26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Підсумковий урок з теми «Комп’ютерна графіка»

Про матеріал
Тема. Підсумковий урок з теми «Комп’ютерна графіка» Мета:  освітня: встановити рівень опанування учнями основних теоретич¬них знань і практичних навичок з теми «Комп’ютерна графіка»; по¬вторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;  розвивальна: розвивати інформаційну культуру, розвивати алгоритмічне та логічне мислення, пам’ять, розвиток навичок самостійної роботи на комп’ютері;  виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність. Підвищення інформаційної культури учня, інтерес до предмета. Тип уроку: узагальнення та систематизації знань Форма проведення: урок-аукціон. Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор, навчальна презентація, роздатковий матеріал, аудіозапис. Програмне забезпечення: Word, Inkscape.
Перегляд файлу

Тема. Підсумковий урок з теми «Комп’ютерна графіка»

Мета:

  •      освітня: встановити рівень опанування учнями основних теоретич­них знань і практичних навичок з теми «Комп’ютерна графіка»; по­вторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;
  •      розвивальна: розвивати інформаційну культуру, розвивати алгоритмічне та логічне мислення, пам’ять, розвиток навичок самостійної роботи на комп’ютері;
  •      виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, старанність. Підвищення інформаційної культури учня, інтерес до предмета.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань

Форма проведення: урок-аукціон.

Обладнання та наочність: комп’ютери, проектор, навчальна презентація, роздатковий матеріал, аудіозапис.

Програмне забезпечення: Word, Inkscape.

План уроку

  1. Організаційний момент 2 хв.
  2. Мотивація навчальної діяльності 3хв.
  3. Відтворення і корекція опорних знань 15 хв
  4. Застосування знань, практичних умінь та навичок 20 хв
  5. Підсумок уроку 5 хв.

Хід уроку

І. Організаційний момент

  1.     Привітання
  •         Доброго ранку! Рада всіх вітати!
  1.     Перевірка готовності до уроку
  •         Я сподіваюсь, що всі налаштовані сьогодні гарно попрацювати!? Тож не гаймо часу.
  1.     Емоційне налаштування на урок
  •         Чи посміхались ви сьогодні? Якщо ні, то зробіть це зараз, адже посмішка найкращий лікар в нашому житті!
  •         Кожен з вас отримав картки, перегорніть їх, поставте хрестик біля того зображення, яке відповідає зараз вашому настрою, а в кінці уроку ми подивимось чи змінився ваш настрій.
     

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  • Я перевірила ваше домашнє завдання в Google-classroom, виставила кожному оцінку і залишила коментар.
  • Запишіть домашнє завдання на наступний урок, повторити параграф 6.1-6.4.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку

  1. Оголошення теми і мети уроку
  • Немовля, що тільки з’явилося на світ, не вміє ні говорити, ні ходити. Воно дуже безпорадне. Але з самого народження йому дарована дивовижна здатність бачити світ своїми очима. Мине чимало часу, перш ніж малюк зможе висловити свої думки і бажання словами, і далекий ще той день, коли він напише перше слово. Але отримавши в руки олівець, він невміло, але наполегливо намагається щось намалювати. Ці малюнки - один із засобів самовираження маленької людини.
  • Чи пам’ятаєте ви свої перші малюнки?
  • Якими вони були? (відповіді дітей)
  • І сьогодні на уроці ми маємо повторити та більш глибоко осмислити матеріал з теми «Комп’ютерна графіка», узагальнити його і систематизувати. А також практично відтворювати отримані знання з даної теми.
     
  1. Девіз уроку
  • Девізом нашого уроку буде :

«Щоб збагнути щось нове,   треба повернутися до витоків» -  Поль Гоге́н

  •         Як ви розумієте це висловлювання? (відповіді дітей)
  •         Я не спроста взяла слова саме цієї видатної людини.

3. Біографія художника

- Поль Гоге́н — французький художник, скульптор та графік. Стиль його картин був не звичайним. Гоген казав: «Ти завжди можеш знайти розраду в примітиві», що свідчить про його підвищеному інтересі саме до примітивного мистецтва.

- Примітивізм виник наприкінці 19-го на початку 20-го століття. Примітивізм— художня стилістика, для якої характерні спрощені, зазвичай пласкі форми, чисті кольори, основною ознакою якої є свідоме, навмисне спрощення художніх засобів.

- За  стилістикою до примітивізму належать писанкарство, петриківський розпис, народний іконопис, в тому ж ряду — і традиції візантійського іконопису, які явно відступають від реалізму, тим, що на зображеннях відсутні світлотіні, перспектива тощо.

- Гоген не просто пропонував віртуозну техніку, він розмірковував в мистецтві так: «Для мене великий художник-це формула найбільшого розуму».

- Навряд чи Гоген уявляв, що колись можна буде створювати картини за допомогою машин, але нам з вами неймовірно пощастило, що саме ми можемо використовувати комп’ютер за для створення неймовірного.

 

ІV. Відтворення і корекція опорних знань

- Чи цікаво вам подивитися які ж  роботи є у видатної люди? (Так)

- Давайте тоді з вами створимо власну виставку робіт, Поля Гогена, але щоб її організувати нам потрібно відвідати аукціон, на якому продаються картини художника і ціна його картин-одне виконане завдання.

 

  1.  «Блискавична пам'ять»
  • І перша картина  «Коли ж заміж?»- написана художником на Таїті в 1892 році.
  • Ціна цієї картини-завдання під назвою «Блискавична пам'ять».
  • Я задаю вам запитання, а ви піднявши руку даєте повну відповідь.
  1. Що таке комп’ютерна графіка? (Комп'ютерна графіка — це розділ інформатики, у якому вивчаються методи створення й опрацювання зображень за допомогою комп'ютера.)
  2. Де вона використовується? Наведіть приклади! (в науці, медицині, кінематографії, рекламному бізнесі, індустрії розваг, дизайні)
  3. Які є види комп’ютерної графіки? (растрова, векторна, фрактальна, тривимірна)
  4. Що собою являє растрове зображення? (це зображення, що являє собою набір пікселів, кожний із яких має певний колір.)
  5. Що собою являє векторне зображення? (це зображення, що складається з геометричних об'єктів (ліній, кіл, кривих тощо), які описуються математичними рівняннями — графічними примітивами.)
  6. Що собою являє фрактальна графіка? (- зображення в якому нескінченно повторюється при зменшенні масштабу самоподібна геометрична фігура, елементарні частини якої повторюють властивості своїх батьківських структур.)
  7. Що собою являє тривимірна графіка? (Тривимірне зображення включає собою побудову геометричної проекції тривимірної моделі на площину за допомогою спеціалізованих програм.)
  • Давайте подивимось як ви вмієте їх розрізняти?

https://learningapps.org/display?v=p39ge0agc19

  • Чудово, ми з вами відкрили першу картину.

 

  1. «Знавці Inscape»
  1. Давайте згадаємо які є засоби комп’ютерної графіки? (апаратні: відео-карта, монітор, принтер, сканер, цифрова фотокамера, графічний планшет… програмні: графічні редактори, програми перегляду г. з., програми розпізнання г.з., програми спеціалізованого опрацювання г.з.)
  2. Які графічні редактори ви знаєте? (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw, Inkscape, Paint)
  3. А в якій програмі працювали ми з вами протягом уроків? (Inkscape)
  4. А що це за програма така? (Inkscape —редактор векторної графіки)
  • І друга картина «Жінка з квіткою»-написана 1891 року також на Таїті. Ціна картини-завдання «Знавці Inscape».
  • Зараз ми перевіримо як гарно ви знаєте цю програму.
    https://learningapps.org/display?v=p1xjjuj4a19

- Чудово, ми з вами відкрили другу картину.

 

  1. «Ваги»
  • Третя картина «Натюрморт з трьома цуценятами»-написана в Британії 1888 рік. Ціна роботи-виконане завдання «Ваги».
  • Вам потрібно порівняти особливості растрового і векторного зображення.

  • Чудово, ми з вами відкрили третю картину.
     
  1. Фізкультхвилинка («Україно, будьмо»)
  • Ви мабуть втомились, давайте трошки відпочинемо.

 

V. Застосування знань, практичних умінь та навичок

  1. Повторення правил Т/Б «Жести»
  • Перед тим як ми почнемо працювати за комп’ютерами нам потрібно повторити правила техніки безпеки в комп’ютерному класі.
  • Якщо ви почули правильне твердження, то ви клацаєте пальцями ось так….
  • Якщо твердження неправильне показуєте пальцями хрестик.

 Не можна перебувати у комп’ютерному клас без учителя .(+)

 Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу.(-)

 Починати роботу з комп’ютером можна тільки за вказівкою вчителя.(+)

 Коли працюєш з комп’ютером, тримай спину зігнутою, поклади ногу на ногу.(-)

 На клавіатуру не можна нічого класти .(+)

 Відстань від очей до екрана має бути 50-60 см.(+)

 Клавіатура має лежати на колінах.(-)

 Не можна торкатися пальцями екрана монітора.(+)

 Можна чіпати будь-які дроти.(-)

 Можна їсти і пити за комп’ютерним столом.(-)
 

  • Чудово ми придбали ще одну картину «Сади Вожірара»-написана у 1879 році в Парижі
  • Ми відкрили чотири картини, але це мало для виставки, тож я вам пропоную гарненько попрацювати і доповнити виставку нашими картинами.
  1. Практична робота за ПК (аудіо запис)
  • Вам потрібно буде намалювати малюнок під назвою «Лялька кантрі».
  • Кантрі - це сільський стиль, характерні риси якого – простота, самобутність і висока функціональність.
  • Учнями заздалегідь були підготовленні заготовки складних фігур.
  • Завдання знаходиться в папці Ентер Ф, 4(8)-А, знаходите свою теку, відкриваєте інструкцію та виконуєте завдання.
  • А працювати ви будете під музику видатного австрійського музиканта Моцарта.
  • Ще в давнину казали «Музика Моцарта здатна відігріти мозок. Вважається, що музика Моцарта робить безсумнівно позитивний вплив на процеси вищої мозкової діяльності, саме це вам й допоможе краще впоратись із завданням.
     
  1. Відпочинок для очей

 

  • Відкладіть мишки з рук, подивіться на мене, покліпайте швиденько 15 разів, закрийте оченята і з закритими оченятами подивіться вгору, вниз, знову вгору, знову вниз, покліпали ще 15 разів, продовжуємо працювати.

VІ. Підсумок уроку

  1. Узагальнююча бесіда (Виставка робіт)
  • Завершився аукціон, всі картини нами були викуплені, виставка доповнена вашими картинами дуже гарно виглядає.
  • Оскільки тема нашого уроку творча. Тож на завершення виконаємо творче завдання.
  • Складемо сінквейн  із словом «графіка».
  • Сінквейн - це самостійно складений п'ятирядковий нерифмований вірш, в якому коротко, але ємко викладається суть якоїсь проблеми, теми або поняття.
  • Перший рядок -  містить в собі одне слово - іменник що позначає об'єкт, про який піде мова.
  • Другий рядок - два слова - прикметники, вони дають опис ознак і властивостей обраного в сінквейні  об'єкта.
  • Третій рядок - утворений трьома дієсловами, що описують характерні дії об'єкта.
  • Четвертий рядок - фраза з чотирьох слів, що виражає ваше особисте ставлення до описуваного  об'єкту.
  • П'ятий рядок - одне слово-резюме, яке характеризує  об'єкт.

Графіка.

Растрова, векторна.

Створює, обробляє, відображає.

Охоплює всі види зображень.

Програма.

- В нас вийшла чарівна виставка.

- Що таке комп’ютерна графіка?

- Які види існують?

- Чим відрізняється растрова та векторна графіка?

-  Чи будете ви й надалі користуватися цією програмою?

- Чим вона може знадобитися вам в житті?

-А зараз повернімося до настрою за урок, заштрихуйте квадратик навпроти свого настрою зараз.
 

3. Перевірка загального настрою

- Заштрихуйте квадратик з вашим настроєм.
 

4. Оцінювання (виставлення оцінок)

- Ви всі великі молодці!
 

5. Прощання

- На цьому ми з вами прощаємось! До нових зустрічей.

 

 

docx
Додано
18 травня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку