Одеська загальноосвітня школа № 23
І-ІІІ ступенів
Орієнтовно – самостійна робота
з математики
до теми : « Склад числа 7»
Підготувала:
вчитель початкових класів
Кроітору Людмила Сергіївна
Одеса 2020 – 2021 н.р.
Пояснювальна записка
до самостійної роботи з математики
на тему «Склад числа 7»
«Оцінювання для навчання» надає вчителеві можливість відстеження процесу просування учня до навчальних цілей, корекції навчального процесу на ранніх етапах, формування відповідальності учнів за якість власної навчальної діяльності, її результати.
У процесі зворотного зв’язку (на основі аналізу учнівських робіт) учитель визначає динаміку навчальної діяльності учнів і виявляє причини недостатнього розуміння та засвоєння ними навчального матеріалу, спрямовує (корегує) їхню діяльність на розкриття особистісного потенціалу з метою покращення результатів навчання.
Самостійна робота включає в себе особистістно – орієнтований підхід у навчанні. Робота в двох варіантах.
І варіант:
2 МАО 2-4.3-2: обчислює суму,різницю,зручним для себе способом.
ІІ варіант:
Підведення результатів самостійної роботи:
- мені потрібна допомога вчителя чи однокласників
- мені було дуже важко.
2. Оцінювання вчителя:
++ |
+ |
V |
! |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату за допомогою вчителя |
Потребує значної уваги і допомоги. |
____________________________
Прізвище, ім’я
Запиши числа від 1 до 8. Знайди значення виразів.
|
1 |
+ |
1 |
= |
. |
|
|
|
2 |
+ |
1 |
= |
. |
|
|
|
3 |
+ |
1 |
= |
. |
|
|
|
4 |
+ |
1 |
= |
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
+ |
1 |
= |
. |
|
|
|
6 |
+ |
1 |
= |
. |
|
|
|
7 |
+ |
1 |
= |
. |
|
|
|
5 |
- |
1 |
= |
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
- |
1 |
= |
. |
|
|
|
3 |
- |
1 |
= |
. |
|
|
|
4 |
- |
1 |
= |
. |
|
|
|
8 |
- |
1 |
= |
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пригадай склад числа 7. Доповни рівності.
|
4 + … = 7 7 – 4 = …
3 + … = 7 7 – 3 = …
… + 1 = 7 7 – 1 = …
5 + … = 7 7 – 5 = …
… + 6 = 7 7 – 6 = …
2 + … = 7 7 – 2 = … |
Порівняй числа.
8 |
|
7 |
|
|
|
5 |
|
7 |
|
|
|
9 |
|
7 |
|
|
|
8 |
|
6 |
|
|
|
8 |
|
1 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
8 |
|
|
|
2 |
|
8 |
|
|
|
1 |
|
8 |
|
|
|
3 |
|
8 |
|
|
|
7 |
|
9 |
|
|
|
|
Прізвище, ім’я ____________________________
Порівняй числа
7 > 6
Склади приклади
7 = 6 + 1 7 = 7 =
Доповни пропуски
3 + 4 = 7 3 + 3 = 5 +
Полічи, скільки на малюнку:
променів - , відрізків - , прямих - .
Література: