Самостійна робота "Побудова графічних примітивів у Python"

Про матеріал
Самостійна робота до вивчення теми "Графічні побудови", зокрема використання графічного модуля tkinter/
Перегляд файлу

Тема: Побудова графічних примітивів Python

Метою є формування таких компетентностей:

Спілкування державною мовою. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки.

Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття.

Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

Тип уроку: урок застосування (закріплення) знань, умінь та навичок.

Обладнання: комп’ютер, зошит, проектор, дидактичні картки.

ПЗ: Python.

Структура уроку

1. Організаційний момент.
2.    Актуалізація опорних знань та їх коригування. Повідомлення теми й мети.

Самостійна робота


Варіант 1.

І. Пояснити призначення команд Python

  1. tkinter
  2. Tk()
  3. def()
  4.  Label
  5.  Button
  6. text
  7. mainloop ()
  8. font
  9. geometry
  10. bind
  11.  title
  12. place()

ІІ. Завдання: створити вікно, жовтого кольору, з написом – Я учень ліцею№4 та кнопкою “OK”. Для кнопки та напису задати необхідні атрибути.

Варіант 2.

І. Пояснити призначення команд Python

  1. def
  2. bind
  3. Tk()
  4. Button
  5. title
  6. text
  7. mainloop ()
  8. Label
  9. place()
  10. tkinter
  11. font
  12. geometry

ІІ. Завдання: створити вікно, синього, з кнопкою “Enter” і написом – Я навчаюсь у ліцеї№4. Для кнопки та напису задати необхідні атрибути.

 


  1. Python – це_________________________________________________
  2. tkinter – це________________________________________
  3. Назвати графічні примітиви, що можна створити у Пайтон_____________________________________________
  4. Команда для створення полотна - ____________________________
  5. Tk() – це__________________________________________________
  6. width – це_________________________________________________
  7. outline - __________________________________________________
  8. Команда для створення лінії________________________________
  9. Команда для завершення роботи з вікном ______________________
  10.                      У програмі вставити пропущені символи:

from tkin___  import___

window=__k()

canv=__anvas(_________, width=500, _______=500, bg= “light blue”)

canv.create________(100, 100, 200, 200, width=3, fill= “green”)

____.create_rectangle(200,200, 400, 400, width=3, fill= “green”))

canv.________oval (200,200, 400,400, width=0,  fill= “yellow”))

canv.create__________(100,90, 200,190, 400,190)

canv.___________()

     _____________.mainloop()

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
14 травня 2019
Переглядів
1177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку