Самостійна робота по темі «Збереження та реалізація спадкової інформації»

Про матеріал

І рівень завдання з одним варіантом відповіді, за правильне виконане завдання 0,5 бала. ІІ рівень, завдання мають декілька варіантів відповідей, за одне завдання 0,75 бала. ІІІ рівень завдання на відповідність, послідовність або на роботу з малюнками, за правильне виконання 1 бал. ІV рівень завдання з вільною відповіддю, за одне завдання 1,5 бала. Всього за роботу можна заробити 12 балів.

Перегляд файлу

Самостійна робота по темі «Збереження та реалізація спадкової інформації»

І рівень

  1. Генетичний код – це:

а) послідовність нуклеотидів в молекулі РНК; б) сукупність генів;

в) послідовність нуклеотидів в молекулі ДНК; г) структурні гени.

  1. Кількість послідовних поділів клітини, які відбуваються в процесі мітозу:

а) 4;  б) 2;  в) 3;  г) 1.

  1. Кількість послідовних поділів клітини, які відбуваються в процесі мейозу:

а) 4;  б) 2;  в) 3;  г) 1.

  1. Ділянки гена, які кодують спадкову інформацію, називають:

а) екзонами; б) інтронами; в) кодонами; г) алелями.

  1. Визначіть стоп-кодон у РНК:

а) УАА, УГА, АГУ; б) УАА, УГА, УАГ; 

в) УАА, УГА, ААУ;  г) УАА, УГА, УАУ;

  1. Сукупність молекул ДНК, притаманних гаплоїдному набору хромосом:

а) генетичний код; б) генотип;  в) геном;  г) ген.

ІІ рівень

  1. Визначте на яких малюнках показано початок і закінчення метафази мітозу:

C:\Users\Home\Pictures\кліт.png   

        а)               б)              в)             г)              ґ)           д)                е)                  є)

8. Визначте послідовність нуклеотидів іРНК, якщо відома послідовність нуклеотидів       ДНК

     ДНК:   АТГ   ГЦЦ                                         РНК:    *** ***

                 ТАЦ  ЦГГ

9. Вкажіть назви нуклеотидів, до яких комплементарний аденін:

    а) тимін;  б) гуанін;    в) урацил;  г) цитозин;  д) аденін.

10. Виберіть події, які відбуваються під час профази мітозу.

    а) завершується ущільнення хромосом і формування веретена поділу;

    б) ущільнюються хромосоми, поступово зникають ядерця, ядерна оболонка, формується веретено поділу;

    в) хроматиди   хромосоми відокремлюються одна від іншої.    

    г) відбувається деспіралізація хромосом, навколо кожного з двох скупчень хроматид формується ядерна оболонка, з’являються ядерця і ядра дочірніх клітин стають такими самими, як в інтерфазі.

   ґ) нитки веретена поділу прикріплюються до центромер, і хромосоми починають  рухатись до центральної частини клітини;  

   д) діляться центромери і окремі хроматиди кожної хромосоми починають рухатися до різних полюсів клітини.

       

 

ІІІ рівень

11. Встановіть відповідність між поняттями і цифрами на малюнку.

 

 

C:\Users\Home\Pictures\Гаметогенез.png                                                                          

А

Яйцеклітина

Б

Мітоз

В

Гаметогенез

Г

Овогенез

Ґ

Сперматозоїди

Д

Мейоз

Е

Полярні тільця

Є

Сперматогенез

 

 

 

 

 

 

 

12. Установіть відповідність між стадіями зародкового розвитку хордових тварин та подіями, які на цих стадіях відбуваються.
 

1

бластула

А

закладання нервової трубки

2

морула

Б

формування одношарового зародка з порожниною всередині

3

гаструла

В

формування зародка у вигляді грудочки клітин

4

нейрула

Г

закладання твірної тканини

 

 

Д

формування тришарового зародка

 

13. Встановіть відповідність між термінами і їхніми визначеннями.

А

Партеногенез

1

Процеси переписування спадкової інформації з молекули ДНК на молекулу мРНК.

Б

Кон’югація

2

Розвиток дочірніх організмів з незаплідненої яйцеклітини.

В

Поліембріонія

3

Процес самоподвоєння молекул ДНК

Г

Транскрипція

4

Процес, під час якого клітини одноклітинних чи багатоклітинних організмів обмінюються спадковим матеріалом.

Д

Реплікація

5

Особливий спосіб нестатевого розмноження організмів, розвиток кількох зародків з однієї заплідненої яйцеклітини (зиготи).

ІⅤ рівень

14. У чому полягає процес кросинговеру?

15. Чи трапляється мейотичний поділ у тих організмів, які не розмножуються статевим способом? Відповідь обґрунтуйте.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Веденіна Марина Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Біологія 9 клас (Остапченко Л.І., Балан П.Г., Поліщук В.П.)
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
2901
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку