|
|
|
|
|
|
|
|