Тема: Побудова графічних примітивів Python
Метою є формування таких компетентностей:
Спілкування державною мовою. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки.
Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття.
Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).
Обладнання: комп’ютер, зошит, проектор, дидактичні картки.
ПЗ: Python.
Структура уроку
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань та їх коригування. Повідомлення теми й мети.
Самостійна робота
Варіант 1.
І. Пояснити призначення команд Python
ІІ. Завдання: створити вікно, жовтого кольору, з написом – Я учень ліцею№4 та кнопкою “OK”. Для кнопки та напису задати необхідні атрибути.
Варіант 2.
І. Пояснити призначення команд Python
ІІ. Завдання: створити вікно, синього, з кнопкою “Enter” і написом – Я навчаюсь у ліцеї№4. Для кнопки та напису задати необхідні атрибути.
from tkin___ import___
window=__k()
canv=__anvas(_________, width=500, _______=500, bg= “light blue”)
canv.create________(100, 100, 200, 200, width=3, fill= “green”)
____.create_rectangle(200,200, 400, 400, width=3, fill= “green”))
canv.________oval (200,200, 400,400, width=0, fill= “yellow”))
canv.create__________(100,90, 200,190, 400,190)
canv.___________()
_____________.mainloop()