Самостійна робота Множення. Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Про матеріал
Самостійна робота. Множення.Переставна, сполучна і розподільна властивості множення
Перегляд файлу

5 клас. Самостійна робота

Множення.

Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 1

1.Обчислити найзручнішим способом: а)  4 ∙ 17 ∙ 25;    б) 125 ∙ 13 ∙ 8;

в) 497 ∙ 38 – 496 ∙ 38;     г) 23 ∙ 48 – 35 ∙ 23 + 77 ∙ 13.

 

2. Спростити вираз: а) 12 ∙ 5а;  б) 27 ∙ b ∙ 5  в) 35х ∙ 23у

3. Розкрийте дужки: а) (с - 8) ∙ 12;  б) 8 (4a – 3b + 11c)

4. З деякого міста в протилежних напрямках одночасно вирушили два автомобілі. Один з них рухався зі швидкістю 48 км/год, а другий – 46 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

5.Обчислити значення виразу:

а) 5419 ∙ 42;    б) 302 ∙ 405;    в) 673 ∙ 36 + 5324.

 

 

 

5 клас. Самостійна робота Множення.

Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 2

1.Обчислити найзручнішим способом: а) 514 ∙ 20;    б) 8 ∙ 49 ∙ 125;

в) 417 ∙ 187 + 213 ∙ 417;     г) 52 ∙ 187 – 52 ∙ 43 – 144 ∙ 42.

2. Спростити вираз: а) 4х ∙ 15;   б) 45 ∙ а ∙ 4;  в) 26k ∙ 32p.

3. Розкрийте дужки: а) 7 (5 - а); б) (6х + 4у – 2а) ∙ 15.

4. Від однієї пристані в одному напрямку одночасно вирушили два катери. Швидкість одного з яких 26 км/год, а другого - 34 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

5. Обчислити значення виразу:

а) 3217 ∙ 51;    б) 204 ∙ 405;  в) (643 - 479) ∙ 3600.

 

 

 

5 клас. Самостійна робота

Множення. Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 1

1. Обчислити найзручнішим способом: а)  4 ∙ 17 ∙ 25;    б) 125 ∙ 13 ∙ 8;

в) 497 ∙ 38 – 496 ∙ 38;     г) 23 ∙ 48 – 35 ∙ 23 + 77 ∙ 13.

 

2.Спростити вираз: а) 12 ∙ 5а;  б) 27 ∙ b ∙ 5  в) 35х ∙ 23у

3. Розкрийте дужки: а) (с - 8) ∙ 12;  б) 8 (4a – 3b + 11c)

4. З деякого міста в протилежних напрямках одночасно вирушили два автомобілі. Один з них рухався зі швидкістю 48 км/год, а другий – 46 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

5.Обчислити значення виразу:

а) 5419 ∙ 42;    б) 302 ∙ 405;    в) 673 ∙ 36 + 5324.

 

 

5 клас. Самостійна робота

Множення. Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 2

1.Обчислити найзручнішим способом: а) 514 ∙ 20;    б) 8 ∙ 49 ∙ 125;

в) 417 ∙ 187 + 213 ∙ 417;     г) 52 ∙ 187 – 52 ∙ 43 – 144 ∙ 42.

2. Спростити вираз: а) 4х ∙ 15;   б) 45 ∙ а ∙ 4;  в) 26k ∙ 32p.

3. Розкрийте дужки: а) 7 (5 - а); б) (6х + 4у – 2а) ∙ 15.

4. Від однієї пристані в одному напрямку одночасно вирушили два катери. Швидкість одного з яких 26 км/год, а другого - 34 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

5. Обчислити значення виразу:

а) 3217 ∙ 51;    б) 204 ∙ 405;  в) (643 - 479) ∙ 3600.

docx
Додано
13 червня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку