Самостійна робота на склад числа 7

Про матеріал
Самостійна робота призначена для виявлена рівня знань учнів 1-х класів складу числа 7
Перегляд файлу

Одеська загальноосвітня школа № 23

І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

Орієнтовно – самостійна робота

з математики

до теми : « Склад числа 7»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Кроітору Людмила Сергіївна

 

 

 

 

Одеса 2020 – 2021 н.р.

Пояснювальна записка

до самостійної роботи з математики

на тему «Склад числа 7»

  «Оцінювання для навчання» надає вчителеві можливість відстеження процесу просування учня до навчальних цілей, корекції навчального процесу на ранніх етапах, формування відповідальності учнів за якість власної навчальної діяльності, її результати.

  У процесі зворотного зв’язку (на основі аналізу учнівських робіт) учитель визначає динаміку навчальної діяльності учнів і виявляє причини недостатнього розуміння та засвоєння ними навчального матеріалу, спрямовує (корегує) їхню діяльність на розкриття особистісного потенціалу з метою покращення результатів навчання.

  Самостійна робота включає в себе особистістно  – орієнтований підхід у навчанні.  Робота в двох варіантах.

І варіант:

  1. 2МАО 2-4.2-3 :  записує натуральні числа.

2 МАО 2-4.3-2:  обчислює суму,різницю,зручним для себе способом.

  1. 2 МАО 2-4.8-1 : встановлює залежності між компонентами і результатом.
  2. 2 МАО 2-4.2-6 : порівнює натуральні числа в межах 10, позначає результат порівнювання за допомогою знаків: <, >,=.

ІІ варіант:

  1. 2 МАО 2-4.2-6:  порівнює натуральні числа в межах 10, позначає результат порівнювання за допомогою знаків: <,>,=.
  2. 2 МАО 2-4.8-1: встановлює залежності між компонентами і результатом.
  3. 2 МАО 2-4.8-1: встановлює залежності між компонентами і результатом.
  4. 2 МАО 4-4.5-1: розрізняє геометричні площини за істотними ознаками

  Підведення результатів самостійної роботи:

  1. Самоаналіз :     Smaylik_78064.jpg   - мені було дуже легко

                             Smaylik_74689.jpg - мені потрібна допомога вчителя чи однокласників

                             77525.jpg - мені було дуже важко.

       2.  Оцінювання вчителя:

++

+

V

!

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату за допомогою вчителя

Потребує значної уваги і допомоги.

 

____________________________                                                        

Прізвище, ім’я

 

 Запиши числа від 1 до 8.  Знайди значення виразів.

 

                   

 

1

+

1

=

.

 

 

 

2

+

1

=

.

 

 

 

3

+

1

=

.

 

 

 

4

+

1

=

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

+

1

=

.

 

 

 

6

+

1

=

.

 

 

 

7

+

1

=

.

 

 

 

5

-

1

=

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

-

1

=

.

 

 

 

3

-

1

=

.

 

 

 

4

-

1

=

.

 

 

 

8

-

1

=

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пригадай склад числа 7. Доповни рівності.

 

dom_1 (2).jpg

 

4 + … = 7                     7 – 4 = …

 

3 + … = 7                    7 – 3 = …

 

… + 1 = 7                  7 – 1 = …

 

5 + … = 7                  7 – 5 = …

 

… + 6 = 7                  7 – 6 = …

 

2 + … = 7                 7 – 2 = …

 

Порівняй числа.

8

 

7

 

 

 

5

 

7

 

 

 

9

 

7

 

 

 

8

 

6

 

 

 

8

 

1

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

8

 

 

 

2

 

8

 

 

 

1

 

8

 

 

 

3

 

8

 

 

 

7

 

9

 

 

 

 

 

 

                   Smaylik_78064.jpg                Smaylik_74689.jpg                77525.jpg                             

Прізвище, ім’я ____________________________                                   

 

 Порівняй числа

          

 

 

 

  

 

    7 > 6             

    Склади приклади

 

         7 = 6 + 1                    7 =   7 =        

 

       Доповни пропуски

   

3 + 4 = 7                               3 + 3 =                                      5 +  

 

Полічи, скільки на малюнку:

променів -        ,        відрізків -         ,      прямих -        .   

 

 

                                                                                  

 

                                    

                               Smaylik_78064.jpg     Smaylik_74689.jpg      77525.jpg

Література:

  1. Типові освітні програми для закладів загальної середньої освіти :1-2 класи. – К.: ТД «Освіта – Центр +», 2018.- 240 с.
  2. Типова освітня програма,розроблена під керівництвом Р.Б. Шияна
  3. Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти»- Київ: Генеза,2019.- 64 с.
  4. Нова українська школа: порадник для вчителя/ за заг.ред. Н.М.Бібік. – Київ: Літера ЛТД,2018.-160с.
  5. Математика: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти/ С.П.Логачевська,Т.А.Логачевська,О.А.Комар – Київ:Літера ЛТД, 2018.- 128с.

     

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
5 травня 2021
Переглядів
2353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку